مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

وقت سفارت ایتالیا توریستی

دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۲۴ ب.ظ

وقت سفارت ایتالیا توریستی

برای گرفتن ویزای توریستی کشور ایتالیا ابتدا باید وقت سفارت ایتالیا توریستی گرفته شود. برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا توریستی می توان از روش آنلاین اقدام نمود.

برای انجام این کار، فرد متقاضی ابتدا باید به سایت سفارت ایتالیا مراجعه و برای خود یک حساب کاربری ایجاد نماید، پس از آن با طی کردن روند گرفتن وقت سفارت ایتالیا و تکمیل نمودن مدارک مورد نیاز سفارت ایتالیا درخواست خود را به سفارت ارائه دهد.

ویزای توریستی ایتالیا برای افرادی مناسب است که با اهداف گردشگری در کشور ایتالیا، قصد اقامت چند روز تا چند ماه را دارند. البته باید توجه داشت که به فرد دریافت کننده ویزای توریستی کشور ایتالیا مجوز کار کردن در این کشور داده نمی شود.

گرفتن وقت سفارت ایتالیا توریستی و ویزای توریستی این کشور دارای روند پیچیده ای می باشد که توصیه می شود با گرفتن مشاوره از متخصصان و کارشناسان در این زمینه از پرداخت هزینه های زیاد جلوگیری نمایید.

کشور ایتالیا

کشور توسعه یافته ایتالیا در جنوب قاره سرسبز اروپا قرار دارد، پایتخت کشور ایتالیا شهر رم می باشد که در گذشته از مراکز سیاسی و مذهبی تمدن غرب بوده است. همچنین کشور ایتالیا دارای آب و هوای معتدل فصلی می باشد.

از آنجایی که کشور ایتالیا از اولین کشور هایی بود که مسیحیت در آن پیدایش نموده است به همین خاطر کلیساها وعبادتگاه های زیادی را در خود دارد که سالانه میلیون ها نفر از گردشگران برای بازدید از این عبادتگاه ها به این کشور سفر می کنند.وقت سفارت ایتالیا توریستی

از مهم ترین شهر های گردشگری ایتالیا می توان به رم، میلان، فلورانس و ونیز اشاره نمود. شهر رم مانند یک موزه تاریخی به عنوان پایتخت این کشور توسعه یافته قرار دارد که سالانه میلیون ها نفر گردشگر را جذب خود می کند.

شهر میلان دومین شهر پرجمعیت ایتالیا است که در شمال این کشور قرار دارد. میلان مرکز مد و فشن در کشور ایتالیا و یکی از مراکز مد در جهان شناخته می شود. اما شهر ونیز شهری که در ایتالیا به شهر کانال ها مشهور است و در میان دریای آدریاتیک قرار دارد. این شهر یکی از شهر های توریست پذیر ایتالیا به شمار می رود و هر ساله میلیون ها نفر گردشگر را جذب می کند.

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت یونان

ویزای کانادا

ویزای توریستی کانادا

  • علی عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی