مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

۱۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

۳۱
شهریور
۹۷

وقت سفارت ایتالیا تحصیلی

وقت سفارت ایتالیا تحصیلی مخصوص افرادی می باشد که قصد تحصیل در کشور ایتالیا را دارند. هرساله بسیاری از مهاجران به این کشور برای تحصیل سفر می کنند.

کشور ایتالیا یکی از کشورهایی می باشد که هر ساله دانشجوی زیادی به دانشگاه های ایتالیا درخواست ادامه تحصیل را می دهند. برای گرفتن ویزای تحصیلی ایتالیا ابتدا باید وقت سفارت ایتالیا تحصیلی را دریافت نمایید.

شما برای این کار می توانید با شماره تلفن 22890515-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما این کار را برای شما انجام دهند. حال پس از گرفتن وقت سفارت ایتالیا تحصیلی به یک سری مدارک جهت ویزای تحصیلی ایتالیا نیاز می باشد که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم.

وقت سفارت ایتالیا تحصیلی

مدارک لازم جهت ویزای تحصیلی ایتالیا ( پرونده تحصیلی )

  • اصل تاییدیه تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی.
  • اصل مدرک دیپلم به همراه ریز نمرات کامل چهار ساله و ترجمه آن به زبان ایتالیایی با مهر تایید وزارت امور خارجه و دادگستری.
  • اصل مدرک لیسانس به همراه ریز نمرات کامل چهار ساله و ترجمه آن به زبان ایتالیایی با مهر تایید وزارت امور خارجه و دادگستری برای کسانی که تقاضای مقطع فوق لیسانس دارند.
  • اصل مدرک فوق لیسانس به همراه ریز نمرات کامل آن مقطع و ترجمه آن به زبان ایتالیایی با مهر تایید وزارت خارجه و دادگستری برای کسانی که تقاضای مقطع دکترا دارند.
  • اصل شناسنامه و ترجمه آن به زبان ایتالیایی با مهر تایید وزارت خارجه و دادگستری.
  • ارائه یک نسخه از پذیرش دانشگاه. ( دانشجو باید یک اظهارنامه امضاء شده به زبان ایتالیایی یا انگلیسی با نام رشته و دانشگاه مورد نظر در ایتالیا داشته باشد.
  • سه قطعه عکس 4*3 رنگی با پس زمینه سفید و پشت نویسی شده.
  • یک فتوکپی از صفحه اول گذر نامه.
  • دانشجو باید از تمام امتحاناتی که در مقطع لیسانس داده است باید یک شرح کامل ارائه دهد. ( برای مقطع فوق لیسانس )
  • اصل و کپی مدارک زبان که برای رشته های به زبان انگلیسی داشتن یکی از مدارک زبان انگلیسی سطح B2 زیر الزامی می باشد و همچنین نمره قبولی هر آزمون در کنار آن ذکر شده است:

IELTS-6   TOEFEL-78   TOLIMO-600   FCE-169

اصل و کپی مدارک زبان ایتالیایی برای رشته های به زبان ایتالیایی داشتن یکی از مدارک زبان انگلیسی سطح B1 زیر که مورد تایید وزارت علوم ایتالیا باشد الزامی است:

CELI – B1   CILS – B1   ROME TRE – B1   DANTE ALIGHIERI – B1

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت یونان

ویزای کانادا

ویزای توریستی کانادا

  • علی عباسی
۳۰
شهریور
۹۷

شرایط گرفتن وقت سفارت ایتالیا در ایران

افراد متقاضی ایرانی که می خواهند به ایتالیا به هر دلیلی سفر کنند باید از شرایط گرفتن وقت سفارت ایتالیا در ایران آگاه باشند. به صورت کلی گرفتن وقت سفارت کشورها برای افرادی که اطلاعات و آگاهی کافی در این زمینه ندارند بسیار دشوار، زمان بر و پر هزینه می باشد.

پس توصیه ما به افرادی که قصد سفر به کشور ایتالیا و گرفتن وقت سفارت ایتالیا را دارند این است که حتما از متخصصان و کارشناسان در این زمینه مشاوره بگیرند تا از شرایط گرفتن وقت سفارت ایتالیا و سفر به این کشور توسعه یافته مطلع شوند.

گرفتن وقت سفارت ایتالیا جهت دریافت ویزاهای مختلف مانند ویزای توریستی، تحصیلی و تجاری تعیین می شود. افراد درخواست کننده ابتدا باید مدارک مورد نیاز سفارت ایتالیا را به صورت کامل و درست تهیه کرده و بعد از آن باید فرم درخواست وقت سفارت ایتالیا آنلاین را تکمیل نمایند.

باید به این توجه داشت که مدارک حتما باید به صورت درست و بدون اشکال و تکمیل شده به سفارت تحویل داده شود در غیر این صورت سفارت درخواست شما را رد می کند.

همچنین سیستم وقت دهی سفارت ایتالیا وقت و زمان معینی ندارد و بدونه هماهنگی قبلی و به صورت تصادفی وقت می دهد پس برای اینکه به کار گرفتن وقت سفارت و ویزای ایتالیا سریع تر انجام شود، لازم است فرد متقاضی زودتر فرم ثبت نام آنلاین را پر کند.شرایط گرفتن وقت سفارت ایتالیا

بعد از موفقیت فرد درخواست کننده در گرفتن وقت سفارت ایتالیا و تایید شدن آن از سمت سفارت ایتالیا نوبت به مصاحبه برای گرفتن ویزا می رسد که در این مرحله از مراحل اخذ ویزا باید دقت کافی به خرج داد.

فرد متقاضی بایستی با دقت کافی به سوالات افسر گوش بدهد و با کمال آرامش جواب سوالات را بدهد. در صورتی که افسر سوالی را دوباره پرسید جواب آن نباید متفاوت با جوابی که قبلاً داده شده است باشد.

از مهم ترین مسائل ارائه دادن مدارکی است که اثبات کننده برگشت فرد درخواست کننده از کشور ایتالیا بعد از موعد مقرر است، پس مدارک باید به گونی باشد که بتواند افسر سفارت خانه را متقاعد کند.

در آخر بازهم توصیه ما این است از افرادی که آگاهی لازم در این زمینه را دارند مشاوره گرفته و از آن ها یاری بخواهید. کارشناسان و مشاورین ما همواره آماده یاری کردن شما دوستان عزیز در این زمینه می باشند.

تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۸۹۰۵۱۵

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت یونان

ویزای کانادا

ویزای توریستی کانادا

  • علی عباسی
۲۹
شهریور
۹۷

گرفتن وقت سفارت ایتالیا آنلاین

دراین مطلب می خواهیم به یکی از روش های گرفتن وقت سفارت ایتالیا یعنی وقت سفارت ایتالیا آنلاین بپردازیم. همانطور که می دانید هر فردی برای سفر به کشور ایتالیا به هر عنوانی نیاز به گرفتن ویزا و وقت سفارت این کشور دارد.

گرفتن وقت سفارت ایتالیا به دو روش حضوری و آنلاین امکان پذیر است. نحوه گرفتن وقت سفارت ایتالیا آنلاین به این گونه می باشد که فرد متقاضی باید بعد از باز شدن سایت سفارت ایتالیا به سایت مراجعه کرده ابتدا برای خود یک حساب کاربری ساخته که مراحل توضیح داده شده در ادامه را باید طی کند تا حساب کاربری به درستی ساخته شود، ابتدا برای گرفتن یکی از وقت های

  • وقت سفارت ایتالیا توریستی: وقت توریستی ایتالیا برای افرادی مناسب است که با اهداف گردشگری در کشور ایتالیا، قصد اقامت چند روز تا چند ماه را دارند.
  • وقت تجاری سفارت ایتالیا: وقت تجاری سفارت ایتالیا مناسب برای افرادی است که از طرف یک شخص در ایتالیا به عنوان کارفرما استخدام شده و دعوت نامه دارند.
  • وقت توریستی خانوادگی: وقت توریستی خانوادگی نیز مناسب برای افرادی است که تمایل به سفر گردشی به همراه خانواده به ایتالیا را دارند.

پس از انتخاب یکی از گزینه های وقت سفارت ایتالیا فرد متقاضی می بایست مشخصات پاسپورتش را در فیلد های مشخص شده وارد کند که پس از اتمام این روند، مراحل ساخت حساب کاربری به پایان رسیده و حساب ایجاد می شود.

وقت سفارت ایتالیا آنلاین

اما دشواری کار بعد از ساختن حساب کاربری شروع می شود. حال فردی که حساب کاربری برای خود ایجاد کرده باید به بخش تقویم سفارت برود و منتظر باز شدن ظرفیت ماه های در پیش رو بماند که این روند چک کردن باز شدن ظرفیت ممکن است بیش از یک ماه طول بکشد این هم باید اضافه کرد که باز شدن ظرفیت ماه های بعدی زمان و تاریخ دقیقی ندارد و به دلیل حجم بالای متقاضیان بعد از باز شدن ظرفیت ها در کوتاه ترین زمان ممکن ظرفیت ها به طور کامل تکمیل می شود.

برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا آنلاین بهتر است از کارشناسان و متخصصان در این زمینه یاری بگیرید مشاوران ما آماده یاری کردن شما دوستان عزیز در این زمینه می باشند.

تلفن تماس: 02122890515

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت یونان

ویزای کانادا

ویزای توریستی کانادا

  • علی عباسی
۲۸
شهریور
۹۷

وقت سفارت ایتالیا فوری

برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا فوری، ابتدا باید به تاریخ دعوتنامه خود توجه داشته باشید. زمانی که شما می خواهید برای وقت سفارت ایتالیا فوری اقدام کنید، اگر وقت سفارت ایتالیا ی شما بعد از تاریخ دعوتنامه باشد، در آن صورت دعوتنامه شما تا روزی که نوبت وقت سفارت فرا برسد باطل خواهد شد.

برای این که شما دچار این مشکل نشوید باید حدود یک یا دوماه قبل ازآن که دعوتنامه به دست شما برسد اقدام به گرفتن وقت سفارت ایتالیا فوری بفرمایید. وقت سفارت ایتالیا فوری را شما میتوانید به صورت آنلاین دریافت نمایید. وقت سفارت ایتالیا آنلاین یکی از سریع ترین نوع گرفتن وقت سفارت می باشد.وقت سفارت ایتالیا فوری

وقت سفارت ایتالیا آنلاین انواع مختلفی دارد که شما می توانید با توجه به سفر خود وقت سفارت مد نظر خود را دریافت نمایید.

انواع وقت سفارت ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا توریستی برای متقاضیانی می باشد که برای تفریح به این کشور سفر می کنند و مدت زمانی که شما اجازه ماندن در این کشور را دارید ۳ ماه می باشد.

وقت سفارت ایتالیا دانشجویی برای افرادی مناسب می باشد که قصد تحصیل در این کشور را دارند و این وقت سفارت ایتالیا مختص دانشجویان می باشد و پس از اتمام تحصیل باید به کشور خود بازگردند.

وقت سفارت ایتالیا تجاری به منظور کار به متقاضیان داده می شود. متقاضیانی که میخواهند در کشور ایتالیا به کار بپردازند باید وقت سفارت ایتالیا تجاری را دریافت نمایند. برای گرفتن این وقت سفارت شما باید از سازمان یا شرکتی دعوتنامه داشته باشد که بتوانید در این کشور به کار بپردازید. مدت زمانی که می توانید برای کار در این کشور بمانید حدود ۹۰ روز می باشد.

متقاضیان باید توجه داشته باشند که موقع گرفتن وقت سفارت ایتالیا با توجه به دلیل سفر خود وقت سفارت خود را تعیین نمایند. به طور مثال افرادی که درخواست وقت سفارت ایتالیا توریستی را می دهند نمی توانند در این کشور کار کنند.

همچنین شما می توانید برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا از متخصصان و کارشناسان ما کمک بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخ گویی به سوالات شما می باشند و شما می توانید با شماره تلفن ۲۲۸۹۰۵۱۵-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت ایتالیا

ویزای کانادا

ویزای توریستی کانادا

  • علی عباسی
۲۷
شهریور
۹۷

چگونه وقت سفارت ایتالیا بگیریم

یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که متقاضیان سفر به ایتالیا می پرسند این است که چگونه وقت سفارت ایتالیا بگیریم. ما به این سوال شما که چگونه باید وقت سفارت ایتالیا بگیریم پاسخ خواهیم داد.

متقاضیانی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند، در مرحله اول باید وقت سفارت ایتالیا جهت اخذ ویزای را دریافت نمایند. پس از دریافت وقت سفارت ایتالیا فرد متقاضی باید در تاریخ تعیین شده همراه با مدارک مورد نیاز سفارت ایتالیا جهت انگشت نگاری و مصاحبه ی حضوری در سفارت ایتالیا حضور پیدا کند.

متقاضی باید توجه داشته باشد که فرایند گرفتن وقت سفارت ایتالیا ممکن است بین یک الی دو ماه طول بکشد. توجه داشته باشید که اگر دعوتنامه دارید باید حدود دو ماه قبل از تاریخ دعوتنامه اقدام به گرفتن وقت سفارت ایتالیا کنید.

اگر وقت سفارت شما بعد از تاریخ دعوتنامه باشد در آن صورت دعوتنامه شما باطل خواهد شد. پس باید حتما به تاریخ دعوتنامه توجه داشته باشید.به دلیل وقت گیر بودن و دشواری این کار توصیه ما به شما این است که این کار را به افراد با تجربه بسپارید که می توانید از کارشناسان و همکاران ما در این زمینه کمک بگیرید.

چگونه وقت سفارت ایتالیا بگیریم

مراحل اخذ وقت سفارت ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا به صورت آنلاین انجام می گیرد. برای این کار می توانید به سایت سفارت ایتالیا مراجعه کرده و با دادن اطلاعات مربوطه، وقت سفارت را رزرو بنمایید.

فقط توجه  داشته باشید که فرم مربوطه را با دقت و بدون هیچ اشتباهی تکمیل نمایید. در صورت هر گونه بی دقتی و اشتباه در فرایند تکمیل فرم باعث می شود که وقت مصاحبه به شما داده نشود.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ وقت سفارت ایتالیا

  • کپی از صفحه اول پاسپورت
  • یک شماره تلفن همراه جهت پیگیری فرایند و ارسال کد ثبت نامی

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس: 22890515-021

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت یونان

ویزای کانادا

ویزای توریستی کانادا

  • علی عباسی
۲۶
شهریور
۹۷

وقت سفارت ایتالیا توریستی

برای گرفتن ویزای توریستی کشور ایتالیا ابتدا باید وقت سفارت ایتالیا توریستی گرفته شود. برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا توریستی می توان از روش آنلاین اقدام نمود.

برای انجام این کار، فرد متقاضی ابتدا باید به سایت سفارت ایتالیا مراجعه و برای خود یک حساب کاربری ایجاد نماید، پس از آن با طی کردن روند گرفتن وقت سفارت ایتالیا و تکمیل نمودن مدارک مورد نیاز سفارت ایتالیا درخواست خود را به سفارت ارائه دهد.

ویزای توریستی ایتالیا برای افرادی مناسب است که با اهداف گردشگری در کشور ایتالیا، قصد اقامت چند روز تا چند ماه را دارند. البته باید توجه داشت که به فرد دریافت کننده ویزای توریستی کشور ایتالیا مجوز کار کردن در این کشور داده نمی شود.

گرفتن وقت سفارت ایتالیا توریستی و ویزای توریستی این کشور دارای روند پیچیده ای می باشد که توصیه می شود با گرفتن مشاوره از متخصصان و کارشناسان در این زمینه از پرداخت هزینه های زیاد جلوگیری نمایید.

کشور ایتالیا

کشور توسعه یافته ایتالیا در جنوب قاره سرسبز اروپا قرار دارد، پایتخت کشور ایتالیا شهر رم می باشد که در گذشته از مراکز سیاسی و مذهبی تمدن غرب بوده است. همچنین کشور ایتالیا دارای آب و هوای معتدل فصلی می باشد.

از آنجایی که کشور ایتالیا از اولین کشور هایی بود که مسیحیت در آن پیدایش نموده است به همین خاطر کلیساها وعبادتگاه های زیادی را در خود دارد که سالانه میلیون ها نفر از گردشگران برای بازدید از این عبادتگاه ها به این کشور سفر می کنند.وقت سفارت ایتالیا توریستی

از مهم ترین شهر های گردشگری ایتالیا می توان به رم، میلان، فلورانس و ونیز اشاره نمود. شهر رم مانند یک موزه تاریخی به عنوان پایتخت این کشور توسعه یافته قرار دارد که سالانه میلیون ها نفر گردشگر را جذب خود می کند.

شهر میلان دومین شهر پرجمعیت ایتالیا است که در شمال این کشور قرار دارد. میلان مرکز مد و فشن در کشور ایتالیا و یکی از مراکز مد در جهان شناخته می شود. اما شهر ونیز شهری که در ایتالیا به شهر کانال ها مشهور است و در میان دریای آدریاتیک قرار دارد. این شهر یکی از شهر های توریست پذیر ایتالیا به شمار می رود و هر ساله میلیون ها نفر گردشگر را جذب می کند.

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت یونان

ویزای کانادا

ویزای توریستی کانادا

  • علی عباسی
۲۵
شهریور
۹۷

زمان مناسب برای تعیین وقت سفارت ایتالیا

برای نوبت گیری و تعیین وقت سفارت ایتالیا یک نکته وجود دارد و آن زمان و تاریخی است که برای اخذ ویزای ایتالیا اقدام به دریافت وقت سفارت ایتالیا می کنید.
اگر برای شما دعوتنامه ای در خصوص سفر به کشور ایتالیا ارسال شده باشد شما باید به تاریخ آن توجه داشته باشید.

فرد متقاضی زمانی که برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا اقدام می نماید، باید توجه داشته باشد که سیستم نوبت دهی به صورت تصادفی به شما نوبت می دهد و این امکان وجود دارد که دعوتنامه شما باطل شود.

به طور مثال اگر 20 روز به تاریخ دعوتنامه شما مانده است، سیستم نوبت دهی ممکن است برای یک یا دو ماه آینده به شما نوبت دهد. در این صورت دعوتنامه ی شما تا آن موقع باطل خواهد شد.

اگر شرکت و یا یکی از نزدیکانتان قصد دارند برای شما دعوتنامه ارسال کنند، شما سعی کنید زمان سفر خود را حداقل دو ماه زودتر از دریافت دعوتنامه انتخاب کنید.
از آنجایی که ممکن تعیین وقت سفارت ایتالیا به طول بینجامد، می توانید با کمک همکاران ما هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت سفارت ایتالیا انجام داده و می توانید جهت پاسخ سوال های خود با تماس بگیرید.

 تعیین وقت سفارت ایتالیا

روند تعیین وقت سفارت ایتالیا

در حال حاضر نوبت دهی سفارت ایتالیا از طریق آژانس ها انجام می گیرد و باید توجه داشت که گرفتن نوبت کار دشواری است. به طور معمول سیستم نوبت دهی، وقت را برای 1 تا 3 هفته آینده به شما می دهند.

به دلیل این که متقاضیان بسیار زیادی در این باره وجود دارد، اکثر وقت ها پر می باشند و شما برای گرفتن وقت باید منتظر بمانید تا وقت جدید باز شود. این امر بر عهده سفارت می باشد و هر وقت که صلاح بداند وقت جدید بر روی سایت می گذارد.

اگر چه شما وقت این کار را نداشته باشید می توانید با مشاورین ما تماس گرفته تا ما برای شما این کار را انجام دهیم.
تلفن تماس: 22890515-021

وقت سفارت یونان

وقت سفارت کانادا

ویزای کانادا

ویزای توریستی کانادا

  • علی عباسی
۲۴
شهریور
۹۷

وقت تجاری سفارت ایتالیا

یکی از راه هایی که می توان وقت سفارت ایتالیا را برای انجام کارگرفت، گرفتن وقت تجاری سفارت ایتالیا می باشد. بسیاری از متقاضیانی هستند که برای کار به کشور ایتالیا سفر می کنند و برای سفرجهت انجام کار ابتدا باید وقت تجاری سفارت ایتالیا را بگیرند.

برای دریافت این نوع ویزا باید یک شخص به عنوان کارفرما در کشور ایتالیا شما را استخدام کند و این موضوع هم یک شرایط خاص خود را دارد. باید توجه داشت که هنگام گرفتن وقت تجاری سفارت ایتالیا، دعوتنامه تجاری ایتالیا را هم ارائه دهید.وقت تجاری سفارت ایتالیا

در کشور ایتالیا و همچنین اتحادیه اروپا کارفرما برای استخدام اشخاص باید به مدت سه ماه در اینترنت و روزنامه آگهی دهد. اگر با این روش متقاضی پیدا نشد باید به مدت سه ماه دیگر در کل اتحادیه اروپا آگهی پخش کند. اگر با هم موفق به دریافت شخصی نشد می تواند برای شما دعوتنامه کاری ارسال کند.

حال برای گرفتن وقت تجاری سفارت ایتالیا به مدارکی نیاز می باشد که در ادامه آن ها را توضیح داده ایم.

مدارک لازم جهت اخذ وقت تجاری سفارت ایتالیا

• گذرنامه که حداقل دو برگ سفید دارد و حداقل سه ماه اعتبار از تاریخی که متقاضی قصد ترک حوضه شنگن را دارد.
• فرم رایگان قطع A3 و قطع A4.
• دو قطعه عکس ۴*۳ رنگی که به تازگی گرفته شده باشد و با پس زمینه سفید و بدون عینک و به طور کاملا واضح و معلوم.
• همراه داشتن ۶۰ یورو جهت هزینه صدور روادید و حتما به صورت نقد و در وجه یورو قابل پرداخت است. ( همسر، والدین، فرزندان، و سایر بستگان نزدیک و یا شهروندان اتحادیه اروپا هزینه ای پرداخت نمی کنند ).
• همراه داشتن دعوتنامه بر روی سر برگ شرکت ایتالیایی که می بایست از روی مدل ضمیمه تهیه و با دقت تکمیل گردد. ثبت گواهی در اتاق بازرگانی مبنی بر اصالت ثبت شرکت که برای متقاضی ارسال می شود.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی های لازم و همچنین پاسخ پرسش های خود با همکاران ما تماس گرفته و از امکانات ما بهره مند شوید.

تلفن تماس : ۲۲۸۹۰۵۱۵-۰۲۱

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت یونان

ویزای کانادا

ویزای توریستی کانادا

  • علی عباسی
۲۳
شهریور
۹۷

وقت سفارت ایتالیا در تهران

ویزای ایتالیا یکی از پر طرفدارترین ویزا ها بین ما ایرانی ها می باشد که برای اخذ آن باید اقدام به گرفتن وقت سفارت ایتالیا در تهران بنمایید. شما برای این کار باید به سفارت ایتالیا مراجعه بفرمایید.

سفارت ایتالیا از روز یکشنبه تا پنجشنبه برای تحویل گرفتن مدارک و درخواست روادید باز می باشد. اگر چنانچه شما زمان کافی برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا در تهران را نداشته باشید میتوانید با همکاران ما تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما این کار را برای شما انجام دهند.

مدت زمانی که طول می کشد تا شما وقت سفارت ایتالیا را دریافت نمایید بین ۲ الی ۱۴ روز کاری می باشد. بدین ترتیب به تاریخ دعوتنامه ی خود توجه داشته باشید.

به طور مثال در صورتی که کمتر از ۲۰ روز مانده به آن، دریافت وقت یک ریسک برای شما به شمار می رود. یعنی شما باید در مدت زمان ۴ روز اقدام به گرفتن وقت سفارت بنمایید که امکان این امر برای شما خیلی کم خواهد بود.

مدارک لازم برای وقت سفارت ایتالیا در تهران

  • همراه داشتن کپی از صفحه اول پاسپورت
  • شماره تماس متقاضی
  • در صورت داشتن دعوت نامه آن را همراه خود داشته باشید.وقت سفارت ایتالیا در تهران

نحوه گرفتن وقت سفارت  ایتالیا در تهران

متقاضیانی که قصد گرفتن وقت سفارت ایتالیا را دارند توجه داشته باشند که سیستم نوبت دهی سفارت ایتالیا به صورت اینترنتی و آنلاین می باشد. فرد متقاضی باید برای تعیین وقت سفارت خود اقدام به گرفتن وقت آنلاین بنماید.

نکته ای که باید توجه داشت این است که سیستم نوبت دهی آنلاین وقت سفارت ایتالیا به صورت تصادفی و رندوم می باشد و بدون هماهنگی قبلی داده خواهد شد.

چند نکته در خصوص اخذ وقت سفارت ایتالیا در تهران
  • متقاضیان به هیچ عنوان بدون گرفتن وقت قبلی به صورت حضوری به سفارتخانه مراجعه نفرمایند.
  • سفارتخانه در روز های اوایل عید و تعطیلات رسمی تعطیل می باشد.
  • حداقل ۴۰ روز مانده به تاریخ دعوتنامه اقدام به گرفتن وقت سفارت کنید.
  • حداقل زمانی که طول میکشد تا به درخواست روادید شما توسط سفارت پاسخ داده شود ۱۵ روز کاری می باشد.

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت یونان

ویزای کانادا

ویزای توریستی کانادا

  • علی عباسی
۲۲
شهریور
۹۷

مدارک مورد نیاز جهت درخواست ویزای دانشجویی

برای درخواست ویزای دانشجویی به یک سری مدارک مورد نیاز جهت درخواست ویزای دانشجویی ایتالیا لازم می باشد که ما در ادامه به شرح آنها می پردازیم.

• تکمیل و امضای فرم درخواست روادید با الصاق یک عکس و همراه داشتن یک عکس اضافی
• همراه داشتن دو قطعه عکس 4*3 رنگی با پس زمینه سفید و پشت نویسی شده
• اصل گذرنامه و یک فتوکپی از صفحه اول آن
• همراه داشتن یک کپی از رزرو بلیط به مقصد ایتالیا به نام دانشجوی متقاضی ( به یاد داشته باشید که دانشجویان متقاضی نیم سال اول باید بلیط را برای بعد از 15 آگوست و دانشجویان متقاضی نیم سال دوم باید بلیط را برای بعد از 15 فوریه رزرو نمایند )
• دانشجو در شهری که قصد ادامه تحصیل دارد باید حداقل برای 10 روز اول اقامت، هتل به نام خود رزرو بنماید
• دانشجو باید یک نسخه چاپ شده سه گردش ماهه اخیر به زبان انگلیسی به نام خوده شخص دانشجو یا یکی از والدین دانشجو ( در صورتی که نسخه چاپی والدین را ارائه دادید، باید شناسنامه های آنان به زبان انگلیسی یا ایتالیایی ترجمه شود)
• همراه داشتن یک نسخه از پذیرش دانشگاه
• همراه داشتن مبلغ 50 یورو جهت صدور ویزای دانشجویی

مدارک مورد نیاز جهت درخواست ویزای دانشجویی

نکته

باید توجه داشت که پرونده هایی که دارای نقص مدرک باشند تحت هیچ شرایطی پذیرفته نمی شوند پس لازم است مدارک مورد نیاز جهت درخواست ویزای دانشجویی ایتالیا خود را به طور کامل تکمیل کرده و سپس آن را ارائه دهید.

پس از انجام مراحل فوق دانشجوی متقاضی علاوه بر ارائه مدارک مورد نیاز جهت ویزای دانشجویی ایتالیا، باید به سایت دانشگاه انتخابی مورد نظر خود مراجعه کرده تا در صورت نیاز مدارک مورد نیاز جهت در خواست ویزای دانشجویی آن دانشگاه را هم نیز تهیه و ارائه نماید.

تمامی مترجمان رسمی زبان ایتالیایی که مورد تایید قوه قضاییه ایران باشند، قابل قبول می باشند.

وقت سفارت یونان

وقت سفارت ایتالیا

وقت سفارت کانادا

ویزای کانادا

ویزای توریستی کانادا

  • علی عباسی