مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

وقت سفارت ایتالیا فوری

چهارشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۵۶ ب.ظ

وقت سفارت ایتالیا فوری

برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا فوری، ابتدا باید به تاریخ دعوتنامه خود توجه داشته باشید. زمانی که شما می خواهید برای وقت سفارت ایتالیا فوری اقدام کنید، اگر وقت سفارت ایتالیا ی شما بعد از تاریخ دعوتنامه باشد، در آن صورت دعوتنامه شما تا روزی که نوبت وقت سفارت فرا برسد باطل خواهد شد.

برای این که شما دچار این مشکل نشوید باید حدود یک یا دوماه قبل ازآن که دعوتنامه به دست شما برسد اقدام به گرفتن وقت سفارت ایتالیا فوری بفرمایید. وقت سفارت ایتالیا فوری را شما میتوانید به صورت آنلاین دریافت نمایید. وقت سفارت ایتالیا آنلاین یکی از سریع ترین نوع گرفتن وقت سفارت می باشد.وقت سفارت ایتالیا فوری

وقت سفارت ایتالیا آنلاین انواع مختلفی دارد که شما می توانید با توجه به سفر خود وقت سفارت مد نظر خود را دریافت نمایید.

انواع وقت سفارت ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا توریستی برای متقاضیانی می باشد که برای تفریح به این کشور سفر می کنند و مدت زمانی که شما اجازه ماندن در این کشور را دارید ۳ ماه می باشد.

وقت سفارت ایتالیا دانشجویی برای افرادی مناسب می باشد که قصد تحصیل در این کشور را دارند و این وقت سفارت ایتالیا مختص دانشجویان می باشد و پس از اتمام تحصیل باید به کشور خود بازگردند.

وقت سفارت ایتالیا تجاری به منظور کار به متقاضیان داده می شود. متقاضیانی که میخواهند در کشور ایتالیا به کار بپردازند باید وقت سفارت ایتالیا تجاری را دریافت نمایند. برای گرفتن این وقت سفارت شما باید از سازمان یا شرکتی دعوتنامه داشته باشد که بتوانید در این کشور به کار بپردازید. مدت زمانی که می توانید برای کار در این کشور بمانید حدود ۹۰ روز می باشد.

متقاضیان باید توجه داشته باشند که موقع گرفتن وقت سفارت ایتالیا با توجه به دلیل سفر خود وقت سفارت خود را تعیین نمایند. به طور مثال افرادی که درخواست وقت سفارت ایتالیا توریستی را می دهند نمی توانند در این کشور کار کنند.

همچنین شما می توانید برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا از متخصصان و کارشناسان ما کمک بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخ گویی به سوالات شما می باشند و شما می توانید با شماره تلفن ۲۲۸۹۰۵۱۵-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت ایتالیا

ویزای کانادا

ویزای توریستی کانادا

  • علی عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی