مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

وقت تجاری سفارت ایتالیا

شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۳۲ ب.ظ

وقت تجاری سفارت ایتالیا

یکی از راه هایی که می توان وقت سفارت ایتالیا را برای انجام کارگرفت، گرفتن وقت تجاری سفارت ایتالیا می باشد. بسیاری از متقاضیانی هستند که برای کار به کشور ایتالیا سفر می کنند و برای سفرجهت انجام کار ابتدا باید وقت تجاری سفارت ایتالیا را بگیرند.

برای دریافت این نوع ویزا باید یک شخص به عنوان کارفرما در کشور ایتالیا شما را استخدام کند و این موضوع هم یک شرایط خاص خود را دارد. باید توجه داشت که هنگام گرفتن وقت تجاری سفارت ایتالیا، دعوتنامه تجاری ایتالیا را هم ارائه دهید.وقت تجاری سفارت ایتالیا

در کشور ایتالیا و همچنین اتحادیه اروپا کارفرما برای استخدام اشخاص باید به مدت سه ماه در اینترنت و روزنامه آگهی دهد. اگر با این روش متقاضی پیدا نشد باید به مدت سه ماه دیگر در کل اتحادیه اروپا آگهی پخش کند. اگر با هم موفق به دریافت شخصی نشد می تواند برای شما دعوتنامه کاری ارسال کند.

حال برای گرفتن وقت تجاری سفارت ایتالیا به مدارکی نیاز می باشد که در ادامه آن ها را توضیح داده ایم.

مدارک لازم جهت اخذ وقت تجاری سفارت ایتالیا

• گذرنامه که حداقل دو برگ سفید دارد و حداقل سه ماه اعتبار از تاریخی که متقاضی قصد ترک حوضه شنگن را دارد.
• فرم رایگان قطع A3 و قطع A4.
• دو قطعه عکس ۴*۳ رنگی که به تازگی گرفته شده باشد و با پس زمینه سفید و بدون عینک و به طور کاملا واضح و معلوم.
• همراه داشتن ۶۰ یورو جهت هزینه صدور روادید و حتما به صورت نقد و در وجه یورو قابل پرداخت است. ( همسر، والدین، فرزندان، و سایر بستگان نزدیک و یا شهروندان اتحادیه اروپا هزینه ای پرداخت نمی کنند ).
• همراه داشتن دعوتنامه بر روی سر برگ شرکت ایتالیایی که می بایست از روی مدل ضمیمه تهیه و با دقت تکمیل گردد. ثبت گواهی در اتاق بازرگانی مبنی بر اصالت ثبت شرکت که برای متقاضی ارسال می شود.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی های لازم و همچنین پاسخ پرسش های خود با همکاران ما تماس گرفته و از امکانات ما بهره مند شوید.

تلفن تماس : ۲۲۸۹۰۵۱۵-۰۲۱

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت یونان

ویزای کانادا

ویزای توریستی کانادا

  • علی عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی