مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

۱۹
آبان
۹۹

دوره های جدید برنامه نویسی شی شارپ در حال پذیرش هنرجو می باشند و کسانی که قصد شرکت در این دوره را دارند، می توانند به صورت اینترنتی، حضوری و تلفنی اقدام به ثبت نام نمایند. برنامه نویسی سی شارپ یک حرفه و تخصص آینده دار می باشد که با یادگیری آن می توانید به اهداف خود برسید. این روزها برای پیدا کردن یک شغل و یا راه اندازی یک کسب و کار، داشتن تخصص کمک بسیار زیادی می کند.

اگر شما به خوبی به برنامه نویسی سی شارپ تسلط داشته باشید، می توانید به راحتی در زمینه های مختلفی مشغول به کار شوید و از آن جایی که برنامه نویسی سی شارپ آینده بسیار خوبی دارد می توانید طی سال ها دانش خود را در این زمینه افزایش دهید و کارهای بزرگ تری انجام دهید. برنامه نویسی سی شارپ در ایران و خارج از ایران متفاوت می باشد و در کشورهای پیشرفته به صورت جدی تر به آن پرداخته می شود.

با این حال برنامه نویسی سی شارپ از روزی که در ایران شروع به کار کرد تا به امروز پیشرفت چشمگیری داشته است به طوری که در حال حاضر این زبان برنامه نویسی در برخی از رشته های دانشگاهی تدریس می شود. زبان برنامه نویسی سی شارپ به قدری کاربردی و ساده می باشد که افرادی که هیچ اطلاعاتی در مورد برنامه نویسی ندارند می توانند با کمی تلاش به خوبی به آن مسلط شوند.

دوره های جدید برنامه نویسی سی شارپ

موقعیت های شغلی برنامه نویسی سی شارپ

  • طراحی و توسعه نرم افزار
  • طراحی و توسعه اپلیکیشن اندروید و IOS
  • طراحی وب سایت
  • طراحی و توسعه بازی های ویدیویی
  • برنامه نویسی ماژول های الکترونیکی

بازار کار برنامه نویسی سی شارپ در ایران به خوبی جا افتاده است و کسانی که دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ را پشت سر گذاشته اند می توانند در حوزه های کاری فوق مشغول به کار شوند. برنامه نویسی سی شارپ در ایران یک شغل پر درآمد محسوب می شود و جای پیشرفت بیشتری هم دارد.

یکی از شغل هایی که در ایران به صورت جدی به آن پرداخته می شود، طراحی اپلیکیشن می باشد. حتما شما هم در تلفن همراه خود چندین اپلیکیشن دارید و این اپلیکیشن ها ممکن است به کمک زبان برنامه نویسی سی شارپ طراحی شده باشند. سی شارپ یک زبان مناسب برای طراحی اپلیکیشن های اندروید و IOS می باشد که از طریق آن می توان درآمد خوبی کسب کرد.

از طرفی توسعه اپلیکیشن ها هم به کمک برنامه نویسی سی شارپ امکان پذیر می باشد و هر اپلیکیشنی پس ازمدتی نیاز به تغییرات دارد تا کاربران بتوانند از ویژگی های جدید آن استفاده نمایند. دیگر شغل مناسبی که در این زمینه وجود دارد، توسعه و طراحی وب سایت می باشد که با برنامه نویسی سی شارپ می توان یک سایت کاملا شخصی و سلیقه ای طراحی کرد.

ثبت نام در دوره های جدید برنامه نویسی سی شارپ

فرصت را از دست ندهید و اگر علاقمند به یادگیری این حرفه هستید، همین حالا می توانید در دوره های جدید برنامه نویسی سی شارپ ثبت نام کنید. مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برای آن دسته از افرادی که از طریق سایت این مجموعه اقدام به ثبت نام آموزش برنامه نویسی سی شارپ نمایند، تخفیف در نظر گرفته است.

برای شرکت در دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

پس از گذراندن دوره برنامه نویسی سی شارپ، از طرف مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب یک مدرک معتبر دو زبانه به هنرجویان ارائه می شود و این مدرک مورد تایید شرکت های مختلف می باشد و با آن می توانید وارد بازار کار شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی می توانید با مشاوران این مجموعه در تماس باشید.

  • علی عباسی
۰۱
آبان
۹۹

تعویض پانسمان در منزل

یکی از کارهای پزشکی حساسی که حتما باید توسط پزشک و یا یک فرد متخصص انجام شود، تعویض پانسمان می باشد که جهت بهبودی و عفونت نکردن زخم ضروری می باشد. برای تعویض پانسمان باید به مراکز درمانی مانند بیمارستان ها و درمانگاه ها مراجعه کرد.

اما این بار می توان بدون مراجعه به بیمارستان و درمانگاه، این کار را در منزل انجام داد. پانسمان به منظور شست و شوی استریل، پاک کردن و قرار دادن پوشش ضد عفونی شده روی زخم می باشد. زمان تعویض پانسمان به نوع زخم بستگی دارد و به طور مثال اگر زخم جراحی باشد هر روز باید پانسمان تعویض شود.

شما می توانید با مراجعه به اپلیکیشن پالسی نو از خدمات تعویض پانسمان در منزل استفاده نمایید و یا با شماره 26856241 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

جهت انجام تست کرونا در منزل کلیک کنید.

انواع تعویض پانسمان زخم

  • پانسمان زخم معمولی مانند بخیه های سطحی
  • پانسمان زخم جراحی
  • پانسمان زخم های عمیق

تعویض پانسمان جراحی در منزل

اگر به تازگی مورد عمل جراحی قرار گرفته اید، باید به صورت روزانه به زخم جراحی رسیدگی شود. زخم جراحی که به دلیل انجام عمل، عمیق تر از زخم های معمولی می باشد، باید بیشتر به آن رسیدگی شود و زود به زود پانسمان آن عوض شود. در صورت عدم رسیدگی به آن ممکن است باعث ایجاد عفونت و بیماری های دیگر شود.

از طرفی فردی که به تازگی مورد عمل جراحی قرار گرفته نباید زیاد راه برود و بعضی عمل ها هستند که فرد بیمار تا چند روز نباید تکان بخورد تا زخم جراحی آن به خوبی جوش بخورد. برای تعویض پانسمان نمی توان به مراکز درمانی مراجعه کرد و برای همین باید یک پرستار یا فرد متخصص این کار را برای شما انجام دهد.

مراقبت از زخم فقط به تعویض پانسمان ختم نمی شود و توسط یک پرستار، زخم جراحی باید مورد بررسی قرار گیرد تا خون ریزی، عفونت و آلودگی رخ ندهد. اگر برای انجام این کار تخصص ندارید این کار را انجام دهید و ممکن است به زخم آسیب برسانید و حتما این کار را به افراد متخصص واگذار کنید.

با تعویض پانسمان در منزل دیگر نیازی به حرکت بیمار نمی باشد و بدون معطلی و یا سختی می توان این کار انجام داد. این کار بیشتر مناسب افرادی می باشد که عمل های جراحی یا پیوند اعضا انجام داده اند. افرادی که مورد عمل های جراحی مختلف قرار گرفته اند، باید تا زمان بهبودی زخم پانسمان ها را به موقع عوض کنند تا زخم دچار عفونت نشود.

تعویض پانسمان زخم های معمولی در منزل

زخم های معمولی هم به تعویض پانسمان نیاز دارند اما برخی از زخم ها مانند زخم های جراحی نیازی به تعویض روزانه ندارد. این کار را می توان در منزل و بدون مراجعه به بیمارستان و درمانگاه انجام داد که با این کار هم در هزینه ها و هم در زمان صرفه جویی کرده اید.

زخم های معمولی مانند بخیه های سطحی یا سوختگی های خیلی خفیف می باشد که برای بهبودی و عفونت نکردن آن به تعویض پانسمان نیاز دارد. این کار بهتر است توسط یک پرستار انجام شود تا ضمن تعویض پانسمان زخم، زخم را مورد بررسی قرار دهد تا از وجود هر گونه عفونت یا خون ریزی اطمینان حاصل پیدا کند.

تعویض پانسمان در منزل

نحوه انجام تعویض پانسمان در منزل

در مرحله اول فردی که این کار را انجام می دهد باید به خوبی دست های خود با آب و مواد شوینده شست و شو دهد تا دست ها از هر گونه میکروب و آلودگی تمیز شوند. بعد از شست و شوی دست ها باید پانسمان قبلی را به آرامی از روی زخم جا کند و در یک کیسه فریزر قرار داده به دور بیندازد.

پس از جدا کردن پانسمان قبلی و دور انداختن آن، بار دیگر دست های خود را بشویید. دلیل این کار این است که ترشحات و یا عفونت های زخم که به پاسنمان چسبیده اند، در صورت تماس با دست به پاسنمان بعدی انتقال داده نشود و پاسنمان بعدی باید کاملا تمیز باشد.

با استفاده از سرم شست و شو و به کمک یک سرنگ محل زخم را به خوبی ضد عفونی کنید. پس از شست و شوی با یک گاز استریل زخم را تمیز کنید تا تمامی ترشحات، اضافات و یا عفونت زخم از روی آن پاک شود. توجه داشته باشید این کار باید به آرامی انجام شود تا به زخم آسیبی نرسد.

حال باید پانسمان جدید را بر روی زخم قرار دهید و توجه داشته باشید که پانسمان به جایی مالیده نشود و حتی پانسمان را به دست های خود نمالید و از کناره های پانسمان برای قرار دادن آن بر روی زخم استفاده نمایید. پانسمان را روی زخم قرار داده و با چسب یا باند آن را بچسبانید تا از روی زخم تکان نخورد.

هزینه تعویض پانسمان در منزل

هزینه تعویض پانسمان در منزل به پارامترهای مختلفی از جمله نوع پانسمان و محل زندگی شما بستگی دارد. جهت اطلاع از هزینه های تعویض پانسمان در منزل می توانید به اپلیکیشن پالسی نو مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایید و در همان جا می توانید از هزینه ها مطلع شوید.

لینک دریافت اپلیکیشن پالسی نو

اپلیکیشن پالسی نو یک برنامه کاملا کاربردی برای بیماران می باشد که می توانند به راحتی و در کمترین زمان و با هزینه کمتری از خدمات درمانی و پزشکی استفاده کنند. جهت بهره مندی از این خدمات می توانید به وب سایت پالسی نو مراجعه کرده و یا اپلیکیشن پالسی نو را از طریق همین سایت یا کافه بازار دریافت نمایید.

درباره اعزام پزشک در منزل بیشتر بخوانید.

  • علی عباسی