مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

وضعیت کاربرد نرم افزار Revit در ایران

چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۶ ق.ظ

وضعیت کاربرد نرم افزار Revit در ایران

در این مطلب قصد داریم به کاربرد نرم افزار Revit در ایران بپردازیم و تا پایان همراه ما باشید. نرم افزار Revit هم مانند دیگر نرم افزارهای تخصصی، یک نرم افزار کاربردی در زمینه معماری می باشد که به کمک آن می توان کارهای مدلسازی اطلاعات ساختمان را به راحتی انجام داد و هر جایی از نقشه که مشکلی وجود داشته باشد، بدون نیاز به تغییرات گسترده می توان آن را برطرف کرد و این نرم افزار در رشته های معماری، عمران، تاسیسات و مکانیک کاربرد دارد ولی دانشجویان معماری بیشتر با آن سروکار دارند.

با یادگیری این نرم افزار می توان تمام پروژه های مدلسازی اطلاعات ساختمانی را انجام داد. شاید نام نرم افزار Revit در ایران کمتر به گوشتان خورده باشد ولی وضعیت کاربرد نرم افزار Revit در ایران به گونه ای است که اکثر پروژه های ساختمانی با این نرم افزار انجام می شود و حتی این نرم افزار در کنار نرم افزارهای 3D Max و اتوکد، به سه نرم افزار مهم و کاربردی در زمینه معماری شناخته شده می باشند.

با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید از وضعیت نرم افزار Revit در ایران با خبر شوید و شرکت های بسیاری هستند که پروژه های مدسازی اطلاعات ساختمانی را به صورت تخصصی انجام می دهند و اگر به این نرم افزار تسلط داشته باشید، می توانید در این شرکت ها مشغول به کار شوید و یا می توانید خودتان به صورت پروژه ای و آزادکاری در این زمینه فعالیت کنید که در هر دو صورت درآمد بسیار خوبی نصیب شما می شود.

اما قبل از ورود به بازار کار این حرفه باید به خوبی به این نرم افزار مسلط باشید تا بتوانید تمامی پروژه های ساختمانی را انجام دهید. مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار کننده دوره های آموزش نرم افزار Revit می باشد و این دوره ها زیر نظر اساتید برجسته کشور در یک محیط کاملا آموزشی به همراه بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می شود و هدف اصلی این دوره ها، آماده کردن هنرجویان برای ورود به بازار کار می باشد و پس از گذراندن دوره های آموزشی، هنرجویان می توانند به سرعت جذب بازار کار شوند.

کسب درآمد با نرم افزار Revit

وضعیت کاربرد نرم افزار Revit در ایران

شاید هنوز برای بسیاری از افراد این موضوع غیر قابل باور باشد ولی حتی با مسلط بودن به یک نرم افزار تخصصی می توان درآمد بسیار خوبی به دست آورد و این بستگی به استعداد و تلاش خود فرد دارد و برخی از تخصص ها هستند که می توان درآمد بسیار بالایی از آن به دست آورد. برای فعالیت در این زمینه به دو صورت می توانید جذب بازار کار شوید:

  • کار کردن زیر نظر یک شرکت

همان طور که گفتیم شرکت های بسیاری هستند که به صورت تخصصی فقط کارهای مربوط به مدلسازی اطلاعات ساختمانی را انجام می دهند و یکی از نرم افزارهایی که می توان این کار را با آن انجام داد، نرم افزار Revit می باشد و برای جذب شدن به شرکت مورد نظر باید توانایی های لازم را داشته باشید و پس از آن صورت استخدامی و یا قراردادی می توانید با شرکت مربوطه کار کنید و به صورت ماهیانه یک درآمد ثابت داشته باشید.

  • کار کردن به صورت آزادکاری

در روش آزادکاری شما می توانید خودتان پروژه های متفاوتی را انجام دهید و برای انجام این کار نیازی نیست زیر نظر شرکت یا سازمان خاصی باشید و هر تعداد پروژه ای که بتوانید، می توانید انجام دهید و تمامی درآمدهای حاصل از پروژه به شما می رسد و البته کار کردن به صورت آزادکاری به گونه ای است که شما درآمد ثابت ماهیانه ندارید ممکن است در زمان های مختلف پروژه داشته باشید و یا نداشته باشید و یا می توانید پروژه های دلخواه خودتان را انجام دهید.

یادگیری نرم افزار Revit

برای یادگیری نرم افزار Revit می توانید در دوره های آموزشی شرکت نمایید و در این دوره ها صفر تا صد کار کردن با نرم افزار به شما آموزش داده می شود و این دوره به صورت عملی برگزار می شود هنرجویان حین آموزش، کار با نرم افزار را هم یاد می گیرند و یک تجربه اولیه برای آن ها می باشد. برای یادگیری نرم افزار Revit از تمامی منابع آموزشی استفاده کنید و همیشه دانش خودتان را بروز نگه دارید تا بتوانید در هر مرحله پیشرفته کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های آموزشی می توانید با کارشناسان مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439 – 66576455

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی