مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

۱۰ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

۲۷
مهر
۰۰

آموزش نرم افزار Revit پیشرفته

در دوره های آموزش نرم افزار Revit پیشرفته به هنرجویان صفر تا صد کار با این نرم افزار آموزش داده می شود و هنرجو به طور کامل به تمامی ابزارها و پارامترهای نرم افزار تسلط پیدا می کند و همین باعث می شود تا بتوان به خوبی با نرم افزار کار کرد و از تمام ظرفیت های آن در پروژه های معماری کمک گرفت. نرم افزار Revit یک نرم افزار تخصصی در زمینه معماری و نقشه کشی می باشد که می توان از طریق آن طرح های دو بعدی و سه بعدی را به صورت همزمان ترسیم کرد.

نرم افزارهای مهندسی نقش مهمی در انجام پروژه ها دارند و برای انجام پروژه های معماری و نقشه کشی، باید حتما به یکی از نرم افزارهای تخصصی در حوزه معماری تسلط داشته باشید. نرم افزار Revit یک نرم افزار حرفه و شناخته شده در جهان می باشد و این نرم افزار به دلیل سادگی و سهولت در یادگیری، در بین دانشجویان معماری، برق، عمران و مکانیک بسیار مورد توجه قرار گرفته است و با یادگیری این نرم افزار می توانند در بازار کار آن رشته به راحتی شغل مورد نظرشان را پیدا کنند.

آموزش نرم افزار Revit پیشرفته در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب زیر نظر اساتید برجسته کشور در یک محیط کاملا آموزشی به همراه بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می شود و در پایان دوره یک مدرک معتبر دو زبانه به آن ها ارائه می شود. تمامی علاقمندان به یادگیری این نرم افزار می توانند از طریق وب سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام به ثبت نام نمایند و اگر به مشاوره نیاز داشتید، می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

درباره نرم افزارهای معماری

آموزش نرم افزار Revit پیشرفته

نرم افزار Revit از محصولات شرکت Autodesk می باشد و در سال های اخیر در هر نسخه عملکرد بهتری از خود نشان داده است و در حال حاضر سرعت بیشتری دارد و اکثر کاربران اتوکد برای طراحی و ترسیم نقشه های ساختمانی خود از نرم افزار Revit کمک می گیرند. طراحی سه بعدی ساختمان به همراه تمامی اجزا، تفسیر مدل طراحی شده با عناصر نقشه کشی دو بعدی و دسترسی به پایگاه داده مدل های ساختمانی از جمله کاربردهای این نرم افزار می باشد.

بسیاری از هنرجویان برای ورود به رشته معماری نیاز دارند تا حداقل به یکی از نرم افزارهای معماری تسلط پیدا کنند اما برای انتخاب آن ها دچار مشکل می شوند. درست است که اکثر نرم افزارهای معماری و نقشه کشی مانند Revit، 3D Max و اتوکد بهترین کاربرد را در این زمینه دارند اما یادگیری تمامی آن ها لازم نیست و زمان و هزینه زیادی در بر دارد ولی یادگیری تمامی این نرم افزارها هیچ ضرری ندارد و می توانید در حوزه های مختلف فعالیت کنید.

برای این که یک نرم افزار تخصصی مانند نرم افزار Revit را آموزش ببینید، اول بهتر است اطلاعاتی درباره این نرم افزار به دست آورید و می توانید از منابعی که در اینترنت وجود دارد کمک بگیرید. حوزه کاری که قصد دارید در آن فعالیت کنید بسیار مهم می باشد و به طور مثال اگر قصد دارید در زمینه معماری و نقشه کشی فعالیت کنید، نرم افزارهای Revit و اتوکد برای شما بسیار مناسب می باشد و اگر قصد دارید در زمینه معماری داخلی و طراحی دکوراسیون فعالیت کنید، نرم افزار 3D Max بهترین گزینه برای شما می باشد.

ویژگی های نرم افزار Revit

آموزش نرم افزار Revit پیشرفته

  • سرعت یادگیری بالا به دلیل سادگی نرم افزار Revit
  • امکان درج افکت ها و اقلیم از قبیل نور، سایه و .. روی ساختمان به راحتی
  • طراحی و ترسیم نفشه های دو بعدی و سه بعدی به صورت همزمان
  • ارتباط بین رشته های مختلف طراحی با نرم افزار Revit
  • به دلیل داشتن قابلیت 4D BIM، می توان مراحل مختلف برنامه ریزی و طراحی یک ساختمان از ایده تا ساخت و حتی تخریب را درون برنامه پیاده سازی کرد.
  • برقراری ارتباط و انتقال فایل ها از نرم افزار Revit به دیگر نرم افزارهای معماری مانند 3D Max و Auto cad

جهت آموزش نرم افزار Revit پیشرفته می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید و جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439 – 66576455

  • علی عباسی
۲۵
مهر
۰۰

اهمیت حسابداری

شاید بار ها شنیده باشید که حسابداری در روند پیشرفت و موفقیت کسب و کار ها بسیار مهم است اما ندانید که در واقع اهمیت حسابداری در چیست و چه نقشی در کسب و کارها دارد. ما در این مقاله می خواهیم درباره نقش و اهمیت حسابداری در کسب و کار ها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم، امیدواریم که این مقاله برای شما عزیزان مفید و موثر واقع گردد.

حسابداری مهم ترین زبان کسب و کار است که از یک سیستم اطلاعاتی که از طریق شناسایی، ثبت، طبقه بندی، تلخیص و گزارشگری رویداد های مالی اطلاعات لازم را در اختیار استفاده کنندگان از اطلاعات حسابداری قرار می ‌دهد. حسابداری شامل فرایند جمع ‌آوری، ثبت، طبقه بندی و خلاصه کردن رویداد های اقتصادی بر اساس مدارک مستند است. که منجر به استخراج صورت ‌های مالی می ‌شود در واقع حسابداری ارائه کننده اطلاعات مالی مربوط به یک کسب و کار به استفاده کنندگان مختلف این اطلاعات است. در حقیقت می توان گفت که نقش اصلی حسابداری برای سازمان ها و کسب و کارها، تامین و ارائه اطلاعات مالی برای مدیران می باشد که این اطلاعات برای مدیران، سرمایه گذاران و سایر ذی نفعان سازمان مهم می باشند. با توجه به این موضوع می توان گفت که صحت اطلاعات جمع آوری شده دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد زیرا تصمیمات و رویکرد های بعدی سازمان با توجه به این اطلاعات اخذ می گردد.

شرکت حسابداری

دلایل اهمیت حسابداری در کسب وکارها

اهمیت حسابداری

یکی از دلایلی که نشان دهنده اهمیت حسابداری است این است که حسابداری موجب پیشگیری از بروز هر گونه تخلف می شود. در واقع خطری که هر تجارتی را تهدید می کند، امکان سوء‌استفاده از حساب های مالی است. هنگامی که شما از ورودی و خروجی کسب ‌و کار خود اطلاع نداشته باشید، احتمال سوء ‌استفاده مالی بی ‌شک بیشتر می شود. اینجاست که درک اهمیت حسابداری ساده تر می شود و حسابداری قابل اطمینان حساب های شما را از هر گونه سوء ‌استفاده به دور نگه می دارد. با در دست داشتن کنترل حساب های مالی دیگر نیازی به نگرانی بابت مالیات و پیگیری ‌های دولت نیز کم می شود، در واقع با داشتن مشاوره مالی و مالیاتی امکان به وجود آمدن مسائل حقوقی و مالیاتی بسیار کاهش می یابد.

توسعه کسب و کار همیشه نیازمند سرمایه بوده و هست، اگر شما نیز قصد جذب سرمایه و افزایش سهامداران را دارید بی شک فرایند تهیه صورت های مالی را باید طی کنید. سرمایه گذاران هیچ وقت بخاطر شما یا ایده تان سرمایه گذاری نمی کنند. آن ها به گزارشات مالی و داده های کسب و کار تمرکز دارند. هنگامی که داده های مالی یک کسب ‌و کار روشن و دقیق باشد، بی ‌شک افراد دیگر نیز تشویق به سرمایه‌ گذاری در کسب ‌و کار شما خواهند شد. اهمیت حسابداری زمانی پر رنگ می شود که با تهیه گزارش هایی دقیق امکان قانع کردن سرمایه ‌گذاران فراهم شود. بدین ترتیب با خدمات حسابداری، مشاغل امکان توسعه خواهند داشت و بی‌ شک آینده های بهتری پیش روی آن ها قرار خواهد گرفت.

از دیگر اهمیت های حسابداری باید بگوییم که هر شخص با راه اندازی یک کسب و کار بایستی قوانین و مقررات را نیز در نظر بگیرد یکی از این قوانین مهم، مربوط به مالیات می باشد که لازم است در خصوص ارائه اظهارنامه های مالیاتی دقت نمود. یکی دیگر از نقش های حسابدارها در سازمان، بررسی و تجزیه و تحلیل میزان سود و زیان و امور مالیاتی سازمان ها است که این عمل توسط حسابدارها و با بهره گیری از نرم افزار های حسابداری و همچنین استاندارد های حسابداری صورت می گیرد. دقت و وقت شناسی در انجام امور مالیاتی شرکت یکی از مهم ترین اقدامات حسابدار می باشد که باعث جلوگیری از بروز ضرر و جریمه های مالیاتی می شود. بنابراین تمامی کسب و کار ها و شرکت ها موظفند در خصوص ارائه مشخصات و صورت حساب های مالی، دقت عمل داشته باشند که جزء مهمی از خدمات حسابداری به شمار می روند.

خدمات حسابداری مجموعه چرتکه پلاس

در مجموعه خدمات مالی حسابداری "چرتکه پلاس"، گروهی از فارغ التحصیلان برجسته کشور با بیش از 15 سال سابقه مفید در شرکت های معتبر گرد هم آمدند تا با بهره گیری از دانش و تجربه خود به شرکت ها و مؤسسات مختلف از قبیل شرکت های تجاری، کارگاه های صنعتی و تولیدی، شرکت های خدماتی، مؤسسات آموزشی و استارتاپ ها خدمات مالی و حسابداری ارائه نمایند. شما عزیزان می توانید با اطمینان کامل خدمات مالی و حسابداری خود را به تیم مجرب و ماهر چرتکه پلاس بسپارید. اگر شما نیاز به تیمی حرفه ای برای انجام امور مالی و حسابداری خود دارید همین حالا می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09900300026 – 09900300025

  • علی عباسی
۲۰
مهر
۰۰

ماشین ظرفشویی ایستاده یکی از کاربردی ترین دستگاه ها در آشپزخانه به شمار می رود که با توجه به ابعاد و ظرفیت آن، می تواند تعداد بسیار بالایی از ظروف را داخل خود جای دهد و با کمترین مصرف آب و انرژی، ظرف ها را به طور کامل تمیز می کند و دیگر نیازی نیست زمان و آب زیادی برای شستشوی ظرف ها اختصاص دهید. ماشین ظرفشویی ایستاده اغلب برای آشپزخانه های بزرگ مناسب می باشد و در اکثر موارد ماشین ظرفشویی ایستاده به صورت توکار می باشد و فضای اضافی در آشپزخانه اشغال نمی کند.

تعمیر ماشین ظرفشویی ایستاده یک کار کاملا تخصصی می باشد که برای تعمیر آن باید از تعمیرکاران متخصص کمک گرفت و شرکت نلی هوم صفر تا صد خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ایستاده را در منزل شما ارائه می دهد و دیگر نیازی به جا به جایی و انتقال ماشین ظرفشویی به تعمیرگاه ها نمی باشد و مجموعه نلی هوم خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ایستاده را با بهترین کیفیت و به صورت تضمینی به شما ارائه می دهد و به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشیم.

ماشین ظرفشویی ایستاده در مدل های مختلف توسط برندهای زیادی ساخته می شود و اکثر آن ها کیفیت بسیار بالایی دارند و تا چند سال بدون مشکل برای شما کار می کند. خرابی ماشین ظرفشویی ایستاده به دلایل مختلفی بستگی دارد که یکی از این دلایل می توانید استفاده نادرست از دستگاه باشد که باعث کاهش عمر آن و خرابی زودرس قطعات می شود و شما باید برای تعمیر ماشین ظرفشویی ایستاده اقدام نمایید. برای پیدا کردن مشکل و خرابی های ماشین ظرفشویی باید ابتدا آن را عیب یابی کرد و این کار توسط تعمیرکاران نلی هوم انجام می شود.

عیب یابی ماشین ظرفشویی ایستاده

تعمیر ماشین ظرفشویی ایستاده

نشتی آب از ماشین ظرفشویی: نشتی آب یکی از شایع ترین مشکلات ماشین ظرفشویی می باشد و اگر به موقع تعمیر آن اقدام نشود، می تواند خسارت بیشتری به ماشین ظرفشویی وارد کند. برای عیب یابی این مشکل ابتدا باید چند مورد بررسی شود و خرابی لاستیک درب ماشین ظرفشویی، خرابی شلنگ تخلیه، عدم بسته شدن درب ماشین ظرفشویی و معیوب بودن ماشین ظرفشویی از علت های این مشکل می باشد.

عدم شستشوی تمیز ظرف ها: زمانی که با این مشکل رو به رو می شوید، تعمیرکار ابتدا سوالاتی در مورد مواد شوینده و برنامه شستشو از شما می کند و در صورتی که مشکلی نبود، عملکرد ماشین ظرفشویی را مورد بررسی قرار می دهد تا علت این مشکل را پیدا کند.

روشن نشدن ماشین ظرفشویی: روشن نشدن ماشین ظرفشویی به دلایل مختلفی مانند خرابی پریز یا دو شاخه برق، خرابی رله استارت، فیوز حرارتی، سلکتور یا محافظ برق باشد و عیب یابی آن توسط تعمیرکاران انجام می شود.

وجود بوی ناطبوع در ماشین ظرفشویی: علت این مشکل فیلتر تخلیه می باشد و در هر بار شستشو، پسماندهای ظروف به فیلتر تخلیه گیر می کنند و پس از مدتی باعث می شود تا بوی نامطبوعی در ماشین ظرفشویی ایجاد شود و برای برطرف کردن این مشکل باید فیلتر تخلیه را تعویض کنید.

صدای زیاد ماشین ظرفشویی هنگام کار: این مورد مشکل بسیاری از دارندگان ماشین ظرفشویی می باشد و علت این مشکل می تواند به دلیل جایگذاری غلط ظروف داخل دستگاه، تراز نبودن پایه های ماشین ظرفشویی و یا خرابی یکی از قطعات باشد و باید توسط تعمیرکار بازبینی شود.

عدم ورود آب به دستگاه: زمانی که شما برنامه شستشو را انتخاب و کلید استارت را می زنید، باید ابتدا آب وارد ماشین ظرفشویی شود اما به دلایلی ممکن است این کار به درستی انجام نشود و علت آن خرابی برد الکترونیکی، خرابی قفل درب ماشین ظرفشویی، معیوب بودن شیر ورودی آب و یا عدم اتصال شلنگ های ورودی آب می باشد.

تعمیر ماشین ظرفشویی ایستاده با نلی هوم

تعمیر ماشین ظرفشویی ایستاده

اگر به دنبال یک مرکز تعمیر لوازم منزل می باشید، می توانید به مجموعه نلی هوم مراجعه کنید و شرکت نلی هوم خدمات تعمیر لوازم منزل خود را در تمامی نقاط تهران به مشتریان ارائه می دهد. از مزیت های تعمیر ماشین ظرفشویی ایستاده با نلی هوم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مناسب بودن هزینه تعمیرات
  • تعمیر ماشین ظرفشویی ایستاده در منزل و نظارت بر عملکرد تعمیرکاران
  • استفاده از قطعات اورجینال به صورت تضمینی
  • انجام تعمیرات در کمترین زمان
  • بدون نیاز به انتقال دستگاه به تعمیرگاه

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ایستاده می توانید با کارشناسان نلی هوم تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

  • علی عباسی
۱۹
مهر
۰۰

کاتالیزور یا کاتالیست قسمتی اجزای خودرو می باشد که و خاک کاتالیزور قسمتی از ضایعات خودروهایی است که از تعمیر کاتالیزور فرسوده به وجود می آید و در این مطلب قصد داریم در ارزش خاک کاتالیزور مطالبی در اختیار شما قرار دهیم. این روزها بازار خرید و فروش ضایعات بسیار رونق گرفته است و در آن خرید و فروش خاک کاتالیزور دیده می شود و برای خیلی ها سوال پیش می آید که قطعات ضایعات کاتالیزور چه ارزشی دارد؟

همان طور که گفتیم کاتالیزور یکی از اجزای بسیار مهم خودرو به شمار می رود که نقش بسیار مهمی در آلایندگی خودرو دارد و تمامی خودروها دارای یک کاتالیزور می باشند دودهای حاصل از احتراق موتور از داخل آن عبور می کند و اگر کاتالیزور نباشد، این گازهای سمی در هوا پخش می شوند و بسیار خطرناک می باشند. عمر کاتالیزورها به نسبت کارکرد آن ها بستگی دارد و پس از آن دیگر قابل استفاده نمی باشد و به ضایعات تبدیل می شود.

کاتالیزور خودرو از فلزهای با ارزشی ساخته شده است که همین باعث می شود تا گازهای سمی حاصل از احتراق موتور به آن جذب شوند. ارزش خاک کاتالیزور یا همان ضایعات کاتالیزور به قدری است که فلزات آن به صورت جداگانه خرید و فروش می شود. فلزی که در ساخت کاتالیزور خودروها به کار می رود، شامل پلاتین، پالادیوم و رودیوم می باشد و بازیافت کاتالیزور بسیار ارزشمند می باشد و برای همین ارزش خاک کاتالیزور بسیار بالا است.

فلزات موجود در کاتالیزور

ارزش خاک کاتالیزور

همان طور که گفتیم، اصلی ترین و گرانبهاترین فلزات داخل کاتالیزور خودرو، پلاتین، پالادیوم و رودیوم می باشد که می توان این فلزات را از ضایعات کاتالیزور به دست آورد و همین فلزات باعث بالا رفتن ارزش خاک کاتالیزور می شود. به غیر از فلزاتی که نام بردیم، بدنه کاتالیزورها از سرامیک یا فولاد ساخته می شود و علاوه بر فلزات نام برده شده، مقدار قابل توجهی آهن، مس، نیکل، اکسید منیزیوم، اکسید سیلیسیوم، اکسید سریم و اکسید آلومینیوم وجود دارد و البته با توجه به نوع کاتالیزور، این مواد اولیه در آن ها ممکن است متغیر باشد.

این روزها ارزش فلزات به قدری بالا رفته که باعث بالا رفتن ارزش خاک کاتالیزور هم شده است و با استفاده از ضایعات کاتالیزورهایی که فرسوده شده اند می توان درآمد کسب کرد. بسیاری از مردم با خرید کاتالیزورهای فرسوده که در اکثر تعمیرگاه ها وجود دارند، آن ها را با روش های مخصوص بازیافت می کنند تا فلزات با ارزش آن را به دست آورند و با فروش آن می توانند پول بسیار خوبی به دست آورند.

بازیافت کاتالیزور

ارزش خاک کاتالیزور

کاتالیزور خودروها با توجه به آن که داخل آن ها فلزات با ارزشی به کار رفته است قیمت بالایی دارند و این قیمت در ماشین های گران قیمت بسیار بیشتر می باشد. نوع کاتالیزور نسبت به فلزات ارزشمندی که داخل آن به کار رفته است بسیار مهم می باشد و هر کاتالیزور فلزات گرانبهای بیشتری داشته باشد، در کل ارزش خاک کاتالیزور آن بیشتر است. برای بازیافت کاتالیزور روش های اصولی وجود دارد و باید حتما تجربه این کار را داشته باشید و در غیر این صورت انجام این کار خطرناک می باشد.

فلزات پلاتین، پالادیوم و رودیوم مهمترین فلزات به کار رفته در داخل کاتالیزور می باشد که با نحوه صحیح بازیافت کاتالیزور می توان آن ها را استخراج کرد. ارزش خاک کاتالیزور زمانی مشخص می شود که بازیافت و استخراج آن به درستی انجام شده باشد. استخراج فلزات از کاتالیزور یک کار شیمیایی می باشد و فردی که قصد انجام این کار را دارد، باید به تمام ابزارها و مواد شیمیایی که برای انجام این کار لازم است آشنایی داشته باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مجموعه کاتالیست وان تماس گرفته تا کارشناسان ما در این زمینه شما را راهنمایی نمایند.

  • علی عباسی
۱۸
مهر
۰۰

حسابداری مالی چه کمکی به کسب و کار می کند

حسابداری یکی از وسیع ترین حرفه ها است، حرفه ای با شاخه های متفاوت که در نهایت همه آن ها وظیفه دسته بندی اطلاعات در بخش مالی را به عهده دارند. از حسابداری مدیریتی گرفته تا حسابداری بازرگانی و مالی، همگی در نهایت با ارائه اطلاعات مالی به بخش های مختلف یک سازمان، درآمد و هزینه را کنترل می کنند. با این حال تفاوت این شاخه ها، در نحوه جمع آوری و ارائه اطلاعات و اهداف نهایی هر کدام است. حسابداری مالی یکی از این شاخه های مهم در حسابداری است. این شاخه از حسابداری را یکی از مهم ترین و کاربردی ترین روش ها برای ارائه اطلاعات، به ویژه در شرکت های بازرگانی و تجاری می دانند. در ادامه می خواهیم به مفهوم حسابداری مالی و تاثیر آن بر روی کسب و کارتان بپردازیم، با ما همراه باشید.

حسابداری مالی به چه معناست

حسابداری مالی چه کمکی به کسب و کار می کند

حسابداری مالی آن بخش از حرفه‌ حسابداری است که در شرکت‌ های بازرگانی، تجاری و خدماتی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. اطلاعات مالی را در قالب ترازنامه و صورت ‌های سود و زیان به کارکنان شرکت ‌ها ارائه می ‌دهد. این اطلاعات برای گزارش ‌دهی به سهامداران، سازمان‌ های دولتی و ناظران جمع‌آوری، تحلیل و ارائه می ‌شوند. هدف از حسابداری ارائه‌ اطلاعاتی است که برای تصمیم ‌گیری‌های اقتصادی مورد نیاز هستند. هدف اصلی حسابداری مالی، آماده ‌سازی گزارش ‌های مالی است. این گزارش‌ ها اطلاعاتی در مورد عملکرد شرکت به اشخاص خارجی می ‌دهند. اشخاص خارجی شامل سرمایه‌گذاران، مدیران و مقامات مالیاتی هستند. اطلاعات مربوط به معاملات روزمره، اساس تهیه‌ صورت مالی را تشکیل می‌ دهد. در واحد های بازرگانی، فعالیت‌ هایی نظیر خرید و فروش کالا، خرید ماشین آلات و پرداخت هزینه‌ های جاری انجام می‌ گیرد. هزینه ‌های جاری شامل اجاره، حقوق، بهای آب و برق از جمله معاملات روزمره است.

می‌توان گفت حسابداری مالی، اولین و ضروری ‌ترین واحد حسابرسی برای تمام واحدهای خدماتی، تولیدی، پیمانکاری، بازرگانی و... است. سایر انواع حسابداری در کنار حسابداری مالی می ‌توانند خدمات افزوده و تخصصی ‌تری را برای سازمان‌ ها انجام دهند. البته لازم به ذکر است که حسابداری مالی با حسابداری مدیریتی رابطه تنگاتنگی دارد. وجه تمایز این دو حسابداری در این است که تحویل اطلاعات واحد حسابداری مالی به افراد خارج از شرکت و تحویل واحد حسابداری مدیریتی برای افراد داخل شرکت است. این نوع حسابداری را اصطلاحاً «حسابداری گزارش» نیز می ‌نامند. زیرا اساس کار این نوع از حسابداری، تنظیم و تحویل گزارشات مالی است.

تاثیر حسابداری مالی بر کسب و کار، مهم ترین عامل اعتماد سهام داران

ارائه گزارش های شفاف، جزئی و همه جانبه باعث می شود که سهام داران و سرمایه گذران به راحتی به نیرو های اجرایی اعتماد و در نتیجه هزینه بیشتری برای رشد شرکت پرداخت کنند. از طرفی حسابداری مالی می تواند سرعت فعالیت را در شرکت بالا ببرد. چراکه با بررسی این گزارش همه جانبه، در صورت مشاهده مشکل در هر بخش به سرعت می توان آن را حل کرد تا از بروز مشکلات بزرگ تر جلوگیری شود.

مجموعه حسابداری چرتکه پلاس

در مجموعه خدمات مالی حسابداری "چرتکه پلاس" گروهی از فارغ التحصیلان برجسته کشور با بیش از 15 سال سابقه مفید در شرکت های معتبر گرد هم آمدند تا با بهره گیری از دانش و تجربه خود به شرکت ها و مؤسسات مختلف از قبیل شرکت های تجاری، کارگاه های صنعتی و تولیدی، شرکت های خدماتی، مؤسسات آموزشی و استارتاپ ها خدمات مالی و حسابداری ارائه نمایند. مهم ترین موضوعی که تیم حسابداری چرتکه پلاس با ارائه خدمات حسابداری و مالی به مشتریان خود هدیه می کند احساس آرامش و راحتی خیال در حوزه حسابداری و امور مالی است، که دغدغه همه کسب و کارها و شرکت ها می باشد. تیم چرتکه پلاس به مشتریان خود اطمینان می دهد که دیگر نگران امور حسابداری و مالی خود نباشند و فقط به موضوع فعالیت و کسب و کار خود بیاندیشند. شما عزیزان می توانید با اطمینان کامل خدمات مالی و حسابداری خود را به تیم مجرب و ماهر چرتکه پلاس بسپارید. اگر شما نیاز به تیمی حرفه ای برای انجام امور مالی و حسابداری خود دارید همین حالا می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09900300026 – 09900300025

مجتمع فنی تهران

  • علی عباسی
۱۷
مهر
۰۰

آشنایی با نرم افزار Revit

در این مطلب قصد داریم به آشنایی با نرم افزار Revit بپردازیم تا علاقمندان به یادگیری این نرم افزار، بیشتر با آن آشنا شوند. نرم افزار Revit از محصولات شرکت Autodesk می باشد که در کنار این نرم افزار، نرم افزارهای قدرتمند دیگری هم به بازار معرفی کرده است. نرم افزار Revit یک نرم افزار طراحی در زمینه معماری ساختمانی می باشد و در زمینه های مکانیک، برق و عمران هم کاربرد دارد و بسیار مورد توجه دانشجویان این رشته ها قرار گرفته است و به کمک آن می توانند انواع پروژه های خود را انجام دهند.

با نرم افزار Revit می توان طرح های دو بعدی و سه بعدی را به دقیق ترین جزئیات و بهترین کیفیت ترسیم کرد و در زمینه شبیه سازی حرف اول را می زند. نرم افزار Revit به کاربران این امکان را می دهد که اجزای یک ساختمان و قسمت های مختلف آن را به صورت سه بعدی طراحی کنند و مدل را با عناصر نقشه کشی دو بعدی علامت گذاری کرده و از پایگاه داده ساختمان به اطلاعات مورد نیاز ساختمان دسترسی پیدا کنند. نرم افزار Revit از گذشته تا کنون پیشرفت های بسیاری داشته است و در حال حاضر جدیدترین نسخه آن در دسترس کاربران قرار دارد.

دوره های آموزش نرم افزار Revit هر ساله در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود و تمامی علاقمندان به حرفه می توانند در این دوره ها شرکت داشته باشند. این دوره ها زیر نظر اساتید برجسته کشور به همراه بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می شود و در پایان دوره یک مدرک معتبر دو زبانه به هنرجویان ارائه می شود. جهت شرکت در دوره های آموزش نرم افزار Revit روی ثبت نام کلیک نمایید.

ویژگی های نرم افزار Revit

آشنایی با نرم افزار Revit

برای آشنایی با نرم افزار Revit بهتر است ویژگی های آن را بررسی کنیم:

  • تغییرات سریع در طراحی و بدون تکرار
  • پیش نمایش طراحی ها
  • ایجاد صحنه های پرسپکتیو
  • تهیه جزئیات
  • بهبود و تقویت جزئیات
  • تجزیه و تحلیل ساختاری
  • اجزای مختلف نرم افزار Revit
  • Revit معماری
  • Revit ساختاری
  • Revit MEP

نرم افزار Revit در سه نسخه عرضه شده است که Revit معماری همان طور که از نامش پیدایست، مخصوص مهندسان معماری می باشد و Revit ساختاری مربوط به مهندسان عمران و سازه و Revit MEP مخصوص مهندسان برق و مکانیک می باشد. بیشترین کاربرد نرم افزار Revit مربوط به نسخه معماری می باشد که می توانید به صورت دو بعدی و سه بعدی طرح های خود را رسم کنید و با این ویژگی می توان طرح های مورد نظر خودتان را با سرعت بیشتری در نرم افزار پیاده سازی کنید.

آموزش نرم افزار Revit

آشنایی با نرم افزار Revit

پس از آشنایی با نرم افزار Revit، اگر قصد یادگیری این نرم افزار را دارید لازم است که به چندین نکته توجه کنید. برای یادگیری نرم افزار Revit به سیستم های پیشرفته و گران قیمت نیازی نمی باشد و با همین سیستم های معمولی هم می توان نرم افزار Revit را اجرا کرد. برای یادگیری نرم افزار Revit باید به صورت عملی اقدام کنید و مرحله به مرحله با تمامی اجزا و پلاگین های آشنایی پیدا کنید و برای یادگیری بهتر می توانید در حین آموزش پروژه های کوچکی را انجام دهید تا به خوبی به نرم افزار مسلط شوید.

برای کار با نرم افزار Revit فقط یادگیری آن کافی نیست و شما باید یک ذهن باز با انواع ایده ها و خلاقیت ها را داشته باشید و با وجود این موارد قطعا می توانید در این حرفه موفق شوید. با یادگیری یک نرم افزار تخصصی مانند Revit دیگر نیازی نیست نگران پیدا کردن کار باشید و این روزها اگر کسی حداقل به یک نرم افزار تخصصی مسلط باشد می تواند در حرفه مورد نظر خود مشغول به کار شود و درآمد بسیار خوبی به دست آورد. نرم افزار Revit برای شما جای پیشرفت بسیاری دارد و رفته رفته می توانید دانش خودتان را با توجه به پیشرفت علم و نسخه های جدید نرم افزار افزایش دهید.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار کننده دوره های آموزش نرم افزار Revit می باشد جهت ثبت نام در این دوره ها می توانید از طریق وب سایت این مجموعه اقدام نمایید و یا می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439 – 66576455

  • علی عباسی
۱۶
مهر
۰۰

اگر به دنبال یک نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران هستید می توانید به شرکت نلی هوم مراجعه نمایید و این شرکت به تمامی نقاط تهران و کرج خدمات خود را ارائه می دهد. نمایندگی های بسیاری در سطح شهر تهران وجود دارند که برخی از آن فقط در منطقه های محدودی خدمات خود را ارائه می دهند و اگر خارج از محدوده باشید، باید به نمایندگی دیگری مراجعه کنید. شرکت نلی هوم صفر تا صد خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی را با بهترین کیفیت و به صورت تضمینی به شما ارائه می دهد و با یک تماس با کارشناسان ما، در کمترین در محل حاضر شده و اقدام به تعمیر ماشین ظرفشویی شما می کنند.

بسیاری از متقاضیان به راحتی به اکثر نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران اعتماد نمی کنند و کیفیت انجام کار برای آن ها بسیار مهم است و برخی از نمایندگی ها ضمانت خدمات تعمیر خود را نمی کنند و همین باعث می شود تا متقاضیان برای استفاده از آن نمایندگی دچار تردید شوند. شرکت نلی هوم تمامی خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی خود به صورت تضمینی ارائه می دهد و پس از چندین روز اگر باز ماشین ظرفشویی شما از همان ناحیه دچار خرابی شده باشد، بدون هزینه اضافی اقدام به تعمیر آن می کند.

شرکت نلی هوم نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران می باشد و انواع برندهای ماشین ظرفشویی مانند، سامسونگ، ال جی، بوش، اسنوا، آاگ، دوو و غیره را با بهترین کیفیت و قطعات اورجینال تعمیر می کند. جهت استفاده از خدمات شرکت نلی هوم می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. همچنین از طریق وب سایت این مجموعه درخواست خود را ثبت کنید و کارشناسان ما در کمترین زمان درخواست شما را پردازش می کنند و هماهنگی های لازم را انجام می دهند.

مزیت تعمیر ماشین ظرفشویی با نلی هوم

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران

  • تعمیر فوری ماشین ظرفشویی با بهترین کیفیت
  • تعمیر انواع ماشین ظرفشویی به صورت تضمینی
  • استفاده از قطعات با کیفیت و اورجینال برای تعمیر ماشین ظرفشویی
  • بدون نیاز به جا به جایی دستگاه ماشین ظرفشویی
  • انجام تعمیرات زیر نظر مشتریان
  • ارائه خدمات به صورت همه روزه

انواع ماشین ظرفشویی

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران

ماشین های ظرفشویی از نظر ابعاد و اندازه به سه دسته رومیزی، ایستاده و تو کار دسته بندی می شوند که هر کدام از آن ها دارای ابعاد مختلف می باشند و مناسب انواع آشپزخانه ها است. ماشین ظرفشویی رو میزی همان طوری که از نامش پیداست در ابعاد کوچک تر تولید می شود و مخصوص آشپزخانه های کوچک می باشد و معمولا ظرفیت آن بین 6 تا 8 نفره می باشد و با توجه به ابعاد کوچکی که داری، توسط اکثر متقاضیان خریداری می شود.

ماشین های ظرفشویی ایستاده در انواع و طرح های مختلف وجود دارند و مخصوص آشپزخانه هایی است که مشکل فضا ندارند البته ماشین های ظرفشویی ایستاده را در هر نقطه از منزل می توانید استفاده کنید. ظرفیت ماشین های ظرفشویی ایستاده معمولا 12 تا 14 نفره می باشند و مخصوص کسانی است که ظروف زیادی برای شستشو دارند و حجم زیادی از ظروف را داخل خود جای می دهد.

ماشین ظرفشویی تو کار یکی دیگر از انواع ماشین ظرفشویی می باشد که بیشتر در آشپزخانه های مدرن و امروزی دیده می شود و به صورت تو کار می باشد و همین باعث می شود تا هیچ فضای اضافی از آشپزخانه را اشغال نکند و به طور کامل داخل یک محفظه کابیتی قرار دارد و برای استفاده از آن به راحتی می توانید درب آن را باز کنید و ظروف را داخل آن قرار دهید و تمامی شیر ورودی آب و تخلیه آن در پشت آن قرار دارند و قابل مشاهده نیستند. ظرفیت این نوع از ماشین های ظرفشویی معمولا 12 و 14 نفره می باشد و قابل جا به جایی نمی باشند.

عیب یابی ماشین ظرفشویی

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران

ماشین ظرفشویی ممکن است به دلایل مختلفی دچار خرابی شوند و برای بررسی آن باید با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران تماس بگیرید و برای برطرف کردن مشکل آن، باید حتما توسط یک تعمیرکار متخصص عیب یابی شود و تا زمانی که مشکل آن پیدا نشود، نمی توان برای تعمیر آن اقدام کرد. بسیاری از تعمیرکاران کم تجربه، برای تعمیر ماشین ظرفشویی از روی حدس و گمان مشکل ماشین ظرفشویی را بررسی می کنند و پس از آن اقدام به تعمیر می کنند. این کار باعث می شود قسمتی که از ماشین ظرفشویی خراب است درست نشود و همچنان به تعمیرات احتیاج دارد و برای همین باز مجبور هستید هزینه بیشتری برای تعمیر آن بپردازید.

تعمیرکاران متخصص شرکت نلی هوم زمانی که جهت تعمیر ماشین ظرفشویی به منزل شما مراجعه می کنند، ابتدا با ابزارهای خود ماشین ظرفشویی را عیب یابی می کنند و پس از کشف آن، اقدام به تعمیر آن می کنند. در صورتی که هنوز ماشین ظرفشویی شما به تعمیر نیاز داشته باشد، تعمیرکاران نلی هوم این کار را برای شما انجام می دهند و اگر به قطعات جدید نیاز باشد، این مجموعه به صورت تضمینی از قطعات اورجینال استفاده می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

  • علی عباسی
۱۱
مهر
۰۰

بازار کار طراحی لباس

طراحی لباس به هنر و توانایی استفاده از طراحی و زیبایی شناسی در تولید لباس گفته می شود که به اندازه ی تمدن ها و آداب و رسوم هر منطقه تنوع دارد و متفاوت است. همچنین به هنرمندانی که با طرح های خود این عرصه را رونق می بخشند، طراح مد و لباس گفته می شود. طراحی لباس ممکن است نو و تازه باشد و یا ممکن است در طرح های موجود در بازار تغییراتی ایجاد کند. درباره بازار کار این حرفه می توان گفت که این نکات حائز اهمیت است مثل دید خوب داشتن نسبت به رنگ ها و اشکال هندسی و همینطور در قسمت دوخت و برش نیز مهارت داشته باشید تا بتوانید به صورت جدی وارد بازار کار شوید.

یک طراح لباس باید از آخرین اطلاعات مد و طراحی آگاهی داشته باشد و خود را در آن جهت به روز کند و از نیاز و علایق جامعه اطلاع داشته باشد تا بتواند نیاز بازار کار طراحی لباس را رفع کن . در بازار کار طراحی لباس هم می توان به صورت تکی و فردی کار طراحی را انجام داد و هم می توان به صورت تیمی کار کرد که مشتریان هر گروه متفاوت هستند. طراح لباس اکثرا در کار خود با کارشناسان فنی و تولید کنندگان در ارتباط هستند.

اما برای ورود به بازار کار طراحی لباس باید به طور کامل به این حرفه مسلط باشید و اکثر کسانی که در این حرفه مشغول به کار هستند، دوره های پیشرفته طراحی لباس را پشت سر گذاشته اند و در حال حاضر صاحب شغل و درآمد می باشند. شما هم می توانید با یادگیری این حرفه وارد بازار کار طراحی لباس شوید و مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب با برگزاری دوره های آموزش طراحی لباس، هنرجویان را برای ورود به بازار کار آماده می کند و این دوره ها در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار می شود که برای ثبت نام می توانید از طریق سایت این مجموعه اقدام نمایید.

چه کارهایی برای بازار کار طراحی لباس اهمیت دارد؟

بازار کار طراحی لباس

برای شروع به کار کردن در بازار کار طراحی لباس باید بدانید که چه امور و کارهایی نیاز است در ابتدا انجام شود و همچنین چه کار ها و اموری نباید انجام شود و یا انجام آن ضروری نمی باشد؛ مثلا در بازار کار طراحی لباس در ابتدا نیازی به یک دفتر کار نیست و یا حتی به یک سرمایه خیلی بزرگ و زیاد هم لازم نمی باشد و فقط بودجه کمی برای هزینه تبلیغات باید داشته باشید. نکته مهمی که در بازار کار طراحی لباس باید بدانید این است که اطلاعات مربوط به بازاریابی در صنعت مد و طراحی لباس را بدانید.

در بازار کار طراحی لباس این نکته نیز مهم است که باید به مد روز و نیاز های جامعه کاملا آگاه بود و به آن ها حساسیت نشان داد و در همه فصل های سال چه نوع پوششی متداول است که به طور معمول در نقاط مختلف متفاوت است. وظیفه اصلی یک طراح لباس این است که مد رایج در جامعه را بررسی کرده و تشخیص بدهد و در ترویج و تامین آن تقاضا، فعال و پویا باشد. این نکته برای این در طراحی لباس بسیار مهم می باشد که افراد بدانند برای طراحی لباس باید به سراغ شما بیایند و از شما مشاوره  و راهنمایی بگیرند.

نکات مربوط به بازار کار طراحی لباس

بازار کار طراحی لباس

باید برای پیشرفت در حوزه کاری طراحی لباس، بازار را به خوبی بشناسید. این کار به نیاز مشتری وابسته است و باید مشخص شود که به کدام بخش از حوزه طراحی لباس ارتباط دار . علاوه بر این، برای بازار کار طراحی لباس می توان چشم انداز های متفاوت دیگری نیز متصور شد؛ مثلا طراحی زیور آلات، طراحی پارچه و اکسسوری و غیره نیز می تواند جزء بخش های پر طرفدار و کار آمد در حوزه بازار کار طراحی لباس باشد. همچنین در این حوزه می توان فرصت های جدیدی را به وجود آورد و با بازاریابی مناسب و نیاز سنجی، بخش های مختلف شغلی را در بازار کار طراحی لباس ارتقا داد. در واقع با پیگیری ها و تلاش و پشتکار و همینطور با به روز کردن خود در بازار کار طراحی لباس می توان به سرعت رشد کرد و مهارت های لازم را یاد گرفت.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار کننده دوره های آموزش طراحی لباس می باشد و تمامی علاقمندان به این حرفه می توانند در این دوره ها شرکت نمایند و در پایان، یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران به هنرجویان ارائه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی و تاریخ برگزاری آن ها می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439

  • علی عباسی
۰۷
مهر
۰۰

اواپراتور یکی از قطعات اصلی یخچال می باشد و نقش مهمی در سیستم سرمایشی یخچال دارد و خرابی این قطعه باعث می شود تا یخچال عملیات خنک سازی را به خوبی انجام ندهد و سرمای داخلی یخچال کاهش یابد. نحوه عملکرد اواپراتور بدین صورت است که گاز را از حالت مایع به بخار تبدیل می کند و فرآیند سرماسازی شکل می گیرد. تعمیر اواپراتور یخچال به کار حساس می باشد و حتما باید تعمیرکاران متخصص این کار را انجام دهند. اگر میزان خرابی اواپراتور زیاد باشد به گونه ای که غیر قابل تعمیر باشد، باید آن را تعویض کنید.

اواپراتور در پشت یخچال قرار دارد و به صورت لوله های پیچ در پیچ دیده می شوند و با توجه به برند هر یخچال، نوع و شکل اواپراتور متفاوت می باشد. گاز مبرد یخچال پس از تبدیل شدن به مایع، از طریق لوله های پیچ در پیچ که در پشت یخچال قرار دارند وارد اواپراتور می شوند و در این بخش به شکل بخار در می آید و پس از آن، فشار گاز در اواپراتور کاهش پیدا می کند و در نتیجه منجر به خنک شدن فضای داخلی یخچال می شود.

اگر متوجه کاهش سرمای داخل یخچال شدید، به احتمال زیاد باید برای تعمیر اواپراتور یخچال اقدام نمایید و می توانید این کار را به تعمیرکاران متخصص شرکت نلی هوم بسپارید. شرکت نلی هوم صفر تا صد تعمیر یخچال شما را با بهترین کیفیت و به صورت تضمینی برای شما انجام می دهد و دیگر نیازی نیست بابت خرابی یخچال خود نگران باشید. شرکت نلی هوم تمامی خدمات تعمیر یخچال خود را در منزل ارائه می دهد و نیازی به انتقال یخچال نمی باشد و شما شاهد تعمیر یخچال خود می باشید.

علت خرابی اواپراتور

تعمیر اواپراتور یخچال

خرابی المنت حرارتی: المنت حرارتی به منظور برفک زدایی در زیر قطعه اواپراتور قرار دارد و خرابی المنت باعث مختل شدن عملیات برفک روبی می شود و در نتیجه اواپراتور از کار میافتد.

نقص فنی ترموستات: تشخیص دمای لوله ها و فرستادن پیام به هیتر المنت حرارتی برای شروع فرآیند یخ زدایی، از وظایف ترموستات می باشد و خرابی ترموستات باعث می شود تا این فرآیند به درستی شکل نگیرد و در آخر اواپراتور آسیب می بیند.

یخ زدن اواپراتور: یخ زدن اواپراتور به یک دلیل بستگی دارد و این که اگر درب یخچال به مدت طولانی باز مانده باشد، فشار زیادی به یخچال وارد می شود تا سرمای از دست رفته جبران شود. این فرآیند انرژی زیادی صرف می کند و در آخر منجر به یخ زدن اواپراتور می شود و اگر اواپراتور خراب شود، عملیات خنک سازی یخچال انجام نمی شود و دمای داخل یخچال افزایش پیدا می کند و باعث خرابی مواد غذایی می شود.

خرابی دیفراست: دیفراست وظیفه از بین بردن یخ ها و برفک زدایی را بر عهده دارد و اگر این سیستم دچار اختلال شود، برفک زدایی به درستی انجام نمی شود و منجر به یخ زدگی اواپراتور می شود.

خرابی برد یخچال: تمامی دستورات یخچال از سمت برد یخچال پردازش می شود و خرابی برد الکترونیکی یخچال باعث می شود تا در عملکرد قطعات یخچال اختلال ایجاد شود.

موارد مهم جهت جلوگیری از خرابی اواپراتور

تعمیر اواپراتور یخچال

  • سالم بودن لاستیک دور درب یخچال جهت خارج نشدن هوای سرد داخل یخچال
  • بررسی سلامت فن و موتور اواپراتور
  • باز بودن مسیر دریچه های خنک کننده
  • تنظیم کردن دمای یخچال
  • بررسی عملکرد فن های داخلی
  • شارژ گاز مبرد
  • کارکرد مطلوب قطعه تبخیر کننده و کمپرسور

تعمیر اواپراتور یخچال با نلی هوم

اگر اواپراتور یخچال شما دچار خرابی شده است، می توانید با کارشناسان نلی هوم تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید و پس از تعمیرکاران ما در کمترین زمان در محل حاضر می شوند و اقدام به تعمیر اواپراتور یخچال شما می کنند. اگر اواپراتور یخچال شما غیر قابل تعمیر باشد، می توانید یک اواپراتور نو تهیه کنید و یا می توانید این کار را به کارشناسان ما واگذار کنید تا بهترین قطعه با بهترین برند را برای شما تهیه کنند. هزینه های تعمیر اواپراتور یخچال با توجه به بالا و پایین شدن قیمت قطعات یخچال متفاوت می باشد ولی جهت اطلاع از هزینه های حدودی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

  • علی عباسی
۰۴
مهر
۰۰

در این مطلب قصد داریم تا در مورد علت نشت آب از ماشین لباسشویی بپردازیم و این یکی از مشکلاتی است که اکثر افراد با آن مواجه می شوند و به معنای خرابی یکی از قطعات ماشین لباسشویی می باشد. همین خرابی لوازم منزل برای مردم باعث ناراحتی می شود و برای تعمیر ماشین لباسشویی باید به یک نمایندگی معتبر مراجعه نمایید. ماشین لباسشویی دارای یک سیستم پیچیده می باشد و هر فردی قادر به تعمیر آن نیست و در این زمینه باید از افراد متخصص کمک گرفت.

شرکت نلی هوم با داشتن کادری متخصص در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی، به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد و دیگر لازم نیست نگران خرابی لوازم منزل خود باشید. شرکت نلی هوم تمامی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی خود را با بهترین کیفیت و به صورت تضمینی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

اما علت نشت آب از ماشین لباسشویی به چند دلیل بستگی دارد و برای پیدا کردن مشکل، یک تعمیرکار متخصص ابتدا باید ماشین لباسشویی را عیب یابی کند و پس از کشف مشکل ماشین لباسشویی، اقدام به تعمیر آن بکند. برخی از تعمیرکاران از روی حدس و گمان، علت نشت آب از ماشین لباسشویی را بررسی می کنند و پس از انجام تعمیرات، هنوز شاهد نشت آب از ماشین لباسشویی هستیم و این یعنی تعمیرات به درستی انجام نشده است. در ادامه چند علت نشت آب از ماشین لباسشویی را برای شما شرح می دهیم.

6 علت نشت آب از ماشین لباسشویی

علت نشت آب از ماشین لباسشویی

  • شلنگ های آب

معمولا اولین چیزی که پس از دیده شدن نشت آب بررسی می شود، شلنگ های آب می باشد که ممکن است به علت پوسیدگی سوراخ شده باشند و یا این که از جای خود در آمده باشند. ماشین لباسشویی دارای چندین شلنگ آب شامل شلنگ های ورودی و خروجی می باشد و اگر مشکل از شلنگ های آب باشد، باید آن ها را تعویض کنید. شلنگ های داخلی ماشین لباسشویی که شیربرقی به مخزن جا پودری را متصل می کنند، ممکن است پس از چندین سال به علت پوسیدگی خراب شوند و با تعویض آن ها، نشتی آب برطرف می شود.

  • لاستیک درب ماشین لباسشویی

اگر نشتی آب از جلوی ماشین لباسشویی است، چک کنید که در هنگام شستشو آب از درب ماشین لباسشویی نشتی دارد یا خیر. در دیواره های درب ماشین لباسشویی لاستیک قرار گرفته است که هنگام بسته شدن درب باعث می شود تا قطره ای آب به بیرون نفوذ نکند. پوسیدگی و پارگی لاستیک درب ماشین لباسشویی باعث می شود تا آب از درزهای درب نشت پیدا کند و برای برطرف کردن این مشکل، باید لاستیک دور درب ماشین لباسشویی تعویض شود. برای این کار می توانید از کارشناسان نلی هوم کمک بگیرید.

  • دریچه ورودی آب

دریچه ورودی آب دارای یک شیر می باشد که در پشت ماشین لباسشویی قرار دارد و یک شلنگ به آن متصل است و وظیفه کنترل ورود آب گرم و سرد را برعهده دارد. کوچکترین آسیب دیدگی در این شلنگ باعث نشت آب می شود و یک تعمیرکار متخصص برای عیب یابی، باید این قسمت از ماشین لباسشویی را هم بررسی کند.

  • خرابی پمپ ماشین لباسشویی

پمپ ماشین لباسشویی یکی از اصلی ترین قطعات این دستگاه به شمار می رود و خراب شدن آن پس از چندین سال طبیعی می باشد. برای بررسی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی، باید آن را به طور کامل از دستگاه جدا کنید و شلنگ های متصل به آن باید بررسی شوند. اگر در هنگام شستشو شاهد نشت آب از ماشین لباسشویی هستید، علت معیوب شدن پمپ تخلیه ماشین لباسشویی وجود دارد و باید توسط یک تعمیرکار متخصص بررسی شود.

  • خرابی جا پودری

جا پودری قسمتی از ماشین لباسشویی می باشد که در آن مواد شوینده ریخته می شود و پس از روشن شدن ماشین لباسشویی، این مواد شوینده از طریق شلنگ های اتصال، به داخل مخزن ماشین لباسشویی ریخته می شوند. رسوب گرفتن جا پودری یکی دیگر از علت نشت آب از ماشین لباسشویی می باشد و استفاده از مواد شوینده نامرغوب باعث به وجود آمدن این مشکل می شود. شکستگی جا پودری به دلیل ضربه خوردن باعث نشت آب از ماشین لباسشویی می شود و باید آن را تعویض کنید.

  • خراب سوئیچ فشار

سویچ فشار وظیفه کنترل میزان آب در دیگ ماشین لباسشویی را برعهده دارد و با پر شدن دیگ از آب به اندازه مناسب و رسیدن فشار هوا به نقطه تنظیم، سوئیچ باز می شود و شیر برقی را قطع می کند تا از ورود بیشتر آب به داخل دیگر جلوگیری کند. برای بررسی این مشکل می توانید از کارشناسان نلی هوم کمک بگیرید.

مجتمع فنی تهران

  • علی عباسی