مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

۱۱ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

۲۹
آذر
۰۰

نرم افزار ایلاستریتور یک نرم افزار تخصصی در زمینه گرافیک می باشد که کاربرد نرم افزار ایلاستریتور برای کسانی که با نرم افزارهای گرافیکی کار کرده اند مشخص می باشد و همچنین این نرم افزار محصولات شرکت ادوبی می باشد که نرم افزارهای بسیاری در زمینه های مختلف ارائه کرده است و محیط نرم افزاری آن تقریبا مانند دیگر نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ می باشد. ایلاستریتور یک نرم افزار محبوب در میان علاقمندان به گرافیک می باشد و کاربرد نرم افزار ایلاستریتور برای طراحی حرفه ای انواع فونت، ست اداری، دیاگرام، نمودار، لوگو، اینفوگرافیک، کاراکتر تبلیغاتی و ... می باشد.

اگرچه زمانی که اسم کارهای گرافیکی می آید همه به سمت نرم افزار فتوشاپ روی می آورند ولی نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار قدرتمند در زمینه ویرایش تصاویر می باشد و نرم افزار ایلاستریتور یک نرم افزار کاربردی در زمینه طراحی و خلق تصاویر می باشد و به نوعی بیشتر نقاشان هم از این نرم افزار برای انجام طراحی های خود استفاده می کنند. بسیاری از تصاویر و کاراکترهایی که در اینترنت و فضای مجازی مشاهده می کنید توسط نرم افزار ایلاستریتور انجام شده است و اگر به خوبی به این نرم افزار مسلط باشید، شما هم می توانید در این زمینه فعالیت کنید.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار کننده دوره های آموزش نرم افزار ایلاستریتور به صورت پیشرفته می باشد و این دوره ها زیر نظر اساتید برجسته کشور در یک محیط کاملا آموزشی و به همراه بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می شود و این مجموعه امکاناتی را در اختیار هنرجویان قرار می دهد که جزء یادگیری دوره های آموزشی، هیچ دغدغه دیگری نداشته باشند. در پایان دوره آموزش نرم افزار ایلاستریتور، از طرف مجتمع فنی تهران یک مدرک معتبر دو زبانه به هنرجویان ارائه می شود و این مدرک برای ورود به بازار کار کمک بسیار زیادی به شما می کند.

طراحی کاراکتر با نرم افزار ایلاستریتور

کاربرد نرم افزار ایلاستریتور

یکی از کاربرد نرم افزار ایلاستریتور در زمینه طراحی کاراکتر می باشد و طراحی کاراکتر با نرم افزار ایلاستریتور یکی از کارهای لذت بخش، جذاب و خلاقانه می باشد و هر طراح می تواند ایده های خود را با کمک نرم افزار پیاده سازی کند و کاراکترهای جدیدی را پدید آورد. حتما شما هم در سال های گذشته در رسانه ها و اینترنت دیده اید که برخی از کاراکترها به چه صورت در میان مردم شناخته شدند و تمامی این ها به ذهن خلاق طراحان بستگی دارد و این که تا چه میزان می توانید تخیلات خود را بر روی نرم افزار اجرا کنید.

طراحی کاراکتر با نرم افزار ایلاستریتور مانند تصویرسازی می باشد و این کار ممکن است سخت باشد و زمان زیادی صرف خلق یک اثر هنری شود. بسیاری از تصویرسازان از نرم افزار ایلاستریتور برای طراحی کاراکترهای خود استفاده می کنند و با توجه به امکانات گسترده ای که این نرم افزار در زمینه تنالیته های رنگی در اختیار کاربران قرار می دهد، می توان گفت بهترین و قدرتمندترین نرم افزار در زمینه تصویرسازی و طراحی کاراکتر می باشد و اگر قصد دارید تا به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت کنید، باید به صورت اصولی و کامل آن را آموزش ببینید.

طراحی لوگو با نرم افزار ایلوستریتور

کاربرد نرم افزار ایلاستریتور

یکی دیگر از کاربرد نرم افزار ایلاستریتور طراح لوگو می باشد و طراحی لوگو ممکن است با نرم افزارهای دیگر هم امکان پذیر باشد ولی نرم افزار ایلاستریتور تمامی ابزارهایی که برای طراحی لوگو لازم دارید را در اختیارتان می گذارد و می توان گفت نرم افزار ایلاستریتور هم یک نرم افزار تخصصی در زمینه طراحی لوگو می باشد. طراحی لوگو و آیکون از قابلیت های ویژه این نرم افزار می باشد و هر طراحی و ایده ای که برای طراحی لوگو را دارید را به کمک نرم افزار انجام دهید.

برای شروع یادگیری نرم افزار ایلاستریتور لازم نیست کار خاصی انجام دهید و برای کار با این نرم افزار نیازی به سیستم های قدرتمند نمی باشد و برای شروع می توانید در دوره های آموزشی نرم افزار ایلاستریتور شرکت نمایید و حین آموزش کار با نرم افزار را هم به مرور یاد می گیرد و پس از آن می توانید طراحی های خاص خود را انجام دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی می توانید با کارشناسان مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن: 66939772 – 66933439 – 66576455

  • علی عباسی
۲۵
آذر
۰۰

آموزش نرم افزار ایلوستریتور در مجتمع فنی تهران

نرم افزار ایلوستریتور یک نرم افزار قدرتمند گرافیکی می باشد که اکثرا نقاشان و کسانی که کارهای گرافیکی انجام می دهند با آن سروکار دارند و این نرم افزار هم جزء محصولات کمپانی Adobe می باشد که نرم افزارهای قدرتمند و کاربردی را وارد بازار کرده است. کارایی نرم افزار ایلوستریتور کمی شبیه به نرم افزار فتوشاپ می باشد ولی افرادی که با هر دو نرم افزار کار کرده اند، تفاوت های این دو نرم افزار را به خوبی درک می کنند و محیط نرم افزار ایلوستریتور کاملا متفاوت با فتوشاپ می باشد.

نرم افزار ایلوستریتور نرم افزاری است که کاربران با یادگیری آن می توانند به طراحی برداری روی تصاویر، فایل های تصویری، انیمیشن های فلش و ... بپردازند و این نرم افزار امکانات و ابزارهایی را در اختیار قرار کاربران می دهد که به راحتی می توانید تمام ذهنیات خود را داخل نرم افزار پیاده سازی کنید. افرادی که قصد دارند در زمینه های گرافیکی به صورت تخصصی فعالیت کنند، نرم افزار ایلوستریتور می تواند در این مسیر به آن ها کمک کند و با ظهور نرم افزارهای گرافیکی، حرفه گرافیک به صورت خیلی تخصصی تر پیگیری می شود و نقش آن در هنرهای امروزی کاملا مشخص می باشد.

آموزش نرم افزار ایلوستریتور در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب و زیر نظر اساتید برجسته کشور در یک محیط کاملا آموزشی به همراه بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می شود و این دوره ها یکی از پر مخاطب ترین دوره های آموزشی این مجموعه به شمار می رود که چندین دوره در هر سال از آن برگزار می شود. در پایان دوره های آموزش نرم افزار ایلوستریتور در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، یک مدرک معتبر دو زبانه به هنرجویان ارائه می شود که این مدرک مورد تایید اکثر شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و جهت ثبت نام در این دوره ها می توانید از طریق وب سایت این مجموعه اقدام نمایید.

اهمیت یادگیری نرم افزار ایلوستریتور

آموزش نرم افزار ایلوستریتور در مجتمع فنی تهران

شاید شما هم در این فکر باشید که چرا تا زمانی که نرم افزار فتوشاپ بهترین نرم افزار گرافیکی موجود است، برای یادگیری نرم افزار ایلوستریتور اقدام کنید. با افزایش نرم افزارهای گرافیکی در زمینه های مختلفی، بسیار از کاربران برای انتخاب یکی از آن ها شروع به مقایسه کردن آن ها با یک دیگر می باشد و این کار کاملا بیهوده و اشتباه است چرا که نرم افزار فتوشاپ و نرم افزار ایلوستریتور اگر چه هر دو در زمینه گرافیک کاربرد دارند ولی کارایی آن ها در زمینه های مختلفی است و کاربران باید با توجه حوزه فعالیت های خود برای یادگیری این نرم افزارها اقدام نمایند.

نرم افزار ایلوستریتور برای طراحی انواع دیاگرام، لوگو، نمودار، اینفوگرافیک، ست اداری، طراحی لوگو، کاراکتر تبلیغاتی و فونت مورد استفاده قرار می گیرد و البته برای کار با این نرم افزار باید به خوبی به تمامی بخش های آن مسلط باشید. کسانی که به نرم افزار فتوشاپ مسلط هستند راحت تر می توانند این نرم افزار را آموزش ببینند و کسانی که از پایه و صفر قصد یادگیری نرم افزار ایلوستریتور را دارند باید تلاش زیادی بکنند ولی اگر علاقمند به یادگیری این نرم افزار باشید، مطالب آن را راحت و بهتر درک می کنید.

ویژگی های نرم افزار ایلوستریتور

  • قابلیت خروجی با انواع فرمت ها
  • در اختیار داشتن طیف گسترده ای از رنگ ها جهت طراحی های مختلف
  • سازگاری و هماهنگی خاص با نرم افزار فتوشاپ
  • دارا بودن ابزارهای کاربردی جهت پیاده سازی سریع ایده های طراحی
  • قابلیت گروه بندی عناصر و دسترسی به عناصر گروه از طریق فضای ایزوله
  • امکان حروف نگاری پیشرفته به دلیل سازگاری این نرم افزار با فونت
  • سرعت بالا در طراحی های Large Format
  • امکان استفاده از طرح های وکتور ایلوستریتور در نرم افزارهای متحرک سازی کمپانی Adobe مانند افترافکت و فلش
  • قابلیت ویرایش سریع آبجکت ها، عناصر و همچنین پاک کردن سریع نقاط با ابزار Eraser

موقعیت های شغلی

آموزش نرم افزار ایلوستریتور در مجتمع فنی تهران

قبل از ورود به هر شغلی بهتر است ابتدا در مورد بازار کار آن تحقیق کنید و این که جذب نیرو و انجام پروژه ها در یک حرفه به چه صورت می باشد و از همه مهمتر تا چه میزان از آن درآمد کسب و این که چقدر جای پیشرفت دارد. نرم افزار ایلوستریتور مانند نرم افزار فتوشاپ می باشد و شغل های بسیاری برای آن وجود دارد و فقط باید تخصص های لازم در این زمینه ها را داشته باشید و و با یادگیری این نرم افزارها می توانید درعنوان های شغلی زیر مشغول به کار شوید.

  • شرکت های تبلیغاتی
  • چاپخانه ها
  • طراحی گرافیک
  • طراحان سایت
  • انیمیشن سازی
  • طراحی نرم افزار
  • نقاشی هنری
  • ناشرین کتاب و مجلات
  • عکاسی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره های آموزش نرم افزار ایلوستریتور در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن: 66939772 – 66933439 – 66576455

  • علی عباسی
۲۲
آذر
۰۰

حسابداری مالیاتی چیست

حسابداری مالیاتی چیست و چرا اهمیت دارد، اگر به دنبال جوابی برای این سوال هستید این مقاله را از دست ندهید. دانش حسابداری مالیاتی امروزه جزء مهم ترین و حیاتی ترین دانسته های حسابداری شمره می شود که به دلیل پیچیدگی و اهمیتی که دارد می تواند به حل بسیاری از مشکلات سازمان ها و بهبود ارتقای کسب و کارها، افراد حقیقی و سازمان ها کمک کند. حسابداری مالیاتی که معادل انگلیسی آن Tax Accounting  است به عنوان یکی از روش های حسابداری شناخته می شود که در آن حسابدار به جای رسیدگی به صورت های مالی مختلف تنها روی مبحث مالیات و حسابداری امور مالیاتی تمرکز می کند. جالب اینجاست که این تخصص به عنوان یک تخصص رسمی شناخته می شود و حتی قوانین واضحی در مورد آن ها وجود دارد که کسب و کارها باید حتما این موارد را رعایت کنند. حال شاید بگویید که اصلا مالیات چیست، مالیات هزینه ‌ای اجتماعی است که ملت ‌ها به ازای بهره‌ برداری از امکانات و منابع یک کشور پرداخت می ‌کنند تا آن منابع و امکانات قابل جایگزینی باشند. مالیات‌ ها می‌ تواند به شخص، موسسه، دارایی و... تعلق بگیرد و بر اساس توانایی و میزان درآمد افراد متفاوت هستند. البته مالیات در صورتی می تواند اثر بخش باشد و به اهداف خود دست پیدا کند که از اصول خود پیروی کند در غیر این صورت نه تنها نمی تواند به اهداف خود دست پیدا کند بلکه ممکن است که تأثیرات معکوس نیز داشته باشد. به طور کلی هدف دولت ها از دریافت مالیات را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تأمین قسمتی از هزینه های عمومی دولت (اهداف درآمدی): دولت ها برای تأمین مخارج جامعه جهت رفع نیازهای اساسی و عمومی افراد جامعه این مالیات را اخذ می کنند .
  • تقسیم عادلانه درآمد و ثروت در جامعه (اهداف توزیعی): اگر دولت دارای سیستم مالیاتی کارآمدی باشد می تواند به تحقق این هدف کمک کند . دولت با گرفتن مالیات از صاحبان درآمد و مصرف آن برای حمایت از فقراء و کم درآمدها می تواند به توزیع عادلانه درآمد و ثروت در جامعه دست پیدا کند .
  • کنترل نرخ تورم جامعه (هدف گذاری تثبیتی): دولت می تواند هنگامی که تورم در جامعه وجود دارد با بالا بردن نرخ مالیات بر مصرف تقاضای کل جامعه را کم کند ؛ و یا اینکه در حالت رکود اقتصادی دولت با پایین آوردن نرخ مالیات و یا گاهی حتی با دادن یارانه بر مصرف مردم را ترغیب به خرید کالاها کند .
  • کنترل حجم واردات و صادرات (اهداف تخصیصی): دولت با هدف جهت دهی جامعه به سوی مصرف برخی کالاها این مالیات را وضع می کند . مثلا با افزایش مالیات بر مصرف کالاهای وارداتی مردم را به مصرف کالاهای داخلی  ترغیب کند و یا با افزایش مالیات کالاهای زیان بخش همچون سیگار باعث کم تر شدن تولید و مصرف آن کالا شود.

اظهارنامه مالیاتی

اشخاص مشمول پرداخت مالیات

حسابداری مالیاتی چیست

  1. کلیه مالکین اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی نسبت به اموال یا املاک خود واقع در ایران طبق مقررات باب دوم.
  2. هر شخص حقیقی ایرانی مقیم ایران نسبت به کلیه درآمدهایی که درایران یا خارج از ایران تحصیل می‌کند.
  3. هر شخص حقیقی ایرانی مقیم خارج از ایران نسبت به کلیه درآمدهایی که ایران تحصیل می‌کند.
  4. هر شخص حقوقی ایرانی نسبت به کلیه درآمدهایی که درایران یا خارج از ایران تحصیل می‌کند.
  5. هر شخص غیر ایرانی ( اعم از حقیقی یا حقوقی ) نسبت به درآمد هایی که در ایران تحصیل می‌ کند و همچنین نسبت به درآمد هایی که بابت واگذاری امتیازات یا سایر حقوق خود و یا دادن تعلیمات و کمک های فنی و یا واگذاری فیلم های سینمائی ( که به عنوان بها یا حق نمایش یا هر عنوان دیگر عاید آن ها می گردد ) از ایران تحصیل می‌کند.

در مقابل برخی از سازمان ‌ها و نهادها مالیات پرداخت نمی ‌کنند. مثلا وزارتخانه‌ ها و موسسات دولتی، دستگاه ‌هایی که بودجه آن ها را دولت می ‌دهد و شهرداری ‌ها مشمول این قانون نیستند.

خدمات حسابداری مجموعه چرتکه پلاس

در مجموعه خدمات مالی حسابداری "چرتکه پلاس"، گروهی از فارغ التحصیلان برجسته کشور با بیش از 15 سال سابقه مفید در شرکت های معتبر گرد هم آمدند تا با بهره گیری از دانش و تجربه خود به شرکت ها و مؤسسات مختلف خدمات مالی و حسابداری ارائه نمایند. شما عزیزان می توانید با اطمینان کامل خدمات مالی و حسابداری خود را به تیم مجرب و ماهر چرتکه پلاس بسپارید. اگر شما نیاز به تیمی حرفه ای برای انجام امور مالی و حسابداری خود دارید همین حالا می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09900300026 – 09900300025

  • علی عباسی
۲۱
آذر
۰۰

ویژگی های نرم افزار Revit

در این مطلب قصد داریم به ویژگی های نرم افزار Revit بپردازیم تا کسانی که علاقمند به یادگیری این نرم افزار هستند، بیشتر با آن آشنا شوند. نرم افزار Revit هم مانند دیگر نرم افزارهای حوزه معماری، دارای ویژگی های خاصی است که باعث می شود کاربران بتوانند از تمامی امکانات آن برای انجام پروژه های خود استفاده کنند و این روزها اکثر شغل ها توسط همین نرم افزارها انجام می شود و می توان گفت برای فعالیت در شغل مورد نظر، یادگیری برخی از آن ها لازم و ضروری می باشد.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار کننده دوره های آموزش نرم افزار Revit به صورت هر ساله می باشد و این دوره ها زیر نظر اساتید برجسته کشور در یک محیط کاملا آموزشی به همراه بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می شود و تمامی علاقمندان به این حرفه می توانند در این دوره ها شرکت نمایند. در پایان دوره هنرجویان یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران دریافت می کنند و این مدرک یکی از معتبرترین مدارک رسمی در کشور می باشد که مورد تایید اکثر شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و حتی در خارج از ایران هم ارزش دارد.

ویژگی های مهم نرم افزار Revit

ویژگی های نرم افزار Revit

  • بالا بودن کیفیت در اسناد ساختمانی

نرم افزار Revit با ظرفیت مدلسازی بالایی که دارد این امکان را به طراحان و مدلسازان می دهد که به راحتی بتوانند مشکلات پروژه را بررسی و در کمترین زمان آن ها را رفع کنند و این ویژگی باعث می شود تا پروژه مدلسازی خود را بدون خطا و با کیفیت بسیار بالا تکمیل کنید.

  • هماهنگی بهبود یافته

طراحی، مدلسازی، سازه و مدیریت در نرم افزار Revit مجزا می باشد و این ویژگی باعث می شود تا هر فردی که بر روی پروژه کار می کند یک مسئولیت مشخش داشته باشد و یک هماهنگی میان افراد ایجاد می شود.

  • سرعت بالا در تغییرات طراحی و بدون نیاز به تکرار

ویژگی که باعث بالا رفتن سرعت انجام پروژه ها می شود، سرعت بالا در تغییرات طراحی و بدون نیاز به تکرار می باشد که با این نرم افزار طراحی و بازبینی با سرعت و دقت بیشتری انجام می شود و برش ها، دیدها، پلان ها، نماها و تمامی اجزای ساختمان در نرم افزار Revit با یک دیگر در ارتباط هستند. تغییرات در نرم افزار Revit به صورت کلی انجام می شود و نیازی نیست هر قسمت را به صورت جداگانه تغییر دهید.

  • ارزیابی دقیق پروژه و هزینه های آن

برآورد هزینه ها برای مقایسه با سرمایه یکی از ویژگی های نرم افزار Revit می باشد که می توان به صورت خودکار هزینه ها را برآورد کند و این به پیمانکاران و کارفرمایان کمک بسیار زیادی می کند تا بودجه مورد خود را تکمیل کنند.

  • پیش نمایش خانه در قالب مدلینگ BIM سه بعدی

برای طراحی مفهومی و مدلسازی پارامتری از این نرم افزار استفاده می شود و طراحان معمار با استفاده از نرم افزار Revit می توانند در مدت زمان کمی طرح کلی طبقات را ترسیم نمایند و در اختیار مشتریان قرار دهند و با این ویژگی می توان یک پیش نمایش از خانه مور نظر دریافت کرد و این تصاویر سه بعدی به طراحان این اجازه را می دهد تا ایده ها و طرح های متفاوتی که به ذهنشان می آید قبل از انجام پروژه توسط نرم افزار آن را پیاده سازی کنند.

  • مرجعی برای کامپوننت های ساختمان

در نرم افزار Revit مرجعی از کامپوننت های ساختمانی موجود می باشد و به راحتی و در کمترین زمان می توان کامپوننت های موجود را تغییر دهیم. همچنین می توان این کامپوننت ها را ذخیره کرد تا در پروژه های بعدی بتوان از ان ها استفاده کرد.

بازار کار نرم افزار Revit در ایران

ویژگی های نرم افزار Revit

اگر به دنبال یک شغل مناسب و آینده دار در حوزه معماری می باشید و اگر به کارهای مدلسازی علاقمند هستید، می توانید برای یادگیری نرم افزار Revit اقدام نمایید و یادگیری این نرم افزار کار سختی نمی باشد و با شرکت در دوره های آموزشی به طور کامل می توانید بر این نرم افزار مسلط شوید. Revit یک نرم افزار تخصصی در زمینه ترسیم و مدلسازی اطلاعات ساختمانی می باشد و این حرفه در ایران به صورت پیشرفته در حال رشد می باشد و شرکت های بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند.

با یادگیری یک نرم افزار تخصصی می توانید یک شغل بسیار عالی با درآمد بسیار خوب داشته باشید و همچنین این حرفه در ایران در حال پیشرفت می باشد و آینده ی بسیار درخشانی دارد و همچنین نرم افزار Revit در بسیاری از کشورها توسط کاربران مورد استفاده قرار می گیرد و حتی در خارج از ایران هم می توانید با این نرم افزار مشغول به کار شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های نرم افزار Revit و آموزش نرم افزار Revit می توانید با کارشناسان مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439 – 6657645

  • علی عباسی
۱۷
آذر
۰۰

وضعیت کاربرد نرم افزار Revit در ایران

در این مطلب قصد داریم به کاربرد نرم افزار Revit در ایران بپردازیم و تا پایان همراه ما باشید. نرم افزار Revit هم مانند دیگر نرم افزارهای تخصصی، یک نرم افزار کاربردی در زمینه معماری می باشد که به کمک آن می توان کارهای مدلسازی اطلاعات ساختمان را به راحتی انجام داد و هر جایی از نقشه که مشکلی وجود داشته باشد، بدون نیاز به تغییرات گسترده می توان آن را برطرف کرد و این نرم افزار در رشته های معماری، عمران، تاسیسات و مکانیک کاربرد دارد ولی دانشجویان معماری بیشتر با آن سروکار دارند.

با یادگیری این نرم افزار می توان تمام پروژه های مدلسازی اطلاعات ساختمانی را انجام داد. شاید نام نرم افزار Revit در ایران کمتر به گوشتان خورده باشد ولی وضعیت کاربرد نرم افزار Revit در ایران به گونه ای است که اکثر پروژه های ساختمانی با این نرم افزار انجام می شود و حتی این نرم افزار در کنار نرم افزارهای 3D Max و اتوکد، به سه نرم افزار مهم و کاربردی در زمینه معماری شناخته شده می باشند.

با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید از وضعیت نرم افزار Revit در ایران با خبر شوید و شرکت های بسیاری هستند که پروژه های مدسازی اطلاعات ساختمانی را به صورت تخصصی انجام می دهند و اگر به این نرم افزار تسلط داشته باشید، می توانید در این شرکت ها مشغول به کار شوید و یا می توانید خودتان به صورت پروژه ای و آزادکاری در این زمینه فعالیت کنید که در هر دو صورت درآمد بسیار خوبی نصیب شما می شود.

اما قبل از ورود به بازار کار این حرفه باید به خوبی به این نرم افزار مسلط باشید تا بتوانید تمامی پروژه های ساختمانی را انجام دهید. مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار کننده دوره های آموزش نرم افزار Revit می باشد و این دوره ها زیر نظر اساتید برجسته کشور در یک محیط کاملا آموزشی به همراه بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می شود و هدف اصلی این دوره ها، آماده کردن هنرجویان برای ورود به بازار کار می باشد و پس از گذراندن دوره های آموزشی، هنرجویان می توانند به سرعت جذب بازار کار شوند.

کسب درآمد با نرم افزار Revit

وضعیت کاربرد نرم افزار Revit در ایران

شاید هنوز برای بسیاری از افراد این موضوع غیر قابل باور باشد ولی حتی با مسلط بودن به یک نرم افزار تخصصی می توان درآمد بسیار خوبی به دست آورد و این بستگی به استعداد و تلاش خود فرد دارد و برخی از تخصص ها هستند که می توان درآمد بسیار بالایی از آن به دست آورد. برای فعالیت در این زمینه به دو صورت می توانید جذب بازار کار شوید:

  • کار کردن زیر نظر یک شرکت

همان طور که گفتیم شرکت های بسیاری هستند که به صورت تخصصی فقط کارهای مربوط به مدلسازی اطلاعات ساختمانی را انجام می دهند و یکی از نرم افزارهایی که می توان این کار را با آن انجام داد، نرم افزار Revit می باشد و برای جذب شدن به شرکت مورد نظر باید توانایی های لازم را داشته باشید و پس از آن صورت استخدامی و یا قراردادی می توانید با شرکت مربوطه کار کنید و به صورت ماهیانه یک درآمد ثابت داشته باشید.

  • کار کردن به صورت آزادکاری

در روش آزادکاری شما می توانید خودتان پروژه های متفاوتی را انجام دهید و برای انجام این کار نیازی نیست زیر نظر شرکت یا سازمان خاصی باشید و هر تعداد پروژه ای که بتوانید، می توانید انجام دهید و تمامی درآمدهای حاصل از پروژه به شما می رسد و البته کار کردن به صورت آزادکاری به گونه ای است که شما درآمد ثابت ماهیانه ندارید ممکن است در زمان های مختلف پروژه داشته باشید و یا نداشته باشید و یا می توانید پروژه های دلخواه خودتان را انجام دهید.

یادگیری نرم افزار Revit

برای یادگیری نرم افزار Revit می توانید در دوره های آموزشی شرکت نمایید و در این دوره ها صفر تا صد کار کردن با نرم افزار به شما آموزش داده می شود و این دوره به صورت عملی برگزار می شود هنرجویان حین آموزش، کار با نرم افزار را هم یاد می گیرند و یک تجربه اولیه برای آن ها می باشد. برای یادگیری نرم افزار Revit از تمامی منابع آموزشی استفاده کنید و همیشه دانش خودتان را بروز نگه دارید تا بتوانید در هر مرحله پیشرفته کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های آموزشی می توانید با کارشناسان مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439 – 66576455

  • علی عباسی
۱۶
آذر
۰۰

اگر ماشین لباسشویی سامسونگ شما دچار خرابی شد، برای تعمیرات آن باید حتما به نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ مراجعه کنید و نمایندگی های تعمیرات تخصصی بر روی دستگاه شما انجام می دهند و باعث می شود تا مدت زیادی دستگاه شما دچار خرابی نشود خدمات خود را به صورت تضمینی ارائه می دهند. در شهر تهران نمایندگی های بسیاری برای تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ وجود دارد که هر کدام از آن ها منطقه های محدودی را پوشش می دهند و شما برای استفاده از خدمات نمایندگی باید به نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ محل خود مراجعه نمایید.

مجموعه نلی هوم یک مرکز تخصصی تعمیرات لوازم منزل می باشد و همچنین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران است و خدمات خود را به صورت گسترده در مناطق تهران ارائه می دهد و دیگر نیازی نیست برای تعمیرات دستگاه خود به چندین نمایندگی مراجعه نمایید. این مجموعه صفر تا صد خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ را با بهترین کیفیت و به صورت تضمینی به مشتریان خود ارائه می دهید و برای استفاده از این خدمات کافیست با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

چرا باید به نمایندگی ها برای تعمیر دستگاه خود مراجعه کنیم؟

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

نمایندگی های تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ مراکزی هستند که زیر نظر برند سامسونگ خدمات تعمیر را به مشتریان خود ارائه می دهند و این مراکز دارای تعمیرکاران متخصص و با تجربه ای است که دستگاه شما را با بهترین کیفیت تعمیر می کنند و در صورتی که پس از تعمیرات دستگاه شما در مدت زمان کوتاهی دوباره از همان ناحیه دچار خرابی شود، تعمیرکاران نمایندگی سامسونگ وظیفه دارند دوباره برای تعمیرات آن اقدام نمایند و یکی از مزیت های نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ، استفاده از ضمانت نامه خدمات تعمیرات دستگاه می باشد.

ضمانت نامه ماشین لباسشویی سامسونگ شامل مواردی می باشد که در صورت خرابی می توانید از آن استفاده کنید و حتما توجه داشته باشید که برای استفاده از ضمانت نامه باید حتما دستگاه شما از طرف نمایندگی نصب و راه اندازی شده باشد و برگه گارانتی به شما ارائه شود. مواردی است که باعث می شود تا نتوانید از ضمانت نامه دستگاه خود استفاده کنید و یکی از این موارد تعمیرات دستگاه توسط افراد متفرقه می باشد و تعمیرات باید حتما زیر نظر تعمیرکاران نمایندگی ها باشد.

ماشین لباسشویی سامسونگ دارای بهترین کیفیت ساخت می باشد و با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا طراحی و ساخته شده است و تا چندین سال نیازی به تعمیرات ندارد و ضمانت نامه به این منظور به شما داده می شود که اگر از مدت زمانی که دستگاه را خریداری کرده اید، در مدت زمان مشخصی اگر دستگاه شما دچار خرابی شد، با استفاده از گارانتی دستگاه می توانید برای تعمیرات آن اقدام نمایید.

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ خدمات تعمیرات کاملی را به مشتریان خود ارائه می دهند و از این پس دیگر لازم نیست نگران خرابی دستگاه خود باشید و مجموعه نلی هوم در کمترین زمان و با بهترین کیفیت خدمات تعمیرات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ شامل موارد زیر می باشد:

  • تعمیر برد الکترونیکی دستگاه
  • تعمیر پمپ تخلیه
  • تعمیر و تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی
  • تعویض فیلتر دستگاه
  • تعمیر شیر برقی
  • تعمیر مخزن ماشین لباسشویی
  • تعمیر و تعویض تسمه، بلبرینگ، کاسه نمد و سه نظام
  • تعویض شلنگ های ورودی و خروجی آب
  • تعمیر میکروسوئیچ درب
  • رفه نشتی آب
  • رفع لرزش هنگام شستشو
  • رفع صدای زیاد هنگام شستشو
  • رفع مشکل لکه های روی لباس پس از شستشو
  • رفع ارورهای روی صفحه نمایشگر دستگاه

اگر دستگاه شما با مشکلات فوق رو به رو شده است، برای تعمیرات آن می توانید با کارشناسان نلی هوم تماس بگیرید و اگر ماشین لباسشویی شما به قطعات جدید نیاز داشته باشد، این مجموعه قطعات دستگاه شما را با بهترین کیفیت و به صورت تضمینی تهیه می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ و همچنین دیگر خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

  • علی عباسی
۱۵
آذر
۰۰

تمامی قطعات ماشین لباسشویی ال جی به یک سیستم پردازنده متصل هستند و زمانی که یکی از قطعات ماشین لباسشویی ال جی دچار خرابی می شود، به صورت یک ارور بر روی صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی نمایش داده می شود و هر ارور نشانگر یک خطا در یک قسمت از ماشین لباسشویی می باشد. برای رفع ارورهای ماشین لباسشویی ال جی باید از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید و تعمیرکار مفهوم تمامی ارورهای صفحه نمایشگر را می داند و با مشاهده ارور می داند کجای ماشین لباسشویی ال جی مشکل دارد.

ارورهای روی صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی ال جی کار را برای تعمیرکاران راحت تر کرده است و بجای بررسی تمامی قطعات ماشین لباسشویی، فقط قسمت مورد نظری که ارور داده است را بررسی می کند و برای تعمیر آن اقدام می کند. ارورهای ماشین لباسشویی ال جی را باید جدی بگیرید و زمانی یک ارور بر روی صفحه نمایشگر مشاهده کردید، نباید از ماشین لباسشویی استفاده کنید و برای رفع ارورهای ماشین لباسشویی ال جی باید به یک تعمیرکار متخصص مراجعه کنید.

مجموعه نلی هوم یک مرکز تخصصی تعمیرات لوازم منزل می باشد و همچنین این مجموعه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران است و در هر نقطه از تهران که زندگی می کنید، می توانید از خدمات این مجموعه بهره مند شوید. مجموعه نلی هوم صفر تا صد خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ال جی را با بهترین کیفیت و به صورت تضمینی به مشتریان خود ارائه می دهد و نیازی نیست بابت تعمیرات دستگاه خود نگرانی چیزی باشید و همچنین تمامی خدمات تعمیرات در منزل شما ارائه می شود که می توانید بر آن نظارت داشته باشید.

مفهوم ارورهای ماشین لباسشویی ال جی

رفع ارورهای ماشین لباسشویی ال جی

ارور OE: این ارور مربوط به عدم تخلیه آب از ماشین لباسشویی ال جی می باشد و برای رفع این مشکل باید پمپ تخلیه آب، شلنگ تخلیه و برد الکترونیکی دستگاه مورد بررسی قرار گیرد.

ارور IE: ورودی آب دستگاه با مشکل مواجه شده است و ممکن مشکل به دلیل خرابی شیر برقی باشد و همچنین باید مسیر ورودی آب و شلنگ ورودی مورد بررسی قرار گیرد.

ارور CL: فعال بودن قفل کودک.

ارور LE: قفل شدن موتور ماشین لباسشویی و یا ممکن است به دلیل لباس های زیادی که داخل دستگاه قرار داده اید، به موتور ماشین لباسشویی فشار وارد شود و باعث قفل شدن موتور شود.

ارور UE: عدم تعادل در بار مخزن ماشین لباسشویی که ممکن است به دلیل تراز نبودن پایه های ماشین لباسشویی باشد.

ارور DE: قفل نشدن درب ماشین لباسشویی که می تواند مشکل از سمت برد الکترونیکی و یا همان قفل دستگاه باشد و در صورت رفع نشدن آن، احتمالا میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی دچار خرابی شده است.

ارور CE: اتصال کوتاه در موتور ماشین لباسشویی که برای رفع آن باید از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

ارور SUD: استفاده بیش از اندازه از مواد شوینده باعث نمایان شدن این ارور می شود و اگر دستگاه آن را تشخیص دهد، زمان شستشو افزایش پیدا می کند.

ارور CD: این ارور به منظور خرابی دستگاه نیست و به معنای تمام شدن چرخه خشک کن دستگاه می باشد و پس از مشاهده این ارور، لباس هایی که خشک شده اند را از دستگاه خارج کرده و ماشین لباسشویی را خاموش کنید.

ارور EE: خرابی برد کنترل اصلی و برای تعمیر آن باید تعمیرکار آن را عیب یابی کند.

ارور FE: ورود بیش از اندازه آب به داخل دستگاه که باید شیر برقی و برد الکترونیکی دستگاه مورد بررسی قرار گیرند.

ارور PE: خرابی سنسور تشخیص سطح آب.

ارور TE: خرابی سنسور المنت و یا المنت دستگاه.

ارور AE: این ارور مربوط به نشتی آب در دستگاه می باشد و در زمان مشاهده این ارور باید آن را جدی بگیرید. برای رفع این مشکل، تعمیرکار تمامی قسمت های ورودی و خروجی آب دستگاه را بررسی می کند تا نشتی آب را پیدا کند.

ارور PF: اعمال ولتاژ نامناسب به بخش تغذیه برد الکترونیکی و برای جلوگیری از پیش آمدن این مشکل، باید حتما از یک محافظ برق مخصوص ماشین لباسشویی استفاده نمایید.

مجموعه نلی هوم

مجموعه نلی هوم سال ها تجربه و سابقه کار در زمینه تعمیرات لوازم منزل دارد و شما می توانید برای رفع ارورهای ماشین لباسشویی ال جی به این مجموعه مراجعه نمایید و تعمیرکاران ما در کمترین زمان در محل حضور یافته و اقدام به تعمیر دستگاه شما می کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعمیر ماشین لباسشویی ال جی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

  • علی عباسی
۱۴
آذر
۰۰

ماشین های لباسشویی پیشرفته ال جی دارای چندین برنامه شستشو می باشد و این برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ال جی به گونه است که هر کدام از آن ها مخصوص لباس های مخلتف با زمان های شستشوی متفاوت می باشد و این باعث می شود تا شما بتوانید لباس های متفاوت خود را از هم جدا کنید برای شستشوی هر کدام از آن ها، از یک برنامه ی مناسب استفاده کنید. استفاده از برنامه های شستشو باعث می شود تا تمامی لباس ها را به صورت یک جا و با زمان زیاد شستشو دهید و ممکن است برخی از لباس ها در زمان کمتری تمیز شوند و این بستگی به نوع لباس و برنامه ی شستشو دارد.

مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که برنامه های شستشو به صورت انگلیسی بر روی ماشین لباسشویی ال جی می باشد و ممکن است هر فردی مفهوم این برنامه های شستشو را ندارند. ما در این مطلب قصد داریم تا تمام برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ال جی را برای شما شرح دهیم و از این پس با مطالعه این مقاله می توانید بهترین برنامه را برای شستشوی لباس های خود انتخاب کنید.

مجموعه نلی هوم یک مرکز تخصصی تعمیرات لوازم منزل می باشد و همچنین این مجموعه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران است و اگر ماشین لباسشویی شما مشکلی داشته باشد، می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته تا در کمترین زمان برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی شما اقدام نمایند. نلی هوم تمامی خدمات تعمیر خود را با بهترین کیفیت و به صورت تضمینی به مشتریان خود ارائه می دهد و در صورتی که برای ماشین لباسشویی خود به قطعات جدید نیاز داشته باشید، برای این کار می توانید از این مجموعه کمک بگیرید.

مفهوم برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ال جی

برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ال جی

Cotton: مناسب برای لباس های رنگی مانند پیراهن، شلوار و لباس راحتی و همچنین لباس های کتان سفید.

Cotton Eco: مناسب برای لباس های پنبه ای با دمای 40 درجه سانتی گراد و با مصرف حداقل انرژی، عملکرد شستشوی بهینه ای را ارائه می کند.

Easy Care: مناسب برای لباس های پلی استر، پلی آمید و اکریلیک و دمای 40 درجه سانتی گراد. مناسب برای پیراهن های پر مصرف روزانه که نیازی به اتو کشیدن ندارند.

Mix: این برنامه مناسب برای انواع لباس به غیر از جنس ابریمشی ظریف، لباس های تیره، لباس های ورزشی، پشمی و تر می باشد و در دمای 40 درجه سانتی گراد.

Baby Care: همان طور که از نامش پیداست مناسب برای لباس های کودکان می باشد و در دمای 60 درجه سانتی گراد است و با این برنامه لکه های چربی به راحتی شسته می شوند و همچنین آبکشی بهتر برای اقلام بزرگ مانند روکش لحاف و متکا است.

Skin Care: این برنامه مناسب با لباس هایی هستند که به صورت مستقیم با پوست سروکار دارند که شامل لباس زیر، دستمال، حوله، ملحفه و بالش می باشد و دمای شستشوی آن 40 درجه سانتی گراد است.

Hygiene: مناسب برای لباس های پنبه ای، لباس زیر، رو تختی و روکش باشت و دمای 60 درجه سانتی گراد.

Duvet: مناسب برای موارد رخت خواب مانن بالش، پتو، رو تختی و رو مبلی و دمای 40 درجه سانتی گراد

Sports Wear: مناسب برای شستشوی لباس های ورزشی و کتانی در دمای 40 درجه سانتی گراد.

Delicate: مناسب برای لباس هایی با جنس پارچه حساس و دمای 30 درجه سانتی گراد.

Wool: مناسب برای لباس های پشمی و دمای 40 درجه سانتی گراد.

Quick 30: برنامه ی شستشوی 30 دقیقه ای برای لباس هایی که کثیفی کمی دارند و در دمای 30 درجه سانتی گراد.

Intensive 60: برنامه ی شستشوی ماشین لباسشویی ال جی در 60 دقیقه مناسب لباس هایی که کثیفی زیادی دارند و دمای 60 درجه سانتی گراد.

Rinse + Spin: برنامه آبکشی و خشک کن و مناسب برای لباس هایی که فقط به آبکشی نیاز دارند.

Direct Wear: مخصوص لباس های پلی استر، بلوز و پنبه و دمای 20 درجه سانتی گراد.

Stain Care: مناسب لباس هایی با جنس پارچه مختلف پنبه و لباس های غیر ظریف و دمای 40 درجه سانتی گراد.

Silent Wash: مناسب برای لباس های پنبه ای ترکیبی، پلی استر ترکیبی و بلوز و دمای 40 درجه سانتی گراد.

Dark Wash: مناسب لباس های تیره رنگ پنبه ای یا ترکیبی و دمای 20 درجه سانتی گراد.

Download Cycle: در صورت دانلود برنامه شستشو، روی این گزینه فعال می شود و به صورت پیش فرض بر روی برنامه آبکشی و خشک کن قرار دارد.

Bedding: مناسب برای رو تختی، روکش بالش، رو لحافی و ... مناسب است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ال جی و تعمیر ماشین لباسشویی ال جی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

  • علی عباسی
۱۰
آذر
۰۰

برای به دست آوردن قیمت فلزات خاک کاتالیزور خودرو، باید دید که از کاتالیزورهایی که در دارید چه مقدار می توان فلز پلاتین به دست آورد و همچنین تهیه ی مواد شیمیایی مانند اسیدها برای این کار نیاز به هزینه دارد و این کار باید به گونه ای باشد که برای شما صرفه اقتصادی داشته باشد. برای بازیافت خاک کاتالیزور باید تعداد زیادی کاتالیزور ضایعاتی داشته باشید تا هنگام استخراج فلزات آن، مقدار قابل توجهی از فلزات آن را بتوانید به دست آورید تا برای شما سودآور باشد و بازیافت تعداد کمی از کاتالیزورهای ضایعاتی نسبت به هزینه و وقتی که برای آن می گذارید، صرفه اقتصادی ندارد.

اکثر کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند، با خرید کاتالیزورهای ضایعاتی انواع خودروها از تعمیرگاه های کاتالیزور، زمانی که به میزان زیادی کاتالیزور جمع آوری شد، به صورت یکجا اقدام به بازیافت آن می کنند و فلزات آن را استخراج می کنند. قیمت فلزات خاک کاتالیزور به قیمت روز حساب می شود و ارزشمندترین فلزی که می توان از خاک کاتالیزور به دست آورد، فلز پلاتین است که یکی از مهمترین و ارزشمندترین فلزات جهان محسوب می شود و قیمت بسیار بالایی هم دارد.

قیمت فلز پلاتین به صورت روزانه ممکن است در حا تغییر باشد و با به دست آوردن فلزات پلاتین کاتالیزورهای مختلف می توان به صورت یجا آن را به فروش رساند و درآمد خوبی می توان از آن کسب کرد. مجموعه کاتالیست وان یک مرکز تخصصی تعمیر و تعویض کاتالیزور انواع خودرو می باشد و همچنین در زمینه خرید خاک کاتالیزور هم فعالیت می کند و اگر کاتالیزور ضایعاتی برای فروش دارید می توانید با این مجموعه تماس بگیرید و همچنین جهت اطلاع از قیمت فلزات خاک کاتالیزور با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت خاک کاتالیزور

ارزش فلز پلاتین

قیمت فلزات خاک کاتالیزور

پلاتین مهمترین فلز به کار رفته شده در کاتالیزور خودرو می باشد و تمامی کاتالیزورها به دلیل خاصیتی که فلز پلاتین دارید، دارای این فلز می باشند و برای همین کاتالیزور خودرو نسبتا قیمت بیشتری دارد. مهمترین خاصیت فلز پلاتین که آن را ارزشمند می کند، ضد آلایندگی آن می باشد و همین باعث می شود تا آلایندگی های خودرو توسط کاتالیزور بیش از 90 درصد کاهش پیدا کند و این برای محیط زیست و انسان ها بسیار مهم می باشد.

کاتالیزور قطعه است که باعث می شود تا گازهای حاصل از احتراق موتور از آن به خارج از خودرو هدایت شوند و در این مسیر آلایندگی های خودرو توسط کاتالیزور جذب می شوند و از ورود آن به فضای بیرون جلوگیری می شود. خودروهای فاقد کاتالیزور یا خودروهایی که کاتالیزور آن ها خراب شده است در تست های آلایندگی رد می شوند و برای رفع این مشکل باید برای تعمیر یا تعویض کاتالیزور به تعمیرگاه های کاتالیزور مراجعه نمایید.

می توان گفت ارزش فلز پلاتین به دلیل ویژگی هایی که دارد به قدری است که بسیاری ارزش آن را با طلا برابر می دانند ولی قیمت فلز پلاتین کمتر از طلا می باشد. از فلز پلاتین در صنعت های مختلف مانند تحهیزات پزشکی، کاربردهای نظامی و همچنین ساخت کاتالیزور خودرو استفاده می شود.

فلزات پلاتین بعد از استخراج

زمانی که فلزات پلاتین را از خاک کاتالیزور استخراج شد، می توان از آن بار دیگر در صنعت های مختلف از جمله ساخت کاتالیزور استفاده کرد. بازیافت کاتالیزور ضایعاتی خودرو باعث می شود تا از دست رفتن مواد اولیه با ارزش آن جلوگیری شود و همچنین تولید این زباله ها به حداقل می رسد. برخی از کارخانه ها برای صرفه جویی در هزینه های تهیه مواد اولیه، کاتالیزورهای ضایعاتی را جمع آوری می کنند و با استخراج فلزات پلاتین آن، بار دیگر در ساخت کاتالیزور از آن استفاده می کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت فلزات خاک کاتالیزور و خرید خاک کاتالیزور می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

شماره تماس: 09128385256

  • علی عباسی
۰۶
آذر
۰۰

یخچال به دلیل این که یک دستگاه بزرگ با وزن سنگین است، جا به جایی آن کار آسانی نمی باشد و به نیروی انسانی زیادی نیاز است و و به دلیل این که یخچال یک دستگاه حساس می باشد، نباید زیادی در حمل و نقل باشد. این روزها خدمات تعمیر یخچال سامسونگ در منزل توسط اکثر نمایندگی های سطح شهر ارائه می شود و دیگر نیازی نیست یخچال را از منزل به تعمیرگاه انتقال داد و گاهی اوقات با این روش امکان خرابی بیشتر یخچال وجود داشت و همچنین نیرو و هزینه های بیشتری صرف این کار می شد.

یخچال سامسونگ از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر قطعه وظیفه مشخصی دارد و در صورتی که یک قطعه یخچال سامسونگ به درستی به وظیفه خود عمل نکند، ممکن است عملکرد دیگر قطعات یخچال هم با اختلال ایجاد شود. خدمات تعمیر یخچال سامسونگ بدین صورت است که شما با نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در تهران تماس می گیرید و درخواست خود را برای تعمیر دستگاه خود ثبت می کنید و پس از آن با ارائه آدرس و اطلاعات دستگاه خود، یک تعمیرکار به منزل شما مراجعه می کند و برای تعمیر یخچال سامسونگ اقدام می کند.

برخی از نمایندگی های تعمیر یخچال ممکن است به دلایل مختلفی تعمیرکاران خود را برای تعمیرات دیر اعزام کنند و این به ضرر شما می باشد و یخچال یکی از لوازم مهم منزل محسوب می شود که در صورت خرابی بیاد فورا برای تعمیر آن اقدام کرد. مجموعه نلی هوم نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در تهران می باشد و صفر تا صد خدمات تعمیر یخچال را در منزل شما و با بهترین کیفیت و به صورت تضمینی انجام می دهد. زمانی که با کارشناسان نلی هوم تماس می گیرید، درخواست شما در کمترین زمان ثبت می شود و یک تعمیرکار در کمترین زمان به منزل شما مراجعه می کند تا دستگاه شما را تعمیر کند.

مزیت خدمات تعمیر یخچال سامسونگ در منزل

تعمیر یخچال سامسونگ در منزل

  • صرفه جویی در هزینه ها

اگر قرار باشد یخچال سامسونگ را برای تعمیرات به خارج از منزل منتقل کرد، هزینه های بسیاری مانند کرایه وسیله نقلیه برای جا به جایی و استخدام نیروی انسانی برای بلند کردن آن نیاز است که به صورت رفت و برگشت محاسبه می شود ولی با تعمیر یخچال سامسونگ در منزل، نیازی به تکان دادن یخچال نمی باشد و اگر قطعه ای در منزل قابل تعمیر نباشد، از یخچال جدا شده و به تعمیرگاه منتقل می شود.

  • مشاهده کیفیت کار

شما می توانید در کنار تعمیرکار باشید و بر تعمیرات یخچال نظارت کنید و هر گونه مشکل یا سوالی که داشته باشید می توانید با تعمیرکار مطرح کنید.

  • تعمیرات در کمترین زمان

خدمات تعمیر یخچال سامسونگ در منزل در کمترین زمان انجام می شود و در اکثر موارد تعمیرات یخچال سامسونگ در همان روز انجام می شود و نیازی نیست تعمیرکار برای ادامه ی تعمیرات روز بعد هم مراجعه کند.

  • بالا رفتن دقت کار

در تعمیرگاه های تعمیر یخچال ممکن است سفارشات تعمیرات زیاد باشد و تعمیرکاران برای رسیدگی به تمامی آن ها، با سرعت بیشتری تعمیرات را انجام دهند و این باعث کاهش دقت در تعمیرات می شود و احتمال خطا وجود دارد ولی در منزل می توان این کار را در اسرع وقت و با دقت بالایی انجام داد.

خدمات تعمیر یخچال سامسونگ با نلی هوم

تعمیر یخچال سامسونگ در منزل

  • تعمیر موتور یخچال
  • تعمیر برد الکترونیکی
  • تعمیر آبسردکن و یخساز
  • تعمیر سیستم دیفراست
  • تعمیر سنسورها
  • تعمیر و تعویض لاستیک درب یخچال
  • تعمیر فن های یخچال
  • تعمیر اواپراتور
  • تعمیر کندانسور
  • رفع صدای زیاد یخچال
  • رفع یکسره شدن موتور یخچال
  • تعمیر افتادگی درب یخچال
  • شارژ گاز یخچال
  • رفع ارورهای صفحه نمایشگر

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات تعمیر یخچال سامسونگ در منزل می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

  • علی عباسی