مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

چگونه وقت سفارت ایتالیا بگیریم

سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۵۵ ب.ظ

چگونه وقت سفارت ایتالیا بگیریم

یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که متقاضیان سفر به ایتالیا می پرسند این است که چگونه وقت سفارت ایتالیا بگیریم. ما به این سوال شما که چگونه باید وقت سفارت ایتالیا بگیریم پاسخ خواهیم داد.

متقاضیانی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند، در مرحله اول باید وقت سفارت ایتالیا جهت اخذ ویزای را دریافت نمایند. پس از دریافت وقت سفارت ایتالیا فرد متقاضی باید در تاریخ تعیین شده همراه با مدارک مورد نیاز سفارت ایتالیا جهت انگشت نگاری و مصاحبه ی حضوری در سفارت ایتالیا حضور پیدا کند.

متقاضی باید توجه داشته باشد که فرایند گرفتن وقت سفارت ایتالیا ممکن است بین یک الی دو ماه طول بکشد. توجه داشته باشید که اگر دعوتنامه دارید باید حدود دو ماه قبل از تاریخ دعوتنامه اقدام به گرفتن وقت سفارت ایتالیا کنید.

اگر وقت سفارت شما بعد از تاریخ دعوتنامه باشد در آن صورت دعوتنامه شما باطل خواهد شد. پس باید حتما به تاریخ دعوتنامه توجه داشته باشید.به دلیل وقت گیر بودن و دشواری این کار توصیه ما به شما این است که این کار را به افراد با تجربه بسپارید که می توانید از کارشناسان و همکاران ما در این زمینه کمک بگیرید.

چگونه وقت سفارت ایتالیا بگیریم

مراحل اخذ وقت سفارت ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا به صورت آنلاین انجام می گیرد. برای این کار می توانید به سایت سفارت ایتالیا مراجعه کرده و با دادن اطلاعات مربوطه، وقت سفارت را رزرو بنمایید.

فقط توجه  داشته باشید که فرم مربوطه را با دقت و بدون هیچ اشتباهی تکمیل نمایید. در صورت هر گونه بی دقتی و اشتباه در فرایند تکمیل فرم باعث می شود که وقت مصاحبه به شما داده نشود.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ وقت سفارت ایتالیا

  • کپی از صفحه اول پاسپورت
  • یک شماره تلفن همراه جهت پیگیری فرایند و ارسال کد ثبت نامی

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس: 22890515-021

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت یونان

ویزای کانادا

ویزای توریستی کانادا

  • علی عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی