مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

۳۱
شهریور
۹۹

آموزش برنامه نویسی سی شارپ و کاربرد آن

بسیاری از هنرجویان سوالاتی در مورد آموزش برنامه نویسی سی شارپ و کاربرد آن دارند که ما در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

همان طور که می دانید دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ یکی از پرطرفدارترین دوره های این مجموعه به شمار می رود که هر ساله هنرجویان زیادی برای شرکت در آن متقاضی هستند.

دلیل به این استقبال، کاربرد بسیار بالای این حرفه در جامعه و کسب و کار امروزی می باشد و هر فردی که به این حرفه تسلط پیدا کند می تواند برای خود یک کسب و کار راه بیندازد.

زبان برنامه نویسی سی شارپ یک زبان ساده نمی باشد و هر کاری که فکرش را بکنید می توانید با این زبان انجام دهید اما باید به طور کامل آن را بلد باشید.

برای مثال در ادامه چندین کاری که می توانید با یادگیری زبان برنامه نویسی سی شارپ انجام دهید را برای شما شرح می دهیم تا بیشتر با آن آشنا شوید.

آموزش برنامه نویسی سی شارپ و کاربرد آن

طراحی اپلیکیشن

یکی از کاربردهای زبان برنامه نویسی سی شارپ، طراحی و توسعه اپیلیکیشن ها می باشد که می توانید در قالب اندروید و ios شروع به کار کنید.

میلیون ها اپلیکیشن در جهان وجود دارد که بسیاری از آن ها به صورت تخصصی و مخصوص کار خاصی می باشد و امروزه اکثر شغل های حرفه ای به فکر یک اپلیکیشن برای کسب و کار خود می باشند.

طراحی اپلیکیشن با زبان برنامه نویسی سی شارپ یکی از کارهایی است که می توانید انجام دهید و لازم است بدانید که بازار طراحی اپلیکیشن در ایران بسیار داغ می باشد.

طراحی سایت

برای طراحی سایت راه های مختلفی وجود دارد و یکی از این راه ها استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ برای طراحی سایت می باشد.

برای طراحی سایت افراد از راه های مختلفی مانند استفاده از وردپرس، جوملا، دروپال و پرستا شاپ که به طور آمده یک سایت را برای شما بالا می آورد استفاده می کنند.

اما شما با زبان برنامه نویسی سی شارپ می توانید صفر تا صد سایت خود را طراحی کنید و تمامی دستورات زیر نظر خودتان طراحی شود.

علاوه بر زبان برنامه نویسی سی شارپ، از دیگر زبان های برنامه نویسی هم می توانید برای طراحی سایت استفاده کنید و این کاملا بستگی به حرفه شما دارد.

طراحی بازی های ویدیویی

بازی های ویدیویی توسط زبان های برنامه نویسی مختلفی طراحی می شوند که شاید در ایران شرکت های مختلف در این زمینه سرمایه گذاری نداشته باشند اما می توانید در این زمینه فعالیت کنید.

شرکت های بزرگ طراحی بازی های ویدیویی هر کدام به روش های خاصی اقدام به طراحی بازی می کنند و می توان با زبان برنامه نویسی سی شارپ اقدام به طراحی بازی کرد.

از آن جایی که زبان برنامه نویسی سی شارپ یک زبان شی گرا می باشد، می توان با آن کارهای بزرگی انجام داد و برای این کار ابتدا باید آموزش های لازم را ببینید.

جهت شرکت در کلاس های آموزش برنامه نویسی سی شارپ می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه کرده تا بتوانید در این دوره ها ثبت نام نمایید.

آموزش برنامه نویسی اندروید

 

آموزش برنامه نویسی پایتون

  • علی عباسی
۳۰
شهریور
۹۹

 

تست کرونا در منزل در کمترین زمان

این روزها آزمایشگاه ها مراجعه کنندگان بسیار زیادی برای انجام تست کرونا دارد و هر روز تعداد محدودی از مراجعه کنندگان می توانند این تست را انجام دهند. اما از این پس می توان تست کرونا در منزل در کمترین زمان با کمترین هزینه را انجام داد.

آزمایشگاه ها یکی از مکان های پرخطر محسوب می شود و اگر فقط یک نفر از مراجعه کنندگان به ویروس کرونا مبتلا باشد می تواند سلامت دیگران را هم به خطر بیندازد. دانشمندان و پزشکان توصیه کرده اند که از مراجعه به مکان های شلوغ بپرهیزید.

این روزها می توان آزمایشات مختلفی را بدون مراجعه به آزمایشگاه ها و در منزل انجام داد. انجام آزمایش در منزل مزیت های زیادی دارد که یکی از این مزیت ها صرفه جویی در زمان می باشد. شما برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای انجام یک آزمایش ساده مدت زیادی در صف طولانی آزمایشگاه ها منتظر بمانید.

از طرفی آزمایش کرونا باید به صورت اصولی و بر طبق پروتکل های بهداشتی انجام شود تا سلامت کادر درمان و مراجعه کنندگان به خطر نیوفتد. محیط آزمایشگاه به دلیل این که افراد زیادی مراجعه می کنند یک محیط آلوده به ویروس و پر خطر محسوب می شود.

اما منزل یک محیط کاملا تمیز می باشد که می توان بدون استرس و معطلی این آزمایش را انجام داد. برای انجام این آزمایش یک فرد متخصص برای این کار مامور می شود و در یک روز مشخصی به منزل شما مراجعه می کند و در کمترین زمان این آزمایش را انجام می دهد.

شما می توانید جهت تست کرونا در منزل درخواست خود را در اپلیکیشن پالسی تو ثبت کنید تا این آزمایش را بتوانید با کمترین هزینه در کمترین زمان انجام دهید.

تست کرونا در منزل در کمترین زمان

 

انواع تست کرونا در منزل

تست کرونا از چند روش امکان پذیر می باشد:

  • آزمایش PCR

یکی از راه های تشخیص ویروس کرونا، آزمایش PCR می باشد و برای انجام این آزمایش یک تکنسین یک سوآب پنبه ای به اندازه 15 سانتی متر را درون بینی شما قرار می دهد. این کار ممکن است برای فرد بیمار ناخوشایند باشد و حس تهوع به آن دست دهد اما در عرض 15 ثانیه این آزمایش تمام می شود.

دلیل این کار این است که سوآب آغشته با مخاط ته حلق شما می شود و از طریق آن می توان فهمید شما به ویروس کرونا مبتلا شده اید یا خیر. سپس برای انجام آزمایش سوآب را در بسته بندی های مخصوص قرار می دهند و به آزمایشگاه منتقل می کنند. با سوآب می توان دیگر تست های کرونا مانند دهان و حلق، وسط حفره بینی و جلوی حرفه بینی را انجام داد.

  • آزمایش آنتی بادی

دیگر آزمایشی که می توان با آن ویروس کرونا را تشخیص داد، آزمایش آنتی بادی می باشد. بدن ما آنتی بادی هایی را در زمان ابتلا به عفونت می سازد. در آزمایش آنتی بادی به دنبال پادتن هایی هستند که توسط سیستم ایمنی ساخته می شود. آنتی بادی ها به دفع عفونت کمک می کند و تا چند هفته بعد از بهبودی عفونت در بدن باقی می ماند.

در تست آنتی بادی می توان فهمید که آیا شما در معرض ویروس بوده اید و یا به آن مبتلا شده اید. در این زمان بدن برای دفاع از خود آنتی بادی می سازد و حدود 12 روز طول می کشد تا بدن پس از مواجهه با ویروس به اندازه کافی از خود آنتی بادی بسازد.

در حال حاضر این دو آزمایش برای تشخیص ویروس کرونا انجام می شود که نتیجه آن چندین روز به طول می انجامد. در این زمان شما همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید و از دیگر افراد خانواده فاصله بگیرید تا اگر به ویروس کرونا مبتلا بودید سلامت دیگر افراد خانواده را به خطر نیندازید.

این دو آزمایش را می توان در منزل و در کمترین زمان انجام داد و پس از چند روز می توان از نتیجه آن مطلع شد. شما می توانید جهت اطلاع از نتیجه تست خود به صورت آنلاین با پزشک در ارتباط باشید و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به آزمایشگاه نمی باشد.

جهت انجام تست کرونا در منزل در کمترین زمان می توانید اپلیکیشن پالسی نو را از طریق وب سایت پالسی نو و یا کافه بازار دریافت کرده و درخواست خود را ثبت نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 26856241 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

مزیت های پرستار در منزل برای سالمندان

  • علی عباسی
۲۹
شهریور
۹۹

نحوه آموزش برنامه نویسی سی شارپ

بسیاری از هنرجویان در مورد نحوه آموزش برنامه نویسی سی شارپ سوال برایشان پیش می آید و ما در این مطلب به این سوال شما پاسخ می دهیم.

نحوه آموزش برنامه نویسی سی شارپ به طور استاندارد باید به صورت عملی باشد و باید مرحله به مرحله به هنرجویان آموزش داده شود تا هنرجویان درک بهتری از آن داشته باشند.

آموزش برنامه نویسی سی شارپ به صورت تئوری اصلا امکان پذیر نمی باشد و کسی که با این زبان بخواهد یک برنامه بنویسد باید حتما آن را داخل نرم افزار انجام دهد.

برنامه ای که در نرم افزار می نویسید به شما نشان می دهد که در کجا اشتباه کرده اید و یا با نوشتن آن برنامه می توانید آن را اجرا کنید تا از سالم بودن برنامه اطمینان حاصل نمایید.

شما می توانید در نرم افزار ویژوال استدیو هر کدی را که می خواهید وارد نمایید و می توانید آن را اجرا کرده و از سالم بودن کد مطمئن شوید.

حالا فرض کنید که این کد را بر روی کاغذ طراحی کنید و بدون این که از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید آن را ارائه دهید و به احتمال خیلی زیاد ممکن است به مشکل بخورید.

کدنویسی بسیار حساس می باشد و حتی وجود یک نقطه اضافی در کد ممکن است باعث به هم ریخته شدن کل برنامه شود و برای تصحیح آن باید کد را بررسی نمایید.

نحوه کدنویسی با زبان برنامه نویسی سی شارپ

شما با زبان های مختلفی می توانید کدنویسی کنید که زبان برنامه نویسی سی شارپ یکی از این زبان ها می باشد که نسبت به دیگر زبان های برنامه نویسی آسان تر می باشد.

یادگیری زبان برنامه نویسی سی شارپ حتی برای افراد مبتدی هم راحت می باشد و شما در همان جلسات اول هم می توانید شروع به نوشتن کدهای ساده کنید.

زبان برنامه نویسی سی شارپ دستورهای مختلفی دارد که باید پله به پله این دستورها را یاد بگیرید تا بتوانید یک برنامه کامل با این دستورات بنویسید.

آموزش برنامه نویسی سی شارپ در مجتمع فنی تهران

پس از آن که از نحوه آموزش برنامه نویسی سی شارپ اطلاع پیدا کردید، جهت ثبت نام در این دوره ها می توانید به صورت اینترنتی ثبت نام نمایید.

این دوره ها در حال حاضر در حال تکمیل ظرفیت می باشد و شما هم می توانید همین حالا در دوره مورد نظر خود ثبت نام کنید و در تاریخ معین شده در این دوره ها شرکت نمایید.

پس از آن که این دوره ها را با موفقیت پشت سر گذاشتید، از طرف مجتمع فنی تهران به هنرجویان یک مدرک معتبر دو زبانه ارائه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برگزاری دوره و تاریخ شروع آن ها می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

همچنین شما می توانید از دیگر مطالب سایت بازدید نمایید و سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید و همچنین تجربه های خود در این دوره برای دیگران به اشتراک بگذارید.

آموزش برنامه نویسی

 

آموزش برنامه نویسی پایتون

 

آموزش برنامه نویسی اندروید

  • علی عباسی