مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

۴ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

۲۸
تیر
۰۰

آموزش طراحی لباس با نرم افزار

آموزش طراحی لباس با نرم افزار یک ایده ی بسیار جالب و کارآمد می باشد که امروز از آن استفاده می شود. آموزش طراحی لباس با نرم افزار به هنرجو این اجازه را می دهد تا انواع طراحی ها را با کمک نرم افزار تجربه کند. طراحی لباس با نرم افزار کار را برای هنرجویان بسیار آسان کرده است تا بتوانند انواع لباس ها را به راحتی طراحی کنند. طراحی لباس یک کاره کاملا حرفه ای محسوب می شود و امروزه در مراکز آموزشی به هنرجویان آموزش داده می شود. تنوع مردم برای خرید یک لباس بسیار بالا می باشد و به همین علت لباس ها طراحی و انواع زیادی دارند.

در دنیای مدرن استفاده از نرم افزارها جهت انجام کاری بسیاری کاربردی می باشد و باعث افزایش دقت و پیشرفت در انجام آن کار می شود و در طراحی لباس هم نرم افزارهای طراحی نقش ویژه ای دارند. در گذشته برای طراحی لباس از کاغذ، پارچه، متر و قلم استفاده می کردند و پس از دوخت لباس مورد نظر می توانستید طرح پیشنهادی را ببینید اما حالا به کمک نرم افزار ابتدا می توان طراحی لباس را به همراه جزییات و اندازه های مختلف طراحی کرد و حتی قبل از دوخت می توان یک تصویر سه بعدی از طرح پیشنهادی لباس داشته باشید. 

طراحی انواع لباس با نرم افزار مارولوس

آموزش طراحی لباس با نرم افزار

همان طور که گفتیم امروزه برای طرح یک لباس از نرم افزارهای طراحی مانند ایلاستریتور و مارولوس استفاده می کنند. طراحی لباس باید با دقت انجام گیرد و تمام اصول آن مانند رنگ، نوع دوخت و طرح آن باید رعایت شوند و مردم برای خرید یک لباس بسیار به طراحی و نوع دوخت آن اهمیت می دهند و سعی دارند تا بهترین را انتخاب نمایند. نرم افزار مارولوس یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای مخصوص طراحی لباس می باشد که در دوره آموزش طراحی لباس به هنرجویان آموزش داده می شود.

کار با نرم افزار مارولوس بسیار لذت بخش می باشد و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهید باعث می شود تا بتوانید بهترین طراحی لباس را انجام دهید و طرح های متنوعی را خلق کنید. برای کار با نرم افزار مارولوس باید به خوبی آن را آموزش ببینید و یادگیری آن یک قدم مثبت برای ورود به بازار کار طراحی لباس می باشد و این روزها هر فردی که به یک نرم افزار تخصصی تسلط داشته باشد راحت تر می تواند شغل مورد نظر خود را پیدا کند. 

آموزش طراحی لباس در دوره مقدماتی و پیشرفته برگزار می گردد که آموزش نرم افزار مارولوس در دوره پیشرفته می باشد و هنرجویان ابتدا باید دوره های مقدماتی را پشت سر گذاشته و سپس در دوره های پیشرفته شرکت نمایند. علاوه بر نرم افزار مارولوس سرفصل های دیگری هم به هنرجویان آموزش داده می شود و در پایان دوره شما یک متخصص طراح لباس می باشید که می توانید کار خود را در این حرفه آغاز کنید.

آموزش طراحی لباس با نرم افزار در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

آموزش طراحی لباس با نرم افزار

برای یاد گیری آموزش طراحی لباس با نرم افزار می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید. این مجتمع هر ساله دوره های آموزش طراحی لباس را زیر نظر اساتید با تجربه و مجرب برگزار می کند. دوره های آموزش طراحی لباس در دو دوره ی مقدماتی و پیشرفته برگزار می شود که برای حضور در دوره ی پیشرفته باید دوره ی مقدماتی را گذرانده باشید. پس از اتمام هر دوره به هنرجویان یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران اهدا می شود. برای ثبت نام در کلاس های آموزش طراحی لباس می توانید از طریق همین سایت اقدام کرده و یا با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772 - 66933439

  • علی عباسی
۲۱
تیر
۰۰

یادگیری برنامه نویسی

اگر قصد یادگیری برنامه نویسی را دارید ابتدا باید هدف خود را مشخص کنید و برنامه نویسی یکی از تخصص هایی است که می توان از طریق آن درآمد بسیار خوبی به دست آورد و آینده بسیار درخشانی هم دارد و کسی که به خوبی به زبان برنامه نویسی تسلط داشته باشد، دیگر دغدغه داشتن یک شغل را ندارد و به راحتی می تواند در اکثر شرکت های برنامه نویسی مشغول به کار شود. قبل از یادگیری برنامه نویسی ابتدا باید تصمیم بگیرید که قصد دارید در چه حوزه ای به صورت تخصصی فعالیت کنید و برنامه نویسی یکی از تخصص هایی است که در چندین شاخه از آن استفاده می شود.

در جهان چندین زبان برنامه نویسی وجود دارد که برخی از آن ها به صورت تخصصی مربوط به یک شاخه و برخی دیگر در چندین شاخه استفاده می شوند و سختی یا آسان بودن یادگیری آن بستگی به استعداد شما دارد. با این که هر زبان برنامه نویسی در یک شاخه بخصوص بسیار کاربردی می باشد نمی توان گفت که کدام زبان برنامه نویسی بهترین و محبوب ترین زبان در جهان می باشد و زبان های برنامه نویسی از نظر بهتر بودن اصلا با یک دیگر قابل مقایسه نمی باشند.

حال اگر قصد یادگیری برنامه نویسی را دارید ما به شما دوره های آموزش برنامه نویسی در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب را پیشنهاد می کنیم و برای یک شروع قدرتمند می توانید در این دوره ها شرکت نمایید. دوره های آموزش برنامه نویسی هر ساله در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب زیر نظر برترین اساتید این مجموعه برگزار می گردد و هنرجویان با بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی این دوره ها را پشت سر می گذارند. جهت شرکت در دوره آموزش برنامه نویسی می توانید بر روی ثبت نام کلیک نمایید.

فعالیت های مربوط به برنامه نویسی

یادگیری برنامه نویسی

قبل از این که برای یادگیری برنامه نویسی اقدام کنید بهتر است اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید و بهتر است بدانید که کدام زبان های برنامه نویسی مخصوص فعالیت در چه شاخه هایی می باشد و این که شما قصد یادگیری کدام زبان برنامه نویسی را دارید. در ادامه چندین شاخه مربوط به زبان های برنامه نویسی را برای شما شرح می دهیم.

طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن این روزها جزء فعالیت اصلی افرادی است که به زبان های برنامه نویسی تسلط دارند و اپلیکیشن ها روز به روز در حال افزایش و پیشرفته شدن می باشند و تمامی این ها به کمک زبان های برنامه نویسی می باشد. طراحی و توسعه اپلیکیشن یک شغل بسیار پر درآمد می باشد و اگر به خوبی در بازار کار آن مشغول شوید، می توانید پروژه های بزرگی را انجام دهید و در حال حاضر اکثر شرکت ها و سازمان جهت ارائه خدمات خود به مشتریان به دنبال طراحی اپلیکیشن تخصصی می باشند و اگر به زبان های برنامه نویسی تسلط داشته باشید می توانید در شاخه فعالیت کنید.

چند زبان برنامه نویسی مربوط به طراحی اپلیکیشن هستند که با آن می توانید هر اپلیکیشنی را طراحی کنید و به طور مثال زبان های برنامه نویسی C، C++، C#، java، java Script، Kotlin و Swift مخصوص طراحی اپلیکیشن های اندروید و IOS می باشند. با یادگیری یکی از زبان های فوق می توانید در حوزه طراحی اپلیکیشن مشغول به کار شوید و البته توجه داشته باشید به غیر از طراحی اپلیکیشن می توان با زبان های نام برده در حوزه های دیگری هم مشغول به کار شوید.

طراحی وب سایت

یادگیری برنامه نویسی

راه های زیادی برای طراحی وب سایت وجود دارد که طراحی وب سایت با زبان برنامه نویسی یکی از آن ها می باشد و این که چندین زبان برنامه نویسی برای طراحی وب سایت وجود دارد به کمک آن ها می توانید یک سایت کامل طراحی کنید. از زبان های برنامه نویسی برای طراحی وب می توان زبان برنامه نویسی PHP، پایتون، سی شارپ و جاوا را نام برد و این که زبان برنامه نویسی PHP مخصوص طراحی وب می باشد و از نظر بسیاری از برنامه نویسان، این زبان بسیار مناسب برای برنامه های تحت وب می باشد.

طراحی نرم افزار کامپیوتر

نرم افزارهای های کامپیوتر هم با زبان های برنامه نویسی طراحی می شوند و در سال های اخیر شاهد پیشرفته ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای کامپیوتری بوده ایم که در صنعت های مختلف مورد استفاده قرار گرفته اند. از زبان های برنامه نویسی مناسب برای طراحی نرم افزار کامپیوتر می توان به زبان های C، C#، java، java script و پایتون اشاره کرد.

حالا با مطالعه این مطلب می توانید برای یادگیری برنامه نویسی تصمیم گیری کنید و برای شروع یک زبان را انتخاب کنید. شما می توانید دوره های آموزش برنامه نویسی را در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب بگذرانید و پس از پایان دوره از طرف این مجموعه یک مدرک معتبر دو زبانه به هنرجویان ارائه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

تلفن تماس: 66939772 - 66933439

  • علی عباسی
۱۵
تیر
۰۰

اهمیت زبان برنامه نویسی در جهان

تاکنون به اهمیت زبان برنامه نویسی در جهان فکر کرده اید؟ با پیدایش زبان های برنامه نویسی چه اتفاقی در صنعت های مختلف افتاد؟ آیا یادگیری زبان های برنامه نویسی مهم است؟ شاید کمتر کسی باشد که عمیقا بتواند اهمیت برنامه نویسی در جهان و صنعت های مختلف را درک کند ولی با این حال بسیاری از افراد هستند که علاقمند به یادگیری زبان های برنامه نویسی می باشند. هر کشوری در هر قاره یک زبان ملی دارد که برای ارتباط گفتاری با یک دیگر از آن زبان استفاده می شود. کامپیوترها هم دارای زبان مخصوص می باشند که برای ارتباط با آن ها نیاز است تا آن ها را به خوبی بلد باشید. زبان های برنامه نویسی جزء آن دسته از زبان هایی است که می توان با کامپیوتر ارتباط برقرار کرد و هر آن چه می خواهید با کدنویسی می توانید آن را طراحی کنید.

شاید کسی که برای اولین بار قصد طراحی یک زبان برنامه نویسی برای ارتباط با کامپیوترها را داشته است، پیشرفت حال حاضر زبان های برنامه نویسی برای او یک رویا محسوب می شد اما حالا زبان های برنامه نویسی در صنعت های مختلف به کار برده می شود. با ظهور زبان های برنامه نویسی یک انقلاب بزرگ در صنعت های مختلف صورت گرفت به طوری که می توان از کوچکترین تا بزرگترین دستگاه های الکترونیکی و صنعتی را به کمک زبان های برنامه نویسی برنامه ریزی کرد و آن ها را به حرکت در آورد. به طور مثال در اکثر کارخانه هایی که دستگاه های آن ها به صورت اتوماتیک عمل می کنند، به کمک زبان های برنامه نویسی برنامه ریزی شده اند.

این روزها اکثر قطعات الکترونیک قابل برنامه ریزی هستند و می توان هر قطعه الکترونیکی را به زبان برنامه نویسی برنامه ریزی کرد و در دستگاه های مختلف از آن استفاده کرد. اما تاکنون هر آن چه درباره برنامه نویسی گفته ایم برای استفاده در دستگاه ها و قطعات الکترونیکی و صنعتی بوده است و کاربرد زبان های برنامه نویسی فراتر از آن می باشد. اگر علاقمند به یادگیری زبان های برنامه نویسی می باشید، می توانید در دوره های آموزش برنامه نویسی در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت نمایید و این دوره ها در بالاترین سطح آموزشی زیر نظر برترین اساتید کشور برگزار می شود.

اهمیت زبان برنامه نویسی در زندگی ما

اهمیت زبان برنامه نویسی در جهان

شاید ما به طور مستقیم در زندگی خود با زبان های برنامه نویسی برخورد نداشته باشیم ولی حتما به صورت غیر مستقیم با آن کار کرده ایم. به طور مثال اکثر لوازمی که در منزل ما وجود دارد دارای قطعات الکترونیکی می باشند که با زبان های برنامه نویسی برنامه ریزی شده اند. یخچال، لباسشویی، تلویزیون و ... از جمله لوازمی هستند که در آن ها قطعات برنامه نویسی شده به کار رفته است. اما مهمترین و کاربردی ترین وسایلی که در زندگی ما نقش دارند، موبایل ها و کامپیوترها می باشند.

اکثر مردم برای خود یک تلفن همراه هوشمند دارند که با یک سیستم عامل مشخص کار می کند و در داخل هر تلفن همراه هوشمندی چندین نرم افزار نصب شده است که برای انجام کارهای روزانه و سرگرمی از آن ها استفاده می کنیم. تمامی اپلیکیشن هایی که در تلفن همراه ما وجود دارند با کمک زبان های برنامه نویسی طراحی شده اند و طراحان آن کسانی هستند که به زبان های برنامه نویسی تسلط دارند. کامپیوترها و لبتاب هایی که در هر خانه ای وجود دارد تماما با زبان های برنامه نویسی کدنویسی شده اند که شامل نرم افزارها و بازی های آن ها هم می شود.

زبان های برنامه نویسی از گذشته تاکنون پیشرفت غیر قابل پیشبینی داشته است و حرکت دادن یک قطعه با زبان برنامه نویسی برای بشر فقط یک فرضیه بود که حالا به وقوع پیوسته است. با زبان های برنامه نویسی هیچ چیزی غیرممکن نیست و حالا در صنعت های بزرگ مانند کارخانجات، هوافضا، سیستم های آموزشی، قطعات الکترونیکی، طراحی و توسعه وب و اپلیکیشن های موبایل و ... از زبان های برنامه نویسی استفاده می شود.

انواع زبان های برنامه نویسی

اهمیت زبان برنامه نویسی در جهان

در جهان چندین زبان برنامه نویسی وجود دارند که در صنعت های مختلفی کاربرد دارند و ممکن است یک زبان برنامه نویسی در چندین صنعت کاربرد داشته باشد و علاقمندان می توانند با توجه سلیقه و استعداد خود هر کدام از آن ها را آموزش ببینند. برخی از زبان های برنامه نویسی با توجه به کاربرد و طرفدارانی که دارند جزء محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در جهان محسوب می شود که در ادامه بهترین و مهمترین زبان های برنامه نویسی را برای شما نام می بریم.

  • C
  • C++
  • C#
  • PHP
  • Net
  • Java
  • JavaScript
  • پایتون
  • اندروید
  • سوئیفت
  • کاتلین
  • و ...

زبان های فوق جزء بهترین و پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی در جهان می باشد که در صنعت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. شما هم می توانید برای آموزش برا کدام از زبان های فوق اقدام نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش زبان های برنامه در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه نمایید و برای اطلاع از شروع دوره های آموزشی می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

تلفن تماس: 66939772 - 66933439

  • علی عباسی
۰۸
تیر
۰۰

طراحی اتاق با 3d max

اتاق خواب رویایی خود را با نرم افزار 3d max طراحی کنید! این روزها یکی از مشکلاتی که در خونه ها وجود دارد، ناهماهنگی وسایل منزل می باشد که می توانید فضای خونه را به نادرستی اشتغال کند و یا به طور کامل نمی توان از فضاهای مفید خونه استفاده کرد.  با نرم افزار 3d max می توان به کمک مدلسازی یک تصویر واقع گرایانه از اتاق مد نظر خود طراحی کنید ببینید که به کمک چه وسایلی می توانید بیشترین استفاده را از فضای اتاق ببرید. برای طراحی اتاق با 3d max باید کار با این نرم افزار را بلد باشید و در بحث مدلسازی بتوانید انواع طراحی ها را انجام دهید.

این روزها طراحی معماری و دکوراسیون داخلی به یک شغل پر مخاطب و کاربردی تبدیل شده است و یکی از شغل های لذت بهش با درآمد بسیار خوب می باشد که در ایران هم بازار کار خوبی دارد. اگر در طراحی دکوراسیون اتاق خود به مشکل خورده اید، می توانید با شبیه سازی این مشکل را برطرف کنید و اتاق خود را به یک مکان بسیار عالی با وسایل مناسب تبدیل کنید. اگر قصد انجام این کار را دارید می توانید جهت آموزش نرم افزار 3d max اقدام نمایید و یا می توانید از افرادی که در این زمینه تخصص دارند کمک بگیرید.

اگر این حرفه را به خوبی آموزش ببینید، می توانید علاوه بر طراحی دکوراسیون منزل و اتاق خود، به صورت جدی در این صنعت فعالیت کنید. بسیاری از شرکت ها فعالیت هایی در همین راستا انجام می دهند و اگر بخواهید می توانید به کمک این شرکت ها کار خود را شروع کنید و پروژه های مختلفی را انجام دهید. تمامی این ها فقط با یادگیری نرم افزار 3d max اتفاق میافتد و می توان با یادگیری یک نرم افزار تخصصی در یک حرفه مشغول به کار شد. جهت شرکت در دوره آموزش نرم افزار 3d max در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب می توانید روی ثبت نام کلیک نمایید.

مدلسازی

طراحی اتاق با 3d max

مهمترین پارامتر در شبیه سازی، مدلسازی با مقیاس دقیق و درست می باشد و اگر بتوانید طراحی آن را به درستی انجام دهید قطعا موفق خواهید شد. داشتن ایده های شگفت انگیز و جدید در این حرفه می تواند باش شما کمک کند و شما با توجه مدهای روز و سلیقه هایی که در این زمینه وجود دارد، باید طرح های انتخابی خود را پیاده سازی کنید. ممکن است هر فردی از یک سبک خاص استقبال کند و شما باید برای هر سبکی چندین پلن داشته باشید.

به طور مثال بحث ما در مورد طراحی اتاق با 3d max می باشد و شما برای این که بتوانید طراحی داخلی یک اتاق را انجام دهید باید ببینید که در داخل اتاق چه چیزی هایی نیاز می باشد. متراژ هر اتاق نسبت در هر منزلی متفاوت می باشد و این به منظور این است که وسایل استفاده شده در یک اتاق ممکن است در اتاق دیگری کاربرد نداشته باشند و این برای افرادی که مجبور به جا به جایی منازل خود هستند دشوار می باشد.

اما این بار صنعت طراحی داخلی به کمک این افراد آمده است به طوری که می توان قبل از چیدمان هر وسیله ای آن را به کمک نرم افزار شبیه سازی کرد و حتی می توان یک مدل سه بعدی از آن تهیه کرد تا یک تصویر واقع گرایانه از طراحی که مد نظر دارید در دست داشته باشید. 3d max یک نرم افزار محبوب و کاملا تخصصی در زمینه طراحی های دو بعدی و سه بعدی می باشد که در زمینه های مختلفی مانند انیمیشن، طراحی های صنعتی، فیلم سازی، جلوه های ویژه و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

آموزش نرم افزار 3d max در مجتمع فنی تهران

اگر علاقمند به یادگیری نرم افزار 3d max می باشید، می توانید در دوره های پیشرفته مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب که زیر نظر اساتید برجسته کشور برگزار می شود شرکت داشته باشید. از مهمترین ویژگی های مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب می توان به ارائه مدارک تخصصی به صورت دو زبانه به هنرجویان اشاره کرد و این مدرک معتبرترین مدرک فنی در کشور محسوب می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

  • علی عباسی