مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

شرایط گرفتن وقت سفارت ایتالیا

جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۲۶ ب.ظ

شرایط گرفتن وقت سفارت ایتالیا در ایران

افراد متقاضی ایرانی که می خواهند به ایتالیا به هر دلیلی سفر کنند باید از شرایط گرفتن وقت سفارت ایتالیا در ایران آگاه باشند. به صورت کلی گرفتن وقت سفارت کشورها برای افرادی که اطلاعات و آگاهی کافی در این زمینه ندارند بسیار دشوار، زمان بر و پر هزینه می باشد.

پس توصیه ما به افرادی که قصد سفر به کشور ایتالیا و گرفتن وقت سفارت ایتالیا را دارند این است که حتما از متخصصان و کارشناسان در این زمینه مشاوره بگیرند تا از شرایط گرفتن وقت سفارت ایتالیا و سفر به این کشور توسعه یافته مطلع شوند.

گرفتن وقت سفارت ایتالیا جهت دریافت ویزاهای مختلف مانند ویزای توریستی، تحصیلی و تجاری تعیین می شود. افراد درخواست کننده ابتدا باید مدارک مورد نیاز سفارت ایتالیا را به صورت کامل و درست تهیه کرده و بعد از آن باید فرم درخواست وقت سفارت ایتالیا آنلاین را تکمیل نمایند.

باید به این توجه داشت که مدارک حتما باید به صورت درست و بدون اشکال و تکمیل شده به سفارت تحویل داده شود در غیر این صورت سفارت درخواست شما را رد می کند.

همچنین سیستم وقت دهی سفارت ایتالیا وقت و زمان معینی ندارد و بدونه هماهنگی قبلی و به صورت تصادفی وقت می دهد پس برای اینکه به کار گرفتن وقت سفارت و ویزای ایتالیا سریع تر انجام شود، لازم است فرد متقاضی زودتر فرم ثبت نام آنلاین را پر کند.شرایط گرفتن وقت سفارت ایتالیا

بعد از موفقیت فرد درخواست کننده در گرفتن وقت سفارت ایتالیا و تایید شدن آن از سمت سفارت ایتالیا نوبت به مصاحبه برای گرفتن ویزا می رسد که در این مرحله از مراحل اخذ ویزا باید دقت کافی به خرج داد.

فرد متقاضی بایستی با دقت کافی به سوالات افسر گوش بدهد و با کمال آرامش جواب سوالات را بدهد. در صورتی که افسر سوالی را دوباره پرسید جواب آن نباید متفاوت با جوابی که قبلاً داده شده است باشد.

از مهم ترین مسائل ارائه دادن مدارکی است که اثبات کننده برگشت فرد درخواست کننده از کشور ایتالیا بعد از موعد مقرر است، پس مدارک باید به گونی باشد که بتواند افسر سفارت خانه را متقاعد کند.

در آخر بازهم توصیه ما این است از افرادی که آگاهی لازم در این زمینه را دارند مشاوره گرفته و از آن ها یاری بخواهید. کارشناسان و مشاورین ما همواره آماده یاری کردن شما دوستان عزیز در این زمینه می باشند.

تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۸۹۰۵۱۵

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت یونان

ویزای کانادا

ویزای توریستی کانادا

  • علی عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی