مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

۹ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

۲۸
مرداد
۰۰

حسابداری یکی از قدیمی ‌ترین مشاغل تمدن بشری است و قدمت پیدایش آن به ۳۶۰۰ سال قبل از میلاد مسیح در تمدن مصر، رم و یونان باستان باز می ‌گردد. شغل حسابداری ممکن است حرفه‌ ای نسبتاً ساده به نظر برسد و تنها اعداد را ضرب و تقسیم می ‌کند، اما حسابداری کار با داده‌ های مالی است و این کار بخش مهمی از هر کسب و کار و سازمانی است و فرای سروکله زدن با ارقام است. شغل حسابداری یک فعالیت مهم اقتصادی است که بیشتر از آنچه که فکر می ‌کنید، با حل مسئله سر و کار دارد. در واقع حسابداری یک سیستم است که در آن فرآیند جمع آوری، طبقه بندی، ثبت، خلاصه کردن اطلاعات و تهیه گزارش های مالی و صورت های حسابداری در شکل ها و مدل های خاص انجام می گیرد تا افراد ذی نفع درون سازمانی مثل مدیران سازمان و یا برون سازمانی مثل بانک ها، مجمع عمومی سازمان مورد نظر و یا مقامات مالیاتی بتوانند از این اطلاعات استفاده کنند. بازار کار شغل حسابداری همیشه داغ است و حسابدارها در همه شرکت ها و کسب و کارها از افراد مهم و تاثیرگذار محسوب می شوند.

شاخه های حسابداری

حسابداری شاخه های متعددی دارد اما پرکاربرد ترین شاخه های شغل حسابداری شامل موارد زیر است:

  • حسابداری مالی: در مراکز و موسسات و...
  • حسابداری مالیاتی: در واحد ها و سازمان‌­ های دارایی و مالیاتی
  • حسابداری صنعتی: در واحد های صنعتی و تولیدی
  • حسابداری بانک: شعب بانک‌­ ها
  • حسابداری دولتی: مراکز و سازمان‌­ های دولتی
  • حسابداری بیمه: موسسات و ادارات بیمه

وضعیت بازار کار حسابداری در ایران و جهان

آشنایی با حسابداری

بازار کار شغل حسابداری بسیار گسترده است و حسابداران می توانند در یک شرکت، سازمان و یا اداره جات دولتی مشغول به کار شوند یا اینکه به صورت آزاد و مستقل به کار بپردازند. نیاز بالا به نیروی کار حسابداری در تمامی کشورها به ویژه کشورهای صنعتی به خوبی حس می‌ شود و به همین جهت امنیت شغلی در این شغل نسبت به سایر شغل ها بسیار بالا است. حسابداری در ایران جز شغل هایی است که بیشترین متقاضی را دارد. این شغل که با عدد و رقم ها و البته موضوعات مالی سر و کار دارد، فارغ از موقعیت کاری و درآمد خوب، یک شغل جذاب، شیرین و سرگرم کننده است که می تواند برای افراد علاقمند به ریاضی و مباحث مالی بسیار لذت بخش باشد. همچنین در بسیاری از کشورهای اروپایی نیز شغل حسابداری یکی از شغل های پر درآمد می باشد. به عبارتی می توان گفت شغل حسابداری جزء یکی از ده شغل پولساز در جهان می باشد.

به دلیل مراودت مالی کشور ها معمولا معیار مشترکی در حسابداری در دنیا وجود دارد که همان استاندارد های حسابداری می‌ باشند. در جهان امروز بیش از ۱۴۸ کشور در دنیا این استاندارد ها را پذیرفته اند که ایران نیز در سطح کلان این کار را انجام داده است. کسانی که اقدام به آموزش حسابداری می کنند به سرعت پس از اتمام دوره آموزشی می توانند وارد بازار کار شده و از درآمد بسیار خوبی برخوردار شوند. میانگین درآمد حسابداران بیشتر از میانگین درآمد بسیاری از شغل های دیگر است. عوامل زیادی در میزان درآمد و حقوق حسابدارن تاثیر گذار و وابسته است. معمولاً حسابدران حرفه ای و با تجربه نسبت به حسابداران مبتدی درآمد بیشتری دارند. بنابراین موضوع تجربه و حرفه ای بودن نقش مهمی در درآمد یک حسابدار دارد.

تیم حسابداری چرتکه پلاس

آشنایی با حسابداری

در مجموعه خدمات مالی حسابداری “چرتکه پلاس”، گروهی از فارغ التحصیلان برجسته کشور با بیش از 15 سال سابقه مفید در شرکت های معتبر گرد هم آمدند تا با بهره گیری از دانش و تجربه خود به شرکت ها و مؤسسات مختلف از قبیل شرکت های تجاری، کارگاه های صنعتی و تولیدی، شرکت های خدماتی، مؤسسات آموزشی و استارتاپ ها خدمات مالی ارائه نمایند. اگر شما نیاز به تیمی حرفه ای برای انجام امور مالی و حسابداری خود دارید همین حالا می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09900300026 – 09900300025

  • علی عباسی
۲۷
مرداد
۰۰

برای آموزش نرم افزار 3D Max حرفه ای باید به یک موسسه ی آموزشی عالی مراجعه نمایید و مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، یکی از برترین مراکز آموزشی محسوب می شود و دوره های آموزش نرم افزار 3D max هر ساله زیر نظر اساتید برجسته کشور برگزار می شود و تمامی علاقمندان می توانند در این دوره ها شرکت نمایند. هر ساله هنرجویان بسیاری در این دوره ها شرکت می نمایند و پس از گذراندن این دوره وارد بازار کار می شوند و می توانند در شغل نورد علاقه خود فعالیت کنند. انتخاب موسسه ای آموزشی برای یادگیری دوره های آموزشی بسیار مهم می باشد، به دلیل این که نوع آموزش های هر موسسه با موسسه ی دیگری تفاوت دارد. مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب هر ساله دوره های مختلفی را برگزار کرده است که این نشان دهنده ی اعتماد شما به این مجموعه می باشد.

برای این که شما یک طراح حرفه ای شوید باید آموزش نرم افزار 3D Max حرفه ای را پشت سر بگذارید و تمامی نکات آن را به خوبی یاد بگیرید. افرادی که می خواهند کارهای گرافیستی، فیلم سازی، انیمیشن سازی، بازی های کامیپوتری و طراحی های سه بعدی انجام دهند پیشنهاد می کنیم که حتما در دوره های آموزش نرم افزار 3D Max حرفه ای شرکت داشته باشند. شما با یادگیری آموزش نرم افزار 3D Max حرفه ای می توانید یک کسب و کار راه بیندازید و حتی به استخدام شرکت های دولتی و خصوصی در بیایید.

3D Max از آن دسته نرم افزارهایی است که با یادگیری آن می توان در چندین حوزه مشغول به کار شد و این روزها هر کسی که به یک نظر افزار تخصصی مسلط باشد، به راحتی می تواند در شغل مورد نظر خود مشغول به کار شود و اکثر شغل های امروزی مانند حسابداری، صنایع، نقشه کشی، برنامه نویسی، معماری، طراحی لباس و ... حداقل یک نرم افزار تخصصی دارند که با یادگیری آن می توان راحت تر کارهای مربوط به آن را انجام داد. 3D Max یک نرم افزار قدرتمند در زمینه طراحی داخلی و معماری می باشد که اکثر مخاطبان آن دانشجویان معماری می باشند. 

اهمیت یادگیری حرفه ای 3D Max

اگر در هر تخصصی بتوانید بهترین عملکرد را از خودتان نشان دهید، قطعا می توانید در آینده پروژه های بزرگتری را انجام دهید. آموزش نرم افزار 3D Max به صورت حرفه ای این امکان را به شما می دهد که پروژه های بزرگ را به راحتی مدیریت کنید و از انجام آن هیچ ترسی نداشته باشید. یادگیری حرفه ای باعث می شود تا شما به خوبی به تمامی اجزای نرم افزار تسلط پیدا کنید و تمامی پروژه های طراحی را با بهترین کیفیت ارائه دهید.

البته تمرین و کار با نرم افزار در زمان یادگیری باعث می شود تا شما مطالب را به خوبی درک کنید و اگر هیچ تجربه ای در این زمینه ندارید اصلا نگران نباشید و با انجام چندین پروژه طراحی کوچک می توان بر نرم افزار مسلط شوید. در طول روز تمامی ایده های ذهن خود را به کمک نرم افزار اجرا کنید و هر نوع طرحی که در رویای خود دارید را به کمک نرم افزار پیاده سازی و آن قدر این کار را انجام دهید تا ذهن شما قسمتی از نرم افزار باشد.

دوره های آموزش نرم افزار 3D Max حرفه ای مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب به صورت عملی برگزار می شود هنرجویان حین یادگیری مطالب آموزشی، به صورت عملی کار با نرم افزار را آموزش می بینند که باعث می شود مطالب به خوبی درک کنند و با انجام چند پروژه طراحی، می توان خود را مورد آزمایش قرار دهید.

آموزش نرم افزار 3D Max با مدرک معتبر

جهت شرکت در دوره های آموزش نرم افزار 3D Max می توانید از طریق سه راه اقدام نمایید:

  1. تماس با کارشناسان مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب و ارائه درخواست خود مبنی بر شرکت در دوره ی مورد نظر
  2. مراجعه به وب سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب و ثبت نام در دوره ی مورد نظر به صورت اینترنتی
  3. مراجعه حضوری به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب و ثبت نام توسط کارشناسان این مجموعه

پس از گذراندن دوره ی آموزش نرم افزار 3D Max حرفه ای به شما یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران ارائه می شود. این مدرک، معتبرترین مدرک فنی و حرفه ای در کشور محسوب می شود و با آن می توانید در شرکت های دولتی و خصوصی مشغول به کار شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

  • علی عباسی
۲۶
مرداد
۰۰

آموزش نرم افزار 3D Max کاربردی

آموزش نرم افزار 3d max کاربردی این امکان را به شما می دهد تا به طور کامل به این نرم افزار تسلط پیدا کنید و پس از یادگیری به راحتی جذب بازار کار آن شوید. شاید پیدا کردن شغل این روزها کار سختی باشد اما با یادگیری یک نرم افزار تخصصی مانند 3d max، می توانید برای خود شغل ایجاد کنید و حتی کسانی که به یک یا چند تخصص مسلط هستند، راحت تر می توانند شغل مورد نظر خود را پیدا کنند.

3d max یک نرم افزار بسیار قدرتمند در زمینه طراحی می باشد و به کمک آن می توانید هر نوع طراحی از جمله طراحی داخلی، طراحی معماری، انیمیشن سازی، طراحی بازی، طراحی های صنعتی، مدلسازی و ... را انجام دهید. 3d max یک نرم افزار همه کار می باشد و کسی که به این نرم افزار تسلط داشته باشد، نباید نگران شغل و درآمد باشد و با کمی هنر و خلاقیت می توانید طراحی های بی نظیری انجام دهید و این نرم افزار، هر آن چه که شما برای انجام یک طراحی نیاز داشته باشید در اختیار شما قرار می دهد.

برای آموزش نرم افزار 3D Max کاربردی می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید که هر ساله این دوره ها زیر نظر اساتید برجسته کشور برگزار می شود. آموزش نرم افزار 3D Max کاربردی به هنرجویان کمک می کند تا این نرم افزار را به صورت تخصصی یاد بگیرند و با آن بتوانند وارد بازارکار شوند. شما پس از کسب مهارت های لازم می توانید انواع کارهای طراحی از جمله طراحی سه بعدی، طراحی داخلی و خارجی و طراحی های صنعتی را انجام دهید. امروزه نرم افزارهای طراحی به کمک طراحان آمده است و با آن می توانند طراحی های ذهن خود را بر روی نرم افزار با جزییات کامل پیاده سازی کنند.

جهت شرکت در دوره های آموزش نرم افزار 3d max، روی ثبت نام کلیک نمایید.

مخاطبان دوره آموزش نرم افزار 3D Max کاربردی

آموزش نرم افزار 3D Max کاربردی

معمولا افرادی که در این دوره ها شرکت می کنند علاقه به کارهای طراحی دارند و اکثر آنان برای کارهای فیلم سازی، انیمیشن سازی، طراحی سه بعدی و ساخت بازی های کامپیوتری در این دوره ها شرکت می نمایند. افرادی که این حرفه را یاد گرفتند به راحتی می توانند در حوزه ی گرافیست، فیلم سازی، طراحی صنعتی و طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی فعالیت نمایند. همچنین دانشجویان معماری، هنر و گرافیک برای این که کارهای طراحی خود را انجام دهند نیاز دارند که به یک نرم افزار طراحی تسلط داشته باشند و می توانند نرم افزار 3D Max را انتخاب نمایند.

این روزها هر شغلی مانند حسابداری، مهندسی صنایع، عکاسی، مکانیک، فیلم سازی و ... برای خود یک یا چند نرم افزار تخصصی دارند که به کمک آن ها می توان کارها را به صورت تخصصی تر و راحت تر پیش برد. نرم افزار 3d max این امکان را به شما می دهد که تمامی طراحی ها را با جزییات بسیار دقیق و به صورت سه بعدی انجام دهید و این باعث بالا رفتن کیفیت پروژه می شود. به عنوان مثال، دانشجویان معماری که در طول دوران تحصیل خود با پروژه های طراحی زیادی سروکار دارند، با این نرم افزار می توانند پروژه های طراحی خود را انجام دهند و حتی پس از فارغ التحصیلی از این نرم افزار می توانند به عنوان یک رزومه قدرتمند استفاده نمایند.

آموزش نرم افزار 3D Max کاربردی در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

آموزش نرم افزار 3d max هر ساله در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود و تمامی علاقمندان به این حرفه می توانند در این دوره ها شرکت نمایند. پس از این که دوره های آموزش نرم افزار 3d max را با موفقیت پشت سر گذاشتید، یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران به شما ارائه می شود و این مدرک مورد تایید اکثر شرکت های دولتی و خصوصی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی و تاریخ شروع دوره های می توانید با کاشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439

  • علی عباسی
۲۵
مرداد
۰۰

محیط ویژوال استودیو برای سی شارپ

ویژوال استودیو یک نرم افزار کاملا مهندسی و مناسب برای کدنویسی می باشد و این نرم افزار به صورت تخصصی برای زبان برنامه نویسی سی شارپ طراحی شده است ولی می توان با دیگر زبان های برنامه نویسی در این نرم افزار کدنویسی کرد. ویژوال استودیو به شما کمک می کند تا به صورت کاملا تخصصی زبان برنامه نویسی سی شارپ را آموزش ببینید و به طور کامل با نحوه کدنویسی و طراحی برنامه آشنا خواهید شد.

ویژوال استودیو از محصولات شرکت مایکروسافت می باشد که به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دارد. نرم افزار ویژوال استودیو تمامی امکاناتی که برای کدنویسی با سی شارپ لازم است را در اختیار برنامه نویسان قرار می دهد و پس از کدنویسی، می توان برنامه ای که نوشته اید را اجرا کرد و اگر خطایی وجود داشته باشد، برای شما مشخص می شود. یادگیری سی شارپ با ویژوال استودیو بسیار آسان می باشد و با کمی تلاش و پشتکار می توانید این نرم افزار را یاد بگیرید.

برای آشنایی با محیط ویژوال استودیو برای سی شارپ می توانید در دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ شرکت نمایید و ضمن یادگیری برنامه نویسی سی شارپ، به طور کامل با نرم افزار ویژوال استودیو آشنا خواهید شد. دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب زیر نظر اساتید برجسته کشور برگزار می شود و تمامی علاقمندان می توانند در این دوره ها شرکت نمایند.

کاربرد سی شارپ

محیط ویژوال استودیو برای سی شارپ

سی شارپ یک زبان برنامه نویسی از خانواده زبان برنامه نویسی C می باشد که در سال های اخیر مورد توجه اکثر برنامه نویسان قرار گرفته است و به دلیل کاربردی بودن آن در چندین زمینه، اکثر برنامه نویسان برای یادگیری آن اقدام کردند و اگر به دیگر زبان های برنامه نویسی تسلط داشته باشید، یادگیری سی شارپ برای شما بسیار آسان خواهد بود. به کمک زبان برنامه نویسی سی شارپ می توانید دیگر زبان های برنامه نویسی را راحت تر آموزش ببینید و اگر به چندین زبان برنامه نویسی تسلط داشته باشید، می توانید آن ها را با هم ترکیب کنید و کدنویسی را انجام دهید.

زبان برنامه نویسی سی شارپ در زمینه هایی مانند طراحی وب، طراحی اپلیکیشن، طراحی و توسعه بازی، طراحی ماژول های الکترونیکی، رباتیک و ... کاربرد دارد و هر فردی که به زبان برنامه نویسی سی شارپ تسلط داشته باشد، می تواند در زمینه های نام برده فعالیت کند. بازار کار برنامه نویسی سی شارپ در ایران به صورت جدی در حال پیگیری می باشد و آینده ی بسیار درخشانی دارد و می توان از طریق آن درآمد بسیار خوبی کسب کرد.

آموزش برنامه نویسی سی شارپ

کاربرد محیط ویژوال استودیو برای سی شارپ

محیط ویژوال استودیو برای سی شارپ

برای کدنویسی ابتدا باید به تمامی دستورات یک زبان تسلط داشته باشید تا بتوانید برنامه ی مورد نظر خود را بنویسید و محیط ویژوال استودیو تمامی این امکانات را در اختیار شما می گذارد. محیط ویژوال استودیو به گونه ای است که می توانید از ساده ترین برنامه تا پیشرفته ترین برنامه را با کدنویسی در آن اجرا کنید. اجرای پروژه ها با نرم افزار ویژوال استودیو در بالاترین سطح و به طور پیشرفته صورت می گیرد و اگر به خوبی با محیط ویژوال استودیو آشنایی داشته باشید، کدنویسی با زبان برنامه نویسی سی شارپ برای شما بسیار آسان تر می شود.

در برخی از رشته های دانشگاهی، زبان برنامه نویسی سی شارپ به دانشجویان آموزش داده می شود و دانشجویان با محیط ویژوال استودیو آشنا خواهند شد. اگر قصد یادگیری زبان برنامه نویسی شارپ به صورت پیشرفته را دارید، می توانید در دوره های آموزش برنامه نویسی شارپ در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت نمایید. این دوره ها در یک محیط کاملا آموزشی به همراه بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می شود و در پایان دوره یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران به هنرجویان ارائه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439

  • علی عباسی
۲۴
مرداد
۰۰

سر فصل های دوره آموزش نرم افزار 3D Max

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار کننده دوره های آموزش نرم افزار 3d max می باشد و هنرجویان برای مشاهده سرفصل های دوره آموزش نرم افزار 3d max می توانند به ادامه مطلب مراجعه نمایند. سر فصل های دوره آموزش نرم افزار 3d Max به طور کامل در یک دوره های آموزشی زیر نظر اساتید برجسته کشور به هنرجویان آموزش داده می شود و پس از پایان دوره، هنرجو به طور کامل به این نرم افزار تسلط پیدا می کند.

نرم افزار 3d max یک نرم افزار قدرتمند گرافیکی می باشد که از آن برای انجام پروژه های بزرگ استفاده می کنند و این روزها با یادگیری یک نرم افزار تخصصی می توان یک شغل بسیار خوب با درآمد مناسب را پیدا کرد. در حال حاضر می توان گفت در هر حرفه و شغلی حداقل یک نرم افزار تخصصی وجود دارد و نرم افزار 3d max یک نرم افزار گرافیکی می باشد که در زمینه های طراحی داخلی، انیمیشن، طراحی صنعتی، طراحی های سه بعدی، معماری و ... کاربرد دارد.

با ظهور نرم افزارهای گرافیکی مانند نرم افزار 3d max، پیشرفت بزرگی در زمینه های طراحی های گرافیکی صورت گرفت و همچنین شغل های متنوع بسیاری ایجاد شد و علاقمندان برای یادگیری این حرفه اقدام کردند. نرم افزارهای گرافیکی از گذشته تاکنون نسخه های بسیاری را منتشر کرده اند که هر نسخه جدید آن دارای امکانات و ویژگی های جدیدی است که باعث پیشرفته تر شدن نرم افزار می شود. جهت شرکت در دوره آموزش نرم افزار 3d max روی ثبت نام کلیک نمایید.

سر فصل های دوره آموزش نرم افزار 3D Max

سر فصل های دوره آموزش نرم افزار 3D Max

نوپردازی

  • آشنایی با مفهوم روشنایی غیر مستقیم و روش های ایجاد آن در نرم افزار 3D Max.
  • بررسی نورپردازی و مسائل مربوط به آن در دنیای واقعی.
  • انجام نورپردازی طبیعی و مصنوعی در محیط نرم افزار 3D Max.
  • شناخت نورهای استاندارد و خواص آن ها.
  • شناخت نورهای فتو متریک و خواص آن ها.
  • شناخت exposure و استفاده از آن در خروجی.
  • Light tracer.
  • Grandiosity.

انیمیشن

  • انیمیشن روی مسیر.
  • رندر انیمیشن.
  • ساخت انواع جلوه ویژه آتش و مه.
  • انواع ساخت انیمیشن های پارامتریک و تبدیلی.
  • بررسی track view.
  • بررسی زمان در بخش time configuration.
  • بررسی تئوری و ساخت و ایجاد انیمیشن و نحوه درک های مغزی (خطای دید).

مدل سازی

  • آشنایی با اشکال دو بعدی.
  • انجام روش های مختلف کپی اشیاء.
  • روش های اصلاح کننده های پارامتریک.
  • اشیاء اولیه استاندارد و توسعه یافته.
  • بررسی روش ها مدل سازی با اشکال دو بعدی.
  • بررسی دستورات مربوط به اشکال دو بعدی.
  • جابجایی، دوران، تغییر مقیاس اشیاء.
  • استفاده از editpoly و دستورات مربوط به بخش برای اصلاح کننده برای مدلسازی به روش های مختلف.
  • دستورات بخش compound odject.

دوربین

  • بررسی تئوری دوربین در دنیای واقعی.
  • بررسی جلوه های عمیق میدان و وضوح و تارشدگی در اثر حرکت.
  • ساخت انواع دوربین به روش های مختلف.
طراحی مواد
  • آشنایی با تئوری بخش مواد.
  • بررسی فاکتورهای مهم نوع استاندارد ماده.
  • شناخت کتابخانه مواد.
  • بررسی نقشه ها.
  • بررسی انواع مختلف مواد در موتور رندر scanline.

آموزش نرم افزار 3d max در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

سر فصل های دوره آموزش نرم افزار 3D Max

تمامی سرفصل های فوق در دوره آموزش نرم افزار 3D Max به مدت 100 ساعت در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب به هنرجویان آموزش داده می شود. این دوره پیش نیاز ندارد و تمامی علاقمندان می توانند برای یادگیری این نرم افزار کاربردی ثبت نام نمایند و پس از پایان دوره یک مدرک معتبر دو زبانه به هنرجویان ارائه می شود که با آن می توانید وارد بازار کار شوید. بازار کار شغل های مربوط به نرم افزار 3d max در ایران به صورت جدی در حال پیشرفت می باشد و در هر دوره، متخصصان بسیاری به این بازار معرفی می شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439

  • علی عباسی
۱۱
مرداد
۰۰

شغل طراحی لباس

طراحی مد هنر ترکیب خلاقیت ها در تولید لباس، کفش، زیورآلات، کیف است. تاریخه طراحی مد از ابتدای قرن نوزدهم رونق بیشتری گرفت و با توجه به آداب و رسوم طراحی مد تحت تأثیر بوده است. در شغل طراحی لباس علاوه بر خلاقیت باید دید درستی نسبت به ترکیب رنگ ها و شناخت رنگ ها داشت و اینکه باید از آخرین مد و تحولات اطلاع داشته باشند و جامعه خود را به خوبی شناخته تا بتوانند متناسب با نیاز و سلایق مردم در این حوزه فعالیت کنند.

به هنرمندانی که در عرصه پوشاک، کیف، کفش و ... با طراح های ابداعی شان تأثیر بسزایی در صنعت مد در یک دوره خاص زمانی دارند، «طراح مد و لباس» گفته می شود.  هر طراح مد و لباس حرفه ای معمولاً در بخش خاصی تخصص دارد مانند لباس عروس، لباس های مردانه، لباس های زنانه، لباس های ورزشی و ... که برای یادگیری هر کدام از آن ها، باید تلاش بسیار زیادی کرد. دوره های آموزش طراحی لباس در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب این امکان را به شما می دهد تا با بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی، این حرفه را آموزش ببینید.

برای ورود به شغل طراحی لباس باید به طور کامل به این حرفه تسلط داشته باشید و بازار کار طراحی لباس در ایران به خوبی جا افتاده است و طرفداران بسیاری هم دارد. طراحی لباس، ترکیب هنر و خلاقیت می باشد و که نتیجه آن، ارائه لباس با طرح ها جدید و بروز می باشد که اکثر مردم به خوبی از آن استقبال می کنند. دوره های آموزش طراحی لباس در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار می گردد و جهت شرکت در این دوره ها می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

ماهیت رشته و شغل طراحی لباس

شغل طراحی لباس

در طول تاریخ لباس هر فرد نشانگر قومیت، اعتقادات، فرهنگ و شخصیت او می باشد و با دیدن آن می توان اطلاعات مربوط به دوران آن را به دست آورد. فارغ التحصیلان این رشته در جامعه امروزی جایگاه بسیار خوبی دارند، زیرا این افراد به حفظ فرهنگ و ملیت کمک می کنند و همیشه در تلاش هستند تا کاربردی ترین و بهترین لباس ها را تولید کنند. یک طراح لباس در طول دوران تحصیل خود با انواع طرح لباس برای افراد مختلف، محیط های مختلف آشنا می شوند.

  • مهارت های ارتباطی مناسب و توانایی بررسی گرایش ها و تمایلات مشتریان در شغل طراحی لباس
  • اطلاع از ویژگی های مواد، پارچه ها، چگونگی کاربرد آنها و فرایند تولید انواع پوشاک
  • دید مناسب نسبت به رنگ ها، زمینه ها و اشکال
  • شم تجاری به خصوص برای طراحانی که به صورت آزاد و مستقل کار می کنند.
  • توانایی کار تیمی برای همکاری با تولید کنندگان، مشتریان و ...
  • دانش و مهارت مورد نیاز شغل طراحی لباس
  • مهارت های طراحی و فنی مانند دوخت و برش
  • توانایی استفاده از برنامه های طراحی کامپیوتری
  • طراح مد و لباس خلاقیت -  از عناصر اصلی برای رسیدن به ایده ها و طرح های جدید، داشتن خلاقیت است.

بازار کار و آینده شغل طراحی لباس

طراحان لباس در صورت کسب تجربیات لازم می توانند در انواع شرکت های طراحی، تولید و عرضه پوشاک، کیف و کفش، زیورآلات و ... استخدام شوند و همچنین می تواند به صورت آزادکاری مشغول به کار شوند. در صورت داشتن تجربه، تبحر و سرمایه کافی نیز می تواند شرکت های طراحی یا تولید لباس راه اندازی کند و از این طریق درآمد بسیاری خوبی می توانند به دست آورند.

الزامات شغل طراحی لباس به صورت حرفه ای

شغل طراحی لباس

  • داشتن ذوق و سلیقه و نگاه متفاوت
  • آشنایی با محدودیت های حوزه اجرا
  • آشنایی با ویژگی های اندام و سلیقه ایرانی
  • امکان برقراری ارتباط کلامی با تولید کننده و مصرف کننده
  • شناخت موجودی و نیاز بازار
  • آشنایی با طراحی به شیوه دستی و با نرم افزار، خیاطی، رسم الگو، دستگاه ها و ابزارها
  • اطلاعات در مورد انواع پارچه، جنس، کاربرد و همچنین میزان در دسترس بودن آن ها
  • اطلاعات درباره رنگ ها و ترکیب آنها، تکنیک های مختلف چاپ، تزیینات و اکسسوری ها

آموزش طراحی لباس در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

تمامی علاقمندان به طراحی و دوخت لباس می توانند در دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت نمایند و این دوره ها زیر نظر اساتید برجسته کشور، به همراه بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می گردد و پس از پایان دوره از طرف مجتمع فنی تهران یک مدرک دو زبانه به هنرجویان ارائه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی می توانید به وب سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید و یا با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439

  • علی عباسی
۰۹
مرداد
۰۰

آموزش فتوشاپ برای معماری

آموزش فتوشاپ برای معماری به صورت جداگانه برای دانشجویان معماری و افرادی که با معماری سر و کار دارند در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می گردد. با شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ برای معماری می توانید به کمک نرم افزار فتوشاپ کارهای معماری خود را طراحی و ویرایش نمایید. این دوره ها زیر نظر اساتیدی ماهر و بنام در زمینه نرم افزار فتوشاپ برگزار می شود و تمام نکات اوصلی و طلایی این نرم افزار به صورت حرفه ای به هنرجویان آموزش داده می شود. یکی از مزایای بسیار مهمی که هنرجویان با شرکت در دوره آموزش فتوشاپ در مجتمع فنی تهران از آن برخوردار می شوند این است که بعد از اتمام دوره ها یک مدرک معتبر دو زبانه بین المللی به آن ها تعلق خواهد گرفت. این مدرک مورد قبول تمام مراکز می باشد و هنرجویان به راحتی می توانند بعد از اتمام دوره های آموزش وارد بازار کار شوند.

کاربرد نرم افزار فتوشاپ در معماری

آموزش فتوشاپ برای معماری

فتوشاپ از جمله نرم افزارهای کاربردی برای رشته معماری است. معماران نیز برای بیان طرح های خود لازم است با ابزارهایی هم چون فتوشاپ ایده ها و طراحی های خود را ارائه نمایند. از جمله کاربردهای مهم این نرم افزار برای معماران در مباحث شیت بندی و پست پروداکشن است. طبق دروس ارائه شده در چارت آموزشی رشته تحصیلی معماری، معماران چه در دوران تحصیل، چه در بازار کار لازم است طراحی های خود را با استفاده از نرم افزارهای مدل سازی به تصویر بکشند. فتوشاپ در مبحث پست پروداکشن امکان نورپردازی و نسبت دادن جنس و مصالح مورد نظر طراح به طرح را ایجاد می کند. هم چنین جهت ارائه طرح در قالب شیت های طراحی، فتوشاپ این امکان را فراهم می کند که پس زمینه های دلخواه برای چیدمان های مختلف نقشه ها و عکس ها توسط کاربر ایجاد شوند. افرادی که در زمینه معماری فعالیت و یا تحصیل می کنند، به خوبی می دانند که یادگیری فتوشاپ و گذراندن دوره های تخصصی آن، به چه میزان برای آینده شغلی آن ها اهمیت دارد. رنگ هایی که فتوشاپ پشتیبانی می کند عبارت است از LAB، RGB، CMYK، Bitmap و سیاه و سفید.

معماران با نرم افزار فتوشاپ می توانند طرح ها و کارهای خود را رنگ آمیزی، برش و تغییر اندازه، ترکیب، ویرایش و نور آن را تنظیم نمایند تا آن چه را که می خواهند، به دست آورند. یکی از ویژگی های مهم نرم افزار فتوشاپ این است که معماران می توانند اندازه های خود را بر حسب سانتی متر، میلی متر، اینچ و پیکسل اندازه بگیرند. همچنین نرم افزار فتوشاپ تمامی فرمت های ذخیره سازی تصاویر از جمله   GIF، PNG، JPEG و TIFF پشتیبانی می کند و فرمت اختصاصی این نرم افزار PSD می باشد. در واقع در معماری از فتوشاپ عمدتاً برای ایجاد تصویر و گرافیک استفاده می ‌شود و به تولید رندر‌های معماری، تجسم‌ ها و نمودارهای ارائه و اسناد مشتری کمک می ‌کند. این روش با کار عکاسان معماری که ترجیح می ‌دهند از ابزار اقتباس، ویرایش و بهبود تصویر استفاده کنند متفاوت است. خواه اضافه کردن رنگ ساده به طرح، یا انجام پردازش در یک رندر کامل فتوشاپ در زندگی روزمره معماران نقش مهمی دارد. استفاده از فتوشاپ برای گرافیک معماری تقریباً امر مهمی است. در اینجا برخی از موارد اصلی را که معماران و دانشجویان معماری از فتوشاپ استفاده می‌ کنند بررسی می ‌کنیم:

  • افزودن رنگ به نقشه‌ ها، نما ها و مقاطع
  • ایجاد مقاطع
  • ایجاد نمودارها یا نقشه‌ های آکسونومتری
  • ایجاد رندرها
  • ایجاد حجم کامل معماری
  • شیت بندی برای ارائه

ثبت نام در دوره های آموزش فتوشاپ برای معماری

آموزش فتوشاپ برای معماری

علاقمندان به یادگیری آموزش فتوشاپ برای معماری می توانند به صورت آنلاین و از طریق سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام به ثبت نام نمایند. به دلیل استقبال هنرجویان دوره های آموزش فتوشاپ برای معماری هر ساله زیر نظر اساتید با تجربه و مجرب در این مجموعه برگزار می گردد و این دوره ها جزو پر مخاطب ترین دوره های این مجموعه به شمار می رود.  همانطور که در بالتر نیز به آن اشاره شد هنرجویان پس از گذراندن دوره آموزش فتوشاپ برای معماری به هنرجویان یک مدرک معتبر دو زبانه که مورد تایید شرکت های دولتی و خصوصی می باشد، ارائه می شود. هنرجویان می توانند با این مدرک به سرعت وارد بازارکار شده می توانند مشغول به کار شوند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها و تاریخ شروع با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

  • علی عباسی
۰۷
مرداد
۰۰

آموزش فتوشاپ به صورت تخصصی

مجتمع فنی تهران دوره های آموزش فتوشاپ به صورت تخصصی را برای علاقمندان در این زمینه فراهم کرده است. تمامی علاقمندان به طراحی عکس می توانند در این دوره شرکت داشته باشند، دوره آموزش فتوشاپ به هیچ پیش نیازی در موقع ثبت نام نیاز ندارد. مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، آموزش فتوشاپ به صورت تخصصی را به دلیل استقبال هنرجویان هر ساله زیر نظر اساتید بزرگ و با تجربه برگزار می کند. در ادامه توضیحات بیشتری درباره فتوشاپ و کاربرد های آن بیان می کنیم، اگر شما نیز به فتوشاپ علاقمند هستید با ما همراه باشید.

فتوشاپ (photoshop) یک نرم افزار طراحی و ویرایش عکس می باشد که از محصولات شرکت ادوبی می باشد و همچنین یکی از قوی ترین نرم افزارهای طراحی عکس به شمار می رود. این نرم افزار با قابلیت های ویژه ای که دارد این امکان را به طراح می دهد تا هر عکسی با هر موضوع و جلوه ای خلق کرد و این نقطه ی مثبت این نرم افزار می باشد. با پدید آمدن نرم افزار فتوشاپ، بسیاری از کارهای گرافیکی توسط این نرم افزار انجام می شود و کاربرد بسیار زیادی در چاپخانه ها، طراحی دیجیتال، طراحی وب و متحرک سازی دارد، فتوشاپ هر سال نسخه های جدیدی را روانه ی بازار می کند. یکی از ویژگی های مهم نرم افزار فتوشاپ این است که از تمامی نمونه رنگ های اصلی مانند سیاه وسفید، CMYK ،RGB ، LAB و Bitmap پشتیبانی می کند. این نرم افزار بسیار کاربردی و کارآمد است و در هر کاری دست دارد، در ادامه چند مورد از کاربرد های فتوشاپ بیان خواهیم کرد همچنان با ما همراه باشید.

کاربرد های نرم افزار فتوشاپ

آموزش فتوشاپ به صورت تخصصی

  • کاربرد فتوشاپ در گرافیک: گرافیک یا به طور کامل تر، طراحی گرافیک یکی از شاخه های هنرهای تجسمی است. در این حرفه هنرمند به وسیله نقاشی، عکاسی یا روش های دیگر چاپ، تصاویری را خلق کرده و به روی سطوح مختلف اثر هنری اش را به نمایش می گذارد. یکی از مهم ترین کاربرد های فتوشاپ در طراحی گرافیک، دیجیتال می باشد که به وسیله آن هنرمند می تواند تصاویری خلاقانه را با ابزار های بی شمار و حرفه ای فتوشاپ طراحی کند و در زمینه های مختلف مانند طراحی بنر و پوستر تبلیغاتی، طراحی بسته بندی محصولات، ایجاد تایپوگرافی، طراحی جلد کتاب و... به نمایش گذارد. هرمندان گرافیک می توانند با استفاده از این نرم افزار نقاشی های دیجیتال را نیز به تصویر بکشند.
  • کاربرد فتوشاپ در طراحی رابط کاربری: طراحی رابط کاربری وب سایت یکی از بخش های مهم و اساسی مراحل طراحی سایت می باشد که فتوشاپ در این زمینه نیز به کمک طراحان آمده است. فتوشاپ با ابزار های پیشرفته خود در طراحی رابط کاربری به طراحان کمک می کند تا بتوانند بخش های مختلف وب سایت خود را به شیوه ای زیبا، حرفه ای و کاربر پسند خلق کنند.
  • کاربرد فتوشاپ در طراحی تبلیغات: امروزه تبلیغات جایگاه بسیار مهمی در کسب و کارها دارد و هر صاحب کسب و کاری برای پیشرفت در کار خود مسلما حداقل یک بار به تبلیغات نیازمند شده است. طراحان به کمک فتوشاپ می توانند به راحتی پوستر ها و بنر های تبلیغاتی را مطابق سلیقه مخاطب و در انواع سایز ها طراحی و عرضه کنند. فتوشاپ ابزاری بسیار مهم در صنعت برندینگ محسوب می شود و از آن در زمینه طراحی هویت بصری برند، کارت ویزیت و… استفاده می شود.

نحوه شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ

آموزش فتوشاپ به صورت تخصصی

مجتمع فنی تهران نمانیدگی انقلاب بزرگ ترین و معتبر ترین مرکز برگزار کننده دوره های آموزشی از جمله آموزش فتوشاپ می باشد. همانطور که در بالاتر به آن اشاره شد این دوره های آموزشی زیر نظر اساتیدی برجسته و بنام در زمینه نرم افزار فتوشاپ برگزار می شود و هنر جویان کار با نرم افزار فتوشاپ را از مبتدی تا پیشرفته آموزش می بینند. همینطور نکته قابل توجه این است که بعد از اتمام دوره های آموزشی به هنرجویان یک مدرک معتبر بین المللی تعلق خواهد گرفت که مورد قبول تمام مراکز می باشد و به راحتی می توانند وارد بازار کار شوند. برای ثبت نام و شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ می توانید به وب سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه کنید و یا بر روی لینک ثبت نام کلیک کنید و از این دوره ها بهرمند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها، تاریخ شروع و اساتید می توانید با کارشناسان مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب با شماره تلفن های 66939772 - 66933439 تماس حاصل فرمایید.

  • علی عباسی
۰۵
مرداد
۰۰

آموزش نرم افزار 3D Max برای طراحی دکوراسیون

آموزش نرم افزار 3D Max برای طراحی دکوراسیون برای کسانی مناسب است که طراح دکوراسیون داخلی و خارجی می باشند. برای شرکت در دوره های آموزش نرم افزار 3D Max برای طراحی دکوراسیون می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید. طراحان دکوراسیون می توانند به کمک نرم افزار 3D Max ابتدا طرح مورد نظر خود را طراحی و سپس اقدام به تکمیل آن نمایند. نرم افزار 3D Max به کمک طراحان دکوراسیون آمده به طوری که می توانند طرح های خود را به صورت سه بعدی و با جزییات بیشتری ترسیم نمایند.

در گذشته کسانی که طراحی می کردند کار دشواری داشتند و باید طرح های خود را بر روی کاغد پیاده می کردند اما امروزه نرم افزارهای طراحی این مشکل را حل کردند. حرفه طراحی دکوراسیون این روزها مورد توجه بسیاری از علاقمندان قرار گرفته است و حتی به عنوان یک شغل مناسب می توان در آن فعالیت کرد و درآمد بسیار خوبی هم دارد. طراحی دکوراسیون یک تخصص محسوب می شود و کسی که به این حرفه مسلط باشد می تواند در شرکت های مختلفی هم داخل ایران و هم خارج از ایران مشغول به کار شود.

اکثر شغل ها با یک نرم افزار تخصصی انجام می شود که برای طراحی دکوراسیون نرم افزار 3d max که یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای طراحی محسوب می شود، استفاده می شود که از طریق آن می توان به راحتی مدلسازی کرد و انواع طراحی های داخلی را انجام داد. شاید تصور این که چه نوع دکوراسیونی برای یک مکان مناسب است برای ما دشوار باشد اما به کمک نرم افزار 3d max می توان طراحی داخلی و مدلسازی را انجام داد و به راحتی طرح دلخواه خودمان را بچینیم و سپس بعد از انجام طراحی با نرم افزار اقدام به انجام چیدمان دکوراسیون کنیم.

سرفصل های آموزش نرم افزار 3D Max

آموزش نرم افزار 3D Max برای طراحی دکوراسیون

  1. نصب نرم افزار و آشنایی با محیط نرم افزار
  2. نورپردازی
  3. دوربین
  4. طراحی مواد
  5. انیمیشن
  6. مدل سازی

همچنین قابلیت های نرم افزار 3d max به شرح زیر می باشد:

  • طراحی انواع مدل های سه بعدی
  • کیفیت فوق العاده در خروجی
  • بهینه سازی شده برای افزایش سرعت Rendering تصاویر
  • وجود صدها افکت در زمینه های مختلف برای پویانمایی تصاویر
  • مناسب برای کارهای فوق حرفه ای
  • امکان بهینه سازی تصاویر در هنگام گرفتن خروجی
  • کنترل کامل برروی انیمیشن تولید شده و حرکات آن
  • امکان مشاهده عکس العمل های یک کاراکتر در انیمیشن
  • هوش مصنوعی قدرتمند در نرم افزار برای حرکات کاراکترها
  • قابلیت به هم چسباندن کاراکترها و صحنه های مختلف برای تولید یک انیمیشن بلند
  • مدیریت پردازش تصاویر
  • سازگاری خاص با تکنولوژی های جدید در پردازنده ها و البته پردازنده های گرافیکی
  • سازگار با فرمت های مختلف نظیر 3DS، AI، DDF، DEM، DWG، DXF، OBJ، PRJ، SHP، STL، TRC، VW، WRL، WRZ و …
  • امکان بهره گیری از انواع پلاگین ها در نرم افزار مانند پلاگین V-Ray

مخاطبان دوره های آموزش نرم افزار 3D Max

آموزش نرم افزار 3D Max برای طراحی دکوراسیون

معمولا افرادی که کارهای فیلم سازی، انیمیشن سازی، گرافیکی، طراحی سه بعدی، ساخت بازی های کامپیوتری و طراحی دکوراسیون انجام می دهند در این دوره ها شرکت می کنند، همچنین دانشجویان رشته های هنر، گرافیک و معماری هم که کارهای طراحی انجام می دهند می توانند در این دوره ها شرکت داشته باشند. از نرم افزار 3d max بیشتر برای انجام پروژه های معماری و طراحی دکوراسیون استفاده می شود و به کمک نرم افزار 3d max می توان اکثر پروژه های طراحی داخلی و مدلسازی را انجام داد و داشتن استعداد و ایده های جذاب در این زمینه کمک بسیار زیادی به شما می کند.

برای شرکت در دوره های آموزش نرم افزار 3D Max می توانید از طریق سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام به ثبت نام نمایید و پس از گذراندن دوره های آموزشی یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران به هنرجویان ارائه می شود و این مدرک معتبرترین مدرک فنی و حرفه ای محسوب می شود که مورد تایید اکثر شرکت های دولتی و خصوصی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772 - 66933439

  • علی عباسی