مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

۳۰
مهر
۹۹

تست کرونا در منزل | علائم بیماری کرونا

بیماری کرونا که چندین ماه است در ایران به صورت گسترده شیوع پیدا کرده است و اکثر شهرهای ایران دارای وضعیت قرمز و خطرناک می باشند. همان طور که می دانید ویروس کرونا از کشور چین به سایر کشورها شیوع پیدا کرد که در اوایل یک بیماری ناشناخته محسوب می شود و علائم کمی از آن قابل تشخیص بود و حتی تشخیص آن ها هم کار دشواری بود.

بعدها که به بقیه کشورها از جمله ایران شیوع پیدا کرد و دانشمندان جهان همگی تحقیقات خود را بر روی این ویروس شروع کردند. متاسفانه تا کنون دانشمندان موفق به ساخت واکسن این بیماری نشده اند اما پیشرفت زیادی برای شناختن علائم این ویروس داشته اند. دانستن علائم این بیماری می تواند کمک کند که اگر فردی به این ویروس مبتلا شد سریعا برای درمان و سلامت دیگران اقدام کند. در این مطلب قصد داریم تا علائم ویروس کرونا را برای شما شرح دهیم.

علائم شایع ویروس کرونا

  • تنگی نفس

شایع ترین علائم ویروس کرونا تنگی نفس می باشد. ویروس کرونا یک ویروس عفونی می باشد که به طور مستقیم به ریه ها آسیب وارد می کند. فرد مبتلا پس از چند روز کم کم دچار تنگی نفس می شود و باید سریعا به یک مرکز درمانی مراجعه کند. اگر به موقع اقدام نکنید شدت تنگی نفس بیشتر می شود و سلامت بیمار بیشتر به خطر میافتد.

این ویروس برای افرادی که از قبل دچار بیماری های ریوی و قلبی هستند بیشتر خطر دارد و این افراد جز گروه حساس تلقی می شوند و پروتکل های بهداشتی را بشدت باید رعایت کنند. اگر کار ضروری ندارید از خانه خارج نشوید و در مهمانی ها حضور پیدا نکنید چرا که یک فرد مبتلا می تواند تمامی نزدیکان خود را مبتلا کند.

  • سرفه های خشک

سرفه یکی از علائم مشترک ویروس کرونا و آنفلونزا می باشد که همین شباهت شک و تردیدهایی را به وجود می آورد. اکثر افراد که سرفه های خشک می کنند، فکر می کنند که دچار بیماری سرماخوردگی شده اند و خطری برای دیگران ندارد. اگر سرفه های خشک می کنید حتما برای تست کرونا اقدام نمایید. تست کرونا را می توانید بدون دردسر در منزل خود انجام دهید و برای این کار می توانید درخواست خود را دراپلیکیشن پالسی نو ثبت نمایید.

شما می توانید تست کرونا در منزل را در کمترین زمان با پالسی نو انجام دهید.

  • تب

یکی دیگر از نشانه های مشترک ویروس کرونا و آنفلونزا، تب می باشد. فرد مبتلا در روزهای اول ممکن است دچار تب شود و این تب به همراه سرفه و تنگی نفس باشد. فرد مبتلا به ویروس کرونا حتما دارای تب، سرفه و تنگی نفس نمی باشد و ممکن فقط یکی از علائم آن را داشته باشد. بهترین راه تشخیص آن تست کرونا می باشد و این موضوع را نادیده نگیرید و ممکن است جان دیگران هم به خطر بیندازید.

تست کرونا در منزل | علائم بیماری کرونا

سایر علائم کرونا

موارد فوق از شایع ترین علائم ویروس کرونا می باشد که در صورت مشاهده سریعا باید به یک پزشک مراجعه نمایید. اما ویروس کرونا علائم دیگری هم دارد که کمتر از موارد فوق رخ میدهد که به شرح زیر می باشد:

  • اسهال
  • گلودرد
  • کوفتگی و درد
  • سردرد
  • ورم
  • از دست دادن بویایی و چشایی
  • رنگ پریدگی انگشتان دست یا جوش زدن پوست

اگر دچار علائم فوق شده اید با یک آزمایش کرونا می توانید از مثبت یا منفی بودن این ویروس اطمینان حاصل نمایید. اما گاهی اوقات پیش می آید که یک فرد به ویروس کرونا مبتلا باشد و هیچ علائمی از خود نشان ندهد. این افراد اگرچه که علائمی ندارند اما می توانند دیگران را به این ویروس مبتلا کنند. بهترین راه مبتلا نشدن به این ویروس استفاده از ماسک می باشد که درصد سرایت را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

چند نکته حیاتی در مورد ویروس کرونا

  • از مصرف خودسر داروهای مختلف پرهیز کنید.
  • اگر مشکوک به ویروس کرونا هستید سریعا تست کرونا بدهید و از ماسک استفاده کنید.
  • به دیدار افراد بیمار، مسن و کسانی که جزء گروه های حساس هستند نروید.
  • اگر دچار ویروس کرونا شده اید از افراد خانواده و دیگران دوری کنید و وسایل خود را با دیگر افراد خانواده جدا کنید و زباله هایی مانند دستمال، ماسک و ... را در یک بسته بندی محکم سریعا از منزل خارج کنید.
  • اگر به ویروس کرونا شده اید در منزل بمانید و استراحت کنید و از حضور در مدرسه، دانشگاه، محل کار و مهمانی امتناع کنید.

خرید دارو آنلاین یا سنتی؟

  • علی عباسی
۲۸
مهر
۹۹

خرید دارو آنلاین در هر زمان

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در ساعتی از شبانه روز به دارویی احتیاج پیدا کنید ولی داروخانه ها بسته باشند. درصد کمی از داروخانه ها به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند که ممکن است از محل زندگی شما دور باشد و اگر وسیله نقلیه شخصی نداشته باشید، امکان مراجعه به آن جا نمی باشد.

یکی از بهترین راه هایی که می توان داروی مورد نظر خود را بدون دردسر تهیه کرد، خرید دارو به صورت آنلاین می باشد. خرید دارو آنلاین در هر زمان امکان پذیر می باشد و مزیت های زیادی برای متقاضیان دارد. شما می توانید خرید دارو آنلاین خود را به کمک سامانه پالسی نو انجام دهید و این کار را کارشناسان ما در کمترین زمان و با کمترین هزینه برای شما انجام خواهند داد.

توجه داشته باشید که پالسی نو دارای داروخانه آنلاین نمی باشد و فقط در زمینه ارسال دارو به متقاضیان فعالیت می کند و از این پس خریداران می توانند با مراجعه به اپلیکیشن پالسی نو، درخواست خود را ثبت کنند تا داروی مورد نظر آن ها برایشان ارسال شود. داروهایی را می توان به صورت آنلاین سفارش داد که به تایید پزشک نیازی نداشته باشد و داروهایی که به نسخه نیاز داشته باشند را نمی توان به صورت آنلاین خریداری کرد.

جهت خرید دارو آنلاین می توانید به اپلیکیشن پالسی نو مراجعه نمایید.

مزیت خرید دارو آنلاین با پالسی نو

  • امکان مشاوره و راهنمایی

خریداران می توانند در صورت شک و تردید برای خرید داروی مورد نظر خود، با کارشناسان پالسی نو مشاوره کنند و برای انجام این کار می توانند با شماره 09107500967 تماس حاصل نمایند. پالسی نو آماده ارائه خدمات مشاوره ای به صورت شبانه روزی به شما عزیزیان می باشد.

  • صرفه جویی در زمان

پالسی نو این کار را برای شما در کمترین زمان انجام می دهد و دیگر نیازی نیست شما برای خرید داروی مورد نظر خود از منزل خارج شوید.

  • همیشه در دسترس

داروخانه های بسیاری کمی به صورت شبانه روزی در سطح شهر فعالیت می کنند که ممکن است دسترسی به آن ها دشوار باشد. سامانه پالسی نو با ارائه خدمات 24 ساعته این مشکل را برطرف کرده است و در هر ساعت از شبانه روز متقاضیان می توانند درخواست خود را ارائه دهند.

  • سفارش و تحویل آسان

یکی از مزیت هایی که سامانه پالسی نو دارد این است که شما فقط کافیست داروی مورد نظر خود را سفارش دهید، مبلغ آن را پرداخت کنید و سپس درب منزل تحویل بگیرید.

  • مناسب برای تمامی افراد

افراد مسن، معلول، بیمار و ناتوان که خرید داروی حضوری برای آن ها دشوار می باشد، از این پس می توانند به کمک سامانه پالسی نو داروهای خود را خریداری نمایند.

  • تضمین کیفیت محصول

پالسی نو تمامی داروهای مورد نیاز کاربران را با بالاترین کیفیت و به صورت تضمینی ارائه می دهد و در صورت نارضایتی از محصول می توانید محصول مورد نظر را بازگردانید.

محصولاتی که می توان به صورت آنلاین خریداری کرد

  • تجهیزات پزشکی و ارتوپدی
  • محصولات آرایشی و بهداشتی
  • محصولات غذایی
  • محصولات گیاهی
  • ویتامین ها
  • مکمل های دارویی
  • مکمل های بدنسازی
  • محصولات مادر و کودک

اهمیت خرید دارو آنلاین

در این روزهایی که ویروس کرونا تمامی کشور را فرا گرفته است، بهترین راه در امان ماندن از این ویروس رعایت پروتکل های بهداشتی و در خانه ماندن افراد می باشد. افرادی که در گروه های حساس قرار دارند باید در منزل بمانند و خارج شدن از منزل را به حداقل برسانند و تا جایی که امکان دارد کارها و خریدهای خود را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام دهند.

کسب و کارهای اینترنتی این روزها رونق فراوانی دارد و در مسیر ارائه خدمات به مشتریان پیشرفت بسیاری کرده اند. شما می توانید داروهای مورد نظر خود را با مراجعه به اپلیکیشن پالسی نو سفارش دهید و اگر قصد خارج شدن از منزل را دارید می توانید ماسک، دستکش و ضد عفونی کننده دست را هم به صورت آنلاین و از طریق این سامانه خریداری نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از داروهای موجود در این سامانه می توانید اپلیکیشن پالسی نو را در تلفن همراه خود نصب کرده و از خدمات آن استفاده کنید. همچنین جهت پاسخ سوال های خود می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

  • علی عباسی
۲۴
مهر
۹۹

خرید ماسک از داروخانه آنلاین پالسی نو

این روزها ماسک یکی از مهمترین اقلام داروخانه ها می باشد که برای حفظ سلامتی در برابر ویروس کرونا لازم و ضروری می باشد. میزان استفاده مردم از ماسک در چند ماه اخیر رشد چشم گیری داشته است به طوری که داروخانه ها توانایی تامین نیاز مردم را نداشتند. برای خرید دارو حتما باید به داروخانه ها مراجعه کرد و باید در بسته بندی استریل و به دور از آلودگی باشد.

خرید ماسک از داروخانه آنلاین پالسی نو این امکان را به شما می دهد بدون خارج شدن از منزل بتوانید برای خود ماسک تهیه کنید. اگر فردی بدون ماسک به خارج از منزل برود، ویروس کرونا سلامت این فرد را تهدید می کند و برای خارج شده از منزل باید حتما از ماسک استفاده کرد.

پالسی نو شرایطی را فراهم کرده است که افراد بدون این که از منزل خارج شوند بتوانند ماسک و دیگر داروهای مورد نیاز خود را خریداری کنند. برای این کار فقط کافیست اپلیکیشن پالسی نو را در موبایل خود نصب کرده و درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان ما کارهای لازم را برای شما انجام دهند.

با انجام این کار از تجمعات بی مورد در جلوی داروخانه ها جلوگیری می شود و حتی ممکن است به داروخانه ای که مراجعه می کنید فاقد ماسک باشد اما با داروخانه آنلاین خرید هر دارویی امکان پذیر می باشد. البته توجه داشته باشید که داروهایی که به نسخه و تایید پزشک نیاز دارند را نمی توان از داروخانه آنلاین خریداری کرد.

خرید دارو آنلاین

مزیت خرید دارو آنلاین

خرید دارو آنلاین برای متقاضیان مزیت هایی را به همراه دارد و این مزیت ها باعث کاهش هزینه و صرفه جویی در زمان می شود. ممکن است داروخانه از محل زندگی شما دور باشد و برای مراجعه به آن، مجبور به استفاه از وسایل نقلیه عمومی یا شخصی باشید. این کار برای شما هزینه های اضافی در بر دارید اما با سفارش آنلاین داروی می توان از صرف این هزینه ها جلوگیری کرد.

گاهی اوقات شما به دنبال یک دارو کمیاب یا خاص می باشید که تمامی داروخانه ها آن را ارائه نمی دهند. طبیعتا اگر به داروخانه های مختلفی مراجعه کنید، زمان زیادی را صرف انجام این کار کرده اید.  با سفارش و خرید دارو آنلاین با پالسی نو می توانید از هدر رفتن زمان جلوگیری کنید و داروی خود را سفارش داده و در کمترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرید.

یکی دیگر از مزیت هایی که خرید دارو آنلاین دارد این است که سالمندان، افراد معلول و کسانی که توانایی رفتن به داروخانه را ندارند می توانند از این روش برای تهیه دارو خود اقدام کنند. پالسی نو بستری را فراهم کرده است که تمامی افراد از جمله بیماران، سالمندان، افراد معلول و سایر افراد بتوانند به راحتی از این نوع خدمات بهره مند شوند.

خرید ماسک از داروخانه آنلاین پالسی نو

نکات مهم درباره خرید دارو آنلاین

موسسات بسیاری در زمینه خرید دارو آنلاین فعالیت می کنند و اگر شما قصد خرید دارو آنلاین از این موسسات را دارید، حتما درباره آن تحقیق کنید. برخی از افراد سودجو در این زمینه با ارائه داروهای تقلبی، جان افراد را به خطر می اندازند و برای خرید دارو آنلاین نباید به هر جایی مراجعه کرد.

در زمان تحویل دارو حتما از پلمپ بودن آن اطمینان حاصل کنید و از دریافت داروهایی با بسته بندی باز و غیر بهداشتی خودداری کنید. داروها باید در بسته بندی های پلمپ شده و بهداشتی و به دور از میکروب و ویروس برای شما ارسال شود.

داروهایی که باید توسط پزشک تجویز شوند را نمی توان بدون نسخه و به صورت آنلاین خریداری کرد. با داروخانه آنلاین می توان داروهای بدون نسخه را خریداری کرد. از داروخانه انلاین می توان محصولاتی مانند مکمل های دارویی، محصولات غذایی، محصولات گیاهی، مکمل های بدنسازی، محصولات آرایشی بهداشتی، تجهیزات پزشکی و ارتوپدی و ویتامین ها را خریداری کرد.

شما می توانید تمامی محصولات فوق را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از داروخانه آنلاین پالسی نو خریداری نمایید. همچنین می توانید برای خرید ماسک از داروخانه آنلاین پاسی نو کمک بگیرید و کارشناسان ما محصولات مورد نظر شما را در کمترین زمان تهیه و برای شما ارسال می کنند.

جت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از دیگر مطالب سایت بازدید نمایید و با مراجعه به اپلیکیشن پالسی نو می توانید از خدمات و هزینه های آن مطلع شوید.

  • علی عباسی
۱۴
مهر
۹۹

در این مطلب قصد داریم در مورد فریم ورک های برنامه نویسی پایتون مطالبی در اختیار شما قرار دهیم تا بیشتر با این زبان برنامه نویسی آشنا شوید و بهترین فریم ورک پایتون را برای شما شرح دهیم. فریم ورک به معنی استانداردها و کتابخانه های آماده ای است که به برنامه نویسان در توسعه کد کمک زیادی می کند و برای زبان های برنامه نویسی مختلف، فریم های های بسیاری نوشته شده است و می توان با توجه به حوزه فعالیت خود، از فریم ورک مورد نظر استفاده کنید.

از دیگر قابلیت های فریم ورک می توان به کاهش حجم کد، بروزرسانی سریع و امنیت نرم افزار اشاره کرد و فریم ورک ها بخشی از ویژگی های مشترک اپلیکیشن ها را در اختیار برنامه نویس قرار می دهد. زبان پایتون دو نوع فریم ورک دارد:

  • فریم ورک های Full Stack Framework زبان پایتون
  • فریم ورک های Non Full Stack Framework زبان پایتون

در ادامه چند فریم ورک پرکاربرد و محبوب زبان برنامه نویسی را برای شما شرح می دهیم تا بیشتر با آن آشنا شوید.

خصوصیات زبان برنامه نویسی پایتون

فریم ورک های برنامه نویسی پایتون

 

فریم ورک جنگو

یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین فریم ورک های پایتون، فریم ورک جنگو (Django) می باشد برای توسعه وب در سطح بالا از آن استفاده می شود. فریم ورک جنگو دارای سرعت بالا و قابلیت های زیادی در توسعه وب می باشد که برنامه نویسان از آن برای انجام کار خود استفاده می کنند.

فریم ورک جنگو توسط توسعه دهنگان با تجربه ساخته شده است و بسیاری از دردسرهای توسعه وب را بر عهده می گیرد و برای مثال از فریم ورک جنگو زبان برنامه نویسی پایتون در پروژه ها مانند اینستاگرام و موزیلا استفاده شده است. فریم ورک جنگو به برنامه شما نظم می دهد و باعث کد نویسی کمتر و تمیزتر می شود و در محیط های مختلف منعطف می باشد. از ویژگی های فریم ورک جنگو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای امنیت بالا
  • توسعه سریه
  • مقیاس پذیری
  • کامل
  • کاربردی
  • مناسب برای طراحی و توسعه وب

فریم ورک وب تو پای (web2py)

یکی دیگر از فریم ورک های برنامه نویسی پایتون وب تو پای می باشد به صورت رایگان و منبع باز در اختیار کاربران قرار می گیرد که کمک می کند پروژه های خود را با سرعت بیشتری پیش ببرند. فریم ورک وب تو پای قابلیت بهره مندی از چندین پروتکل به صورت همزمان، امنیت بالای داده ها، پشتیبانی از MVC و ادیتور دارد. این فریم ورک برای ساخت اپلیکیشن های مبتنی بر وب طراحی شده است. از ویژگی های فریم ورک وب تو پای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کراس پلتفرم
  • نصب آسان
  • ایمنی بالا
  • اتصال راحت دیتابیس

فریم ورک تورنادو (Tornado)

فریم ورک تورنادو یک فریم ورک کاربردی با قابلیت کنترل 10000 اتصال در شبکه را دارد و به همین علت در بین برنامه نویسان شهرت دارد. پشتیبانی از سیستم احراز هویت کاربران از دیگر مزایای فریم ورک تورنادو می باشد و این فریم ورک برای توسعه اپلیکیشن هایی که به عملکرد قوی و توانایی در مدیریت تعدادی زیادی کاربرد نیاز دارد، مناسب می باشد.

فریم ورک تورنادو در سیستم عامل های لینوکس و یونیکس پشتیبانی بهتری دارد و برنامه نویسان راحت تر می توانند کارهای خود را انجام دهند. از ویژگی های فریم ورک تورنالدو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عملکرد بسیار بالا
  • امکان پیاده سازی برنامه های تایید هویت و مجوز شخص ثالت مانند گوگل
  • کلاینت مبتنی بر Non-blocking HTTP
  • ایمنی بالا
دیگر فریم ورک های برنامه نویسی پایتون

در بالا تعدادی از محبوب ترین و کاربردی ترین فریم ورک های برنامه نویسی پایتون را برای شما شرح دادیم و برنامه نویسی پایتون فریم ورک های بسیاری دارد که هر کدام در زمینه های مختلفی کاربرد دارد. در ادامه چند فریم ورک دیگر برنامه نویسی پایتون را برای شما نام می بریم.

  • فریم ورک توربو گیزر (Turbo Gears)
  • فریم ورک فلسک (Flask)
  • فریم ورک پایرامید (Pyramid)
  • فریم ورک چری پای (Cherry Py)
  • فریم ورک باتل (Bottle)
ثبت نام در دوره آموزش برنامه نویسی پایتون

آموزش برنامه نویسی پایتون یکی از دوره های پر مخاطب مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب محسوب می شود که هر ساله هنرجویان بسیاری در این دوره شرکت می کنند. اگر تصمیم خود را برای یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون گرفته اید می توانید برای شرکت در دوره های آموزشی، به این مجموعه مراجعه نمایید.

جهت ثبت نام در دوره آموزش برنامه نویسی پایتون روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

بعد از این که دوره آموزش برنامه نویسی پایتون را با موفقیت پشت سر گذاشتید، از طرف مجتمع فنی تهران یک مدرک معتبر دو زبانه به شما ارائه می شود. مدارک مجتمع فنی تهران جزء برترین مدارک فنی در کشور محسوب می شود و مورد تایید شرکت های دولتی و خصوصی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها می توانید از دیگر مقالات سایت بازدید نمایید و می توانید از مشاوره رایگان این مجموعه برای ثبت نام در دوره های آموزشی استفاده نمایید.

آموزش برنامه نویسی سی شارپ

آموزش برنامه نویسی اندروید

  • علی عباسی
۱۰
مهر
۹۹

بسیاری از کاربران سوالاتی با عنوان زبان برنامه نویسی اندروید چیست و به روش یادگیری آن به چه صورت می باشد، برایشان پیش آمده است که با خواندن این مطلب به سوال شما پاسخ داده می شود. زبان برنامه نویسی اندروید جزء دسته زبان برنامه نویسی موبایل محسوب می شود و اندروید یک سیستم عامل موبایل می باشد که وظیفه برقراری ارتباط میان سخت افزار گوشی موبایل و ما را بر عهده دارد.

زبان برنامه نویسی اندروید زبانی است که به کمک آن می توان اپلیکیشن های تلفن همراه هوشمند را طراحی و توسعه داد. اپلیکیشن ها بخشی از تلفن همراه هوشمند می باشد که به وسیله آن ها می توانیم کارهای روزمره خود را انجام دهیم. سیستم عامل اندروید امروزه در جهان جزء پرکاربردترین و محبوب ترین می باشد که اکثر تلفن های همراه هوشمند دارای سیستم عامل هوشمند می باشند.

این روزها با پیشرفت تکنولوژی، سیستم عامل اندروید پیشرفت چشم گیری داشته است و در کنار آن اپلیکیشن های اندروید روز به روز به آن ها افزوده می شود و نیاز ما به این اپلیکیشن ها هم بیشتر شده است. با توسعه زبان برنامه نویسی اندروید می توان هر اپلیکیشنی را طراحی و توسعه داد که یک مزیت بزرگ محسوب می شود.

زبان برنامه نویسی اندروید چیست

کاربرد سیستم عامل اندروید

زبان برنامه نویسی اندروید چیست و چه کاربردی دارد؟ این سوالیست که برای بسیاری از کاربران پیش می آید و طبیعی است که قبل از یادگیری هر چیزی به دنبال کاربرد و کارایی آن باشند.

سیستم عامل اندروید بیشتر در تفلن های همراه هوشمند و اپلیکیشن های آن دیده می شود اما با پیشرفت تکنولوژی این سیستم عامل در جاهای دیگری هم کاربرد دارد. ساعت های هوشمند، نسل جدیدی از تکنولوژی می باشند که توسط چند شرکت بزرگ طراحی شده اند و آن ها هم دارای سیستم عامل اندروید می باشند.

حتی از سیستم عامل اندروید در خودروهای هوشمند هم استفاده می شود و در کنار آن این سیستم عامل در تلویزیون های هوشمند هم دیده می شود. با این تفاسیر سیستم عامل اندروید فقط مخصوص موبایل های هوشمند و اپلیکیشن ها نمی باشد و با یادگیری آن می توانید در دنیای بزرگ اندروید فعالیت نمایید.

آموزش برنامه نویسی

دلیل یادگیری زبان برنامه نویسی اندروید

اندروید یک زبان برنامه نویسی توسعه یافته و محبوب در جهان می باشد که کاربران بسیاری توسط سیستم های مختلف با آن در ارتباط می باشند. اندروید در حال حاضر زبان برنامه نویسی قدرت بزرگی برای رقابت با دیگر غول های برنامه نویسی دارد. یکی از مزیت های بزرگی که اندروید دارد این است که کاربران به کمک آن می توانند نیازهای خود را رفع کنند.

به زبان ساده، اندروید یکی از زبان های برنامه نویسی پول ساز و بدون محدودیت می باشد که برنامه نویسان می توانند به راحتی ایده های خود را به واقعیت تبدیل کنند. حتما شما بر روی تلفن همراه خود چندین اپلیکیشن دارید و یا با مراجعه به گوگل پلی که منبع اصلی اپلیکیشن های اندرویدی می باشد، می توانید چندین اپلیکیشن مورد نیاز خود را نصب کنید.

هر کدام از این اپلیکیشن ها توسط شخص یا شرکت های بزرگی طراحی شده اند که هر کدام از آن ها می تواند یک منبع مالی بزرگ برای آن ها محسوب شود. بسیاری از طراحان اپلیکشین های اندرویدی، اپلیکیشن های خود را به صورت رایگان و یا پولی بر روی گوگل پلی یا کافه بازار که یک مارکت ایرانی می باشد، قرار می دهند.

جهت شرکت در دوره آموزش برنامه نویسی اندروید روی ثبت نام کلیک نمایید.

چگونه برنامه نویسی اندروید را یاد بگیریم؟

سیستم عامل اندروید بر پایه زبان برنامه نویسی جاوا ساخته شده است و یک مزیت بزرگ برای کسانی که به زبان برنامه نویسی جاوا تسلط دارند می باشد چرا که به راحتی می توانند به زبان برنامه نویسی اندروید مسلط شوند. افرادی که به تازگی قصد یادگیری زبان برنامه نویسی اندروید را دارند می توانند در دوره های آموزش برنامه نویسی اندروید شرکت نمایند.

همان طور که گفتیم، زبان برنامه نویسی اندروید همانند زبان برنامه نویسی جاوا جزء زبان های برنامه نویسی موبایل محسوب می شوند. اگر شما قصد دارید در حوزه برنامه نویسی موبایل مشغول به کار شوید می توانید یکی از دو زبان برنامه نویسی یا هر دو را آموزش ببینید.

برای این که به زبان برنامه نویسی اندروید مسلط شوید با تلاش و پشتکار داشته باشید و از هر راهی برای آموزش بشیتر در این زمینه استفاده کنید. بازارکار برنامه نویسی اندروید در ایران همانند خارج از ایرانی نمی باشد اما باز هم می توان با یادگیری این زبان در ایران کسب و کار خوبی را راه اندازی کرد.

شما می توانید برای شرکت در دوره های آموزش برنامه نویسی اندروید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید. این مجموعه دوره های آموزش برنامه نویسی اندروید را زیر نظر برترین اساتید و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می کند و شما هم می توانید در این دوره ها شرکت نمایید.

آموزش برنامه نویسی پایتون

آموزش برنامه نویسی سی شارپ

  • علی عباسی
۰۸
مهر
۹۹

5 نکته کلیدی در مورد برنامه نویسی سی شارپ

خیلی ها برای شروع یادگیری یک زبان برنامه نویسی به مشکل برخورد می کنند و از مزایا و معایب آن ها آگاهی ندارد. ما به شما آموزش برنامه نویسی سی شارپ را پیشنهاد می کنیم و در ادامه با شما می گوییم که چرا زبان برنامه نویسی سی شارپ خوب است.

  1. به راحتی می توان آن را یاد گرفت

منظور از یادگیری آسان این است که یادگیری آن نسبت به دیگر زبان های برنامه نویسی بهتر است و با کمی تلاش و کوشش می توان به خوبی به آن مسلط شد. این زبان برای آن دسته از افرادی که برای اولین بار قصد دارند وارد حوزه برنامه نوسی شوند، مناسب می باشد. حتی افرادی که به زبان های C  و C++ تسلط دارند به راحتی می توانند این زبان را یاد بگیرند. برای نوشتن برنامه توسط زبان برنامه نویسی سی شارپ می توانید از محیط یکپارچه ویژوال استادیو استفاده کنید که به زبان برنامه نویسی سی شارپ طراحی شده است. در محیط ویژوال استادیو می توان به هر زبانی برنامه نویسی را انجام داد اما به صورت تخصصی تر برای زبان برنامه نویسی سی شارپ طراحی شده است.

  1. موقعیت شغلی خوب

کسانی که به زبان برنامه نویسی سی شارپ تسلط پیدا کنند می توانند در حوزه های مختلف مشغول به کار شوند. بازارکار برنامه نویسی سی شارپ در ایران و خارج از ایران متفاوت می باشد ولی با این حال باز هم در ایران به آن پرداخته می شود. درآمد این حرفه بسیار خوب می شود و اگر یک برنامه نویسی حرفه ای باشید می توانید با انجام چند پروژه پول خوبی به دست آورید.

  1. یک زبان کاملا کاربردی

شاید زبان های برنامه نویسی C و C++ جزء برترین زبان های برنامه نویسی باشد اما برنامه نویسی سی شارپ هم جزء همین خانواده می باشد. تقریبا ترکیب دو زبان برنامه نویسی C و C++ در زبان برنامه نویسی سی شارپ هم وجود دارد. در عین سادگی کاربردهای زیادی دارد و می توان به عنوان یک زبان برنامه نویسی فوق العاده نام برد.

  1. طراحی اپلیکیشن های اندروید و IOS

به کمک این زبان می توان اپلیکیشن های بسیاری برای سیستم عامل های اندروید و IOS طراحی کرد. این زبان در زمینه توسعه اپلیکیشن ها به خوبی عمل کرده و می توانید با یاد گرفتن این حرفه اپلیکیشن های بسیاری را طراحی کنید. طراحی اپلیکیشن در ایران هنوز به خوبی جا نیافتاده است ولی بازارکار خوبی دارد و می توان یک کسب و کار خوب راه اندازی کرد.

  1. پشتیبانی توسط شرکت مایکروسافت

این زبان توسط شرکت مایکروسافت عرضه شده است که از نظر محبوبیت جزء برترین زبان های برنامه نویسی می باشد و همیشه محصولات شرکت مایکروسافت جزء بهترین ها بوده است. از این زبان در توسعه برنامه های مختلف استفاده می شود و در هر آپدیت ویژگی های فوق العاده ای به آن اضافه شده است.

5 نکته کلیدی در مورد برنامه نویسی سی شارپ

آموزش برنامه نویسی سی شارپ

اگر قصد شرکت در دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ را دارید می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی تهران مراجعه کرده و در دوره مورد نظر شرکت نمایید. شما می توانید به صورت حضوری، آنلاین و تلفنی اقدام به ثبت نام نمایید.

جهت شرکت در دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ روی ثبت نام کلیک نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ما در تماس باشید. شما می توانید نظرات، پیشنهادات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید تا کارشناسان ما به آن ها پاسخ دهند.

برترین نکات یادگیری زبان برنامه نویسی اندروید

  • علی عباسی
۰۷
مهر
۹۹

آموزش برنامه نویسی سی شارپ بخش دوم

با آموزش برنامه نویسی سی شارپ بخش دوم در خدمت شما هستیم و قصد داریم در این بخش به کاربرد زبان برنامه نویسی سی شارپ بپردازیم تا شما بیشتر با آن آشنا شوید.

قبل از شروع، دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ یکی از دوره های پرطرفدار مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب محسوب می شود که هر ساله زیر نظر برترین اساتید این مجموعه برگزار می گردد.

از زمانی که زبان برنامه نویسی سی شارپ وارد بازار شد، فعالیت های بسیار زیادی را با آن می توان انجام داد و این گستردگی باعث ایجاد شغل های فراوانی شده است.

از طرفی این زبان از سوی برنامه نویسان جزء برترین زبان های محبوب جهان محسوب می شود و هر ساله نسخه های جدید با آپشن های جدیدی از آن وارد بازار می شود.

در ادامه برخی از فعالیت هایی که به صورت جدی با زبان برنامه نویسی سی شارپ انجام می دهند را با هم بررسی می کنیم و شما می توانید در زمینه دلخواه خود فعالیت نمایید.

طراحی اپلیکیشن

اپلیکیشن ها برنامه هایی هستند که در هر تلفن همراه هوشمندی وجود دارد و برخی از آن ها تخصصی و برخی دیگر عمومی هستند که در هر تلفنی یافت می شود.

طراحی این اپلیکیشن ها می تواند با زبان برنامه نویسی سی شارپ باشد و می توان با توجه به نیاز کاربران، اپلیکیشن های مختلفی را طراحی و وارد بازار کنید.

شما می توانید اپلیکیشن ها را برای سیستم عامل های اندروید و ios طراحی کنید تا افرادی که تلفن همراه با این سیستم عامل را دارند بتوانند از آن استفاده کنند.

طراحی اپلیکیشن در کشور ما یکی از شغل های پر درآمد محسوب می شود و افرادی که می خواهند در این زمینه فعالیت کنند باید به صورت تخصصی به این زبان تسلط داشته باشند.

امروزه اکثر شرکت ها به دنبال طراحی یک اپلیکیشن خصوصی برای خود می باشند تا کارهای خود را با آن انجام دهند و یا آن را در اختیار کاربران قرار دهند تا آنان به راحتی کارهای خود را انجام دهند.

امروزه اکثر کارها را می توان به صورت اینترنتی و به کمک اپلیکیشن ها انجام داد و اپلیکشن های مختلفی در زمینه های متفاوت وجود دارد و هر فردی می تواند با توجه به نیاز خود از آن ها استفاده نماید.

آموزش برنامه نویسی سی شارپ بخش دوم

طراحی نرم افزار

نرم افزار ها هم برنامه هایی هستند که در کامپیوتر و یا لب تاب شما وجود دارد که برخی از آن ها مانند نرم افزار office و برخی دیگر از آن ها تخصصی و مربوط به فعالیت های شما می باشد.

نرم افزارهای تخصصی مانند نرم افزارهای حسابداری، نرم افزارهای شبکه، نرم افزارهای معماری و ... می باشند که هر فردی با توجه فعالیت خود آن ها را بر روی سیستم های خود نصب می کند.

برخی از این نرم افزارها با زبان برنامه نویسی سی شارپ طراحی شده اند و شما هم می توانید در این زمینه نرم افزار مورد نظر خود را طراحی نمایید.

طراحی سایت

برای طراحی سایت راه های مختلفی وجود دارد اما کسانی که به زبان برنامه نویسی سی شارپ تسلط دارند می توانند در زمینه طراحی سایت هم فعالیت کنند.

طراحی سایت با زبان های برنامه نویسی دیگری هم امکان پذیر می باشد و شما می توانید با این زبان سایت های مختلفی را طراحی و توسعه دهید.

شما می توانید برای افراد مختلفی سایت های مورد نظرشان را طراحی کنید و از این طریق می توانید یک کسب و کار تخصصی برای خود فراهم سازید.

آموزش برنامه نویسی سی شارپ بخش دوم

طراحی بازی

اگرچه برای طراحی بازی از روش های دیگری استفاده می شود اما با زبان برنامه نویسی سی شارپ هم می توان برخی از بازی ها را طراحی و توسعه داد.

طراحی بازی در کشور ما زیاد طرفدار ندارد اما اگر شما در این زمینه علاقه دارید می توانید به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت خود را شروع کنید.

کارهای بیشتری مانند برنامه نویسی ماژول های الکترونیکی انجام داد که بسیاری از افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند بسیار موفق هستند.

شما هم می توانید با توجه به علاقه خود در یکی از تخصص های نام برده فعالیت کنید و حتما می توانید در این زمینه یک کسب و کار خوب برای خود راه بیندازید.

آموزش برنامه نویسی سی شارپ بخش دوم

ثبت نام در دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ

با آموزش برنامه نویسی سی شارپ بخش دوم همراه شما هستیم و امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

اگر قصد شرکت در دوره های زبان برنامه نویسی سی شارپ را دارید، می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب جهت گذراندن این دوره مراجعه نمایید.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار کننده دوره های تخصصی از جمله زبان برنامه نویسی سی شارپ به صورت حرفه ای می باشد.

جهت ثبت نام می توانید از طریق سایت این مجموعه اقدام نمایید و سوالات، نظرات و پیشنهادا ت خود را با ما در میان بگذارید.

آموزش برنامه نویسی پایتون

آموزش برنامه نویسی اندروی

  • علی عباسی
۰۶
مهر
۹۹

آموزش برنامه نویسی سی شارپ (C#)

با دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ (C#) همراه شما هستیم و در این مطلب قصد داریم تا در مورد این دوره اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ (C#) یکی از پرطرفداری ترین دوره های دپارتمان فناوری اطلاعات می باشد و هر ساله هنرجویان بسیار زیادی در این دوره ها شرکت می کنند.

در میان دوره های برنامه نویسی، دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد و علاقمندان بیشتری در این دوره ها حضور پیدا می کنند.

شرکت در این دوره برای تمامی افراد آزاد می باشد و اگر به زبان برنامه نویسی سی شارپ علاقمند هستید می توانید در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب آن را یاد بگیرید.

اکثر افرادی که در این دوره شرکت می کنند، دانشجویان کامپیوتر، فناوری اطلاعات، ICT، شبکه، الکترونیک و ... می باشند که در رشته خود نیاز به یادگیری برنامه نویسی دارند.

آموزش برنامه نویسی سی شارپ (C#)

مزایای آموزش برنامه نویسی سی شارپ (C#)

امروزه زبان برنامه نویسی سی شارپ یک زبان محبوب در بین برنامه نویسان می باشد و حتی اگر در زمینه برنامه نویسی هیچ اطلاعاتی نداشته باشید می توانید با کمی تلاش این زبان را به خوبی یاد بگیرید.

با یادگیری زبان برنامه نویسی سی شارپ شما می توانید کارهای بزرگی انجام دهید و درآمد خود را چندین برابر کنید و بسیار از کسانی که در این حرفه مشغول هستند در این زمینه کاملا جا افتاده اند.

یکی از مزیت هایی که زبان برنامه نویسی س شارپ دارد این است که شما می توانید از سنین پایین شروع به یادگیری آن نمایید زمانی که آن را به خوبی یاد گرفتید می توانید به خوبی از آن استفاده نمایید.

داشتن یک تخصص مانند زبان برنامه نویسی سی شارپ در آینده می تواند به شما کمک های بسیار زیادی بکند و حتی در تحصیل خود می توانید از آن استفاده نمایید.

آموزش برنامه نویسی سی شارپ (C#)

کاربرد برنامه نویسی سی شارپ (C#)

امروزه زبان برنامه نویسی سی شارپ در خیلی از جاها کاربرد دارد به طوری که شما با آن می توانید هر قطعه یا دستگاه قابل برنامه ریزی را برنامه نویسی کنید.

برنامه نویسی ماژول های الکترونیکی یکی از کارهایی است که می توانید انجام دهید و اکثر دانشجویان الکترونیک می توانند از این حرفه استفاده نمایند.

طراحی سایت با زبان برنامه نویسی سی شارپ یکی دیگر از کارهایی است که می توانید انجام دهید و این تخصص می تواند به افرادی که علاقمند به طراحی سایت می باشند، کمک کند.

طراحی اپلیکیشن و نرم افزار یکی از کارهای بزرگی است که می توانید انجام دهید و بسیاری از افراد با طراحی اپلیکیشن یا نرم افزار به شهرت های بالایی رسیده اند.

طراحی و توسعه برخی از بازی های ویدیویی را می توانید با زبان برنامه نویسی سی شارپ انجام دهید هر چند که شاید این حرفه در کشور ما به طور جدی دنبال نمی شود.

ثبت نام در دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ (C#)

اگر علاقمند به شرکت در دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ می باشید، می توانید جهت گذراندن این دوره به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب یکی از برترین موسسات آموزشی در کشور محسوب می شود که هنرجویان بسیار زیادی جهت گذارندن دوره های مختلف به این مجموعه مراجعه می نمایند.

شما هم می توانید جهت ثبت نام در دوره مورد نظر خود، از طریق سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام نمایید و یا به صورت حضوری به کارشناسان این مجموعه مراجعه کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برگزاری دوره ها و تاریخ شروع آن ها می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

آموزش برنامه نویسی اندروید

آموزش برنامه نویسی پایتون

  • علی عباسی
۰۵
مهر
۹۹

5 نکته برتر در مورد آموزش برنامه نویسی سی شارپ

امروز قصد داریم تا 5 نکته برتر در مورد آموزش برنامه نویسی سی شارپ بپردازیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه به هنرجویان انتقال بدیم.

نکته اول

یکی از نکته های مهم آموزش برنامه نویسی سی شارپ این است که تمامی افرادی که قصد یادگیری زبان برنامه نویسی را دارند می توانند به راحتی این زبان را یاد بگیرند.

زبان برنامه نویسی سی شارپ به گونه ای است که حتی اگر شما هیچ سر رشته ای از این زبان نداشته باشید با کمی تلاش و مطالعه می توانید به طور کامل به این زبان تسلط پیدا کنید.

نکته دوم

اگر نگران شغل خود در آینده هستید و هنوز نمی دانید که در آینده چه شغلی را می خواهید ادامه دهید، می توانید یک تخصص مانند زبان برنامه نویسی سی شارپ یاد بگیرید.

معمولا افرادی که به یک حرفه تخصصی تسلط دارند راحت تر می توانند شغل مورد نظر خود را پیدا کنند و در این حوزه حتما می توانید یک شغل خوب پیدا کنید.

5 نکته برتر در مورد آموزش برنامه نویسی سی شارپ

نکته سوم

نکته بعدی در مورد نحوه آموزش برنامه نویسی سی شارپ می باشد که به صورت عملی به هنرجویان آموزش داده می شود و آموزش های عملی همیشه تاثیرات بیشتری نسبت به آموزش های تئوری داشته است.

با آموزش های عملی شما با محیط کار آشنا می شوید و برای شما یک تجربه محسوب می شود و با انجام کارهای مختلف می توانید تمامی آن ها را به خاطر بسپارید.

در بسیاری از رشته های دانشگاهی، برنامه نویسی سی شارپ به دانشجویان آموزش داده می شود اما در برخی از موارد این درس را به صورت تئوری آموزش می دهند که نسبت به آموزش عملی، بازده کمتری دارد.

نکته چهارم

در حال حاضر برخی از سایت ها، اپلیکیشن ها، نرم افزارها و حتی بازی ها با زبان برنامه نویسی سی شارپ طراحی شده اند و شما هم می توانید در یکی از زمینه ها فوق فعالیت نمایید.

در ایران هم به این حرفه اهمیت زیادی می دهند و شرکت های زیادی در این زمینه به صورت تخصصی مشغول به کار هستند.

5 نکته برتر در مورد آموزش برنامه نویسی سی شارپ

نکته پنجم

اما تمامی این نکات را گفتیم و حالا مکان آموزش آن می رسیم و شما برای این که به طور کامل برنامه نویسی سی شارپ را یاد بگیرید، باید به یک موسسه آموزشی عالی مراجعه نمایید.

ما به شما مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب را پیشنهاد می کنیم و فقط کافیست تا در یکی از دوره های این مجموعه شرکت کنید تا به طور کامل متوجه این قضیه شوید.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب دارای اساتید و کادر آموزشی مجرب می باشد و از بروزترین و بهترین سیستم های آموزشی برای آموزش به هنرجویان استفاده می کند.

پس از پایان دوره های آموزشی مانند برنامه نویسی سی شارپ، به هنرجویان یک مدرک معتبر دو زبانه ارائه می شود که از آن می توانید به عنوان یک روزمه قوی استفاده نمایید.

امروزه داشتن یک رزومه خوب جزئی از پیدا کردن یک شغل خوب می باشد که هر چه رزومه کاری شما پر تر باشد، راحت تر می توانید در شغل مورد نظر خود مشغول به کار شوید.

برای ثبت نام در دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ می توانید به صورت اینترنتی و از طریق سایت این مجموعه اقدام نمایید و سپس با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه آموزش و تاریخ شروع دوره ها می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

همچنین می توانید از دیگر مطالب سایت جهت بالابردن اطلاعات خود استفاده نمایید و سوالات، پیشنهادات و نظرات خود را در مورد دوره ها با ما در میان بگذارید.

آموزش برنامه نویسی اندروید

آموزش برنامه نویسی پایتون

  • علی عباسی
۰۳
مهر
۹۹

آموزش برنامه نویسی سی شارپ به همراه مدرک

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ را به همراه مدرک معتبر برگزار می نماید و علاقمندان می توانند در این دوره ها حضور پیدا کنند.

برای شرکت در این دوره ها نیاز به گذراندن هیچ پیش نیازی نمی باشد اکثر مخاطبان این دوره، دانشجویان IT و کامپیوتر می باشد که با زبان های برنامه نویسی سروکار دارند.

این دوره در بسیاری از مجتمع های آموزشی برگزار می گردد اما مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب این دوره را با بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می نماید.

اما یکی از مهمترین نکته هایی که باید به آن توجه داشته باشید این است که مدارک مجتمع فنی تهران جزء مهمترین مدرک های فنی در کشور محسوب می شود.

آموزش برنامه نویسی سی شارپ به همراه مدرک

اهمیت مدرک

در کشور ما داشتن مدرک معتبر یک مزیت محسوب می شود و هر موسسه ای که دوره های آموزشی برگزار می کند در پایان به هنرجویان خود یک مدرک اهدا می کند.

ارزش این مدرک به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و یکی از آن ها، بالا بودن اعتبار مجموعه آموزشی مورد نظر می باشد که باید در نظر داشته باشید.

مجتمع فنی تهران یکی از معتبرترین مجتمع های آموزشی کشور محسوب می شود که در سطح کشور و استان نمایندگی های مختلفی دارد که نمایندگی انقلاب یکی از این ها می باشد.

از این رو مدارک مجتمع فنی تهران از معتبرترین مدارک کشور می باشد و هر فردی که از این مجموعه مدرکی دریافت کرده باشد می تواند به عنوان یک رزومه قوی از آن استفاده کند.

علاوه بر مدرک معتبر، این مجموعه اساتید مجربی دارد که به بهترین شکل به هنرجویان آموزش های لازم را می دهد و این دلیل استقبال هنرجویان می باشد.

اگر شما مدرک آموزش برنامه نویسی سی شارپ را داشته باشید، می توانید در شرکت های بزرگی مشغول به کار شوید که این برای شما یک مزیت محسوب می شود.

چگونگی ثبت نام در دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ

آموزش برنامه نویسی سی شارپ یکی از دوره های پر مخاطب این مجموعه می باشد و هر ساله هنرجویان استقبال زیادی از آن می کنند و این دوره ها به سرعت تکمیل می شوند.

اگر قصد شرکت در این دوره را دارید می توانید به دو صورت اینترنتی و حضوری اقدام به ثبت نام نمایید که ثبت نام اینترنتی دارای مزایایی می باشد که می توانید از آن بهره مند شوید.

پس از پایان دوره به هنرجویانی که این دوره را به موفقیت پشت سر گذاشته اند یک مدرک معبتر دو زبانه ارائه می شود که با آن می توانند در شرکت های مختلفی مشغول به کار شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها و تاریخ شروع آن ها می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

همچنین جهت افزایش اطلاعات خود می توانید از دیگر مطالب سایت استفاده نمایید و سوالات، پیشنهادات و نظرات خود را برای ما ارسال نمایید.

آموزش برنامه نویسی پایتون

آموزش برنامه نویسی اندروید

  • علی عباسی