مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

رفع ارورهای ماشین لباسشویی ال جی

دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۰۲:۵۳ ق.ظ

تمامی قطعات ماشین لباسشویی ال جی به یک سیستم پردازنده متصل هستند و زمانی که یکی از قطعات ماشین لباسشویی ال جی دچار خرابی می شود، به صورت یک ارور بر روی صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی نمایش داده می شود و هر ارور نشانگر یک خطا در یک قسمت از ماشین لباسشویی می باشد. برای رفع ارورهای ماشین لباسشویی ال جی باید از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید و تعمیرکار مفهوم تمامی ارورهای صفحه نمایشگر را می داند و با مشاهده ارور می داند کجای ماشین لباسشویی ال جی مشکل دارد.

ارورهای روی صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی ال جی کار را برای تعمیرکاران راحت تر کرده است و بجای بررسی تمامی قطعات ماشین لباسشویی، فقط قسمت مورد نظری که ارور داده است را بررسی می کند و برای تعمیر آن اقدام می کند. ارورهای ماشین لباسشویی ال جی را باید جدی بگیرید و زمانی یک ارور بر روی صفحه نمایشگر مشاهده کردید، نباید از ماشین لباسشویی استفاده کنید و برای رفع ارورهای ماشین لباسشویی ال جی باید به یک تعمیرکار متخصص مراجعه کنید.

مجموعه نلی هوم یک مرکز تخصصی تعمیرات لوازم منزل می باشد و همچنین این مجموعه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران است و در هر نقطه از تهران که زندگی می کنید، می توانید از خدمات این مجموعه بهره مند شوید. مجموعه نلی هوم صفر تا صد خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ال جی را با بهترین کیفیت و به صورت تضمینی به مشتریان خود ارائه می دهد و نیازی نیست بابت تعمیرات دستگاه خود نگرانی چیزی باشید و همچنین تمامی خدمات تعمیرات در منزل شما ارائه می شود که می توانید بر آن نظارت داشته باشید.

مفهوم ارورهای ماشین لباسشویی ال جی

رفع ارورهای ماشین لباسشویی ال جی

ارور OE: این ارور مربوط به عدم تخلیه آب از ماشین لباسشویی ال جی می باشد و برای رفع این مشکل باید پمپ تخلیه آب، شلنگ تخلیه و برد الکترونیکی دستگاه مورد بررسی قرار گیرد.

ارور IE: ورودی آب دستگاه با مشکل مواجه شده است و ممکن مشکل به دلیل خرابی شیر برقی باشد و همچنین باید مسیر ورودی آب و شلنگ ورودی مورد بررسی قرار گیرد.

ارور CL: فعال بودن قفل کودک.

ارور LE: قفل شدن موتور ماشین لباسشویی و یا ممکن است به دلیل لباس های زیادی که داخل دستگاه قرار داده اید، به موتور ماشین لباسشویی فشار وارد شود و باعث قفل شدن موتور شود.

ارور UE: عدم تعادل در بار مخزن ماشین لباسشویی که ممکن است به دلیل تراز نبودن پایه های ماشین لباسشویی باشد.

ارور DE: قفل نشدن درب ماشین لباسشویی که می تواند مشکل از سمت برد الکترونیکی و یا همان قفل دستگاه باشد و در صورت رفع نشدن آن، احتمالا میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی دچار خرابی شده است.

ارور CE: اتصال کوتاه در موتور ماشین لباسشویی که برای رفع آن باید از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

ارور SUD: استفاده بیش از اندازه از مواد شوینده باعث نمایان شدن این ارور می شود و اگر دستگاه آن را تشخیص دهد، زمان شستشو افزایش پیدا می کند.

ارور CD: این ارور به منظور خرابی دستگاه نیست و به معنای تمام شدن چرخه خشک کن دستگاه می باشد و پس از مشاهده این ارور، لباس هایی که خشک شده اند را از دستگاه خارج کرده و ماشین لباسشویی را خاموش کنید.

ارور EE: خرابی برد کنترل اصلی و برای تعمیر آن باید تعمیرکار آن را عیب یابی کند.

ارور FE: ورود بیش از اندازه آب به داخل دستگاه که باید شیر برقی و برد الکترونیکی دستگاه مورد بررسی قرار گیرند.

ارور PE: خرابی سنسور تشخیص سطح آب.

ارور TE: خرابی سنسور المنت و یا المنت دستگاه.

ارور AE: این ارور مربوط به نشتی آب در دستگاه می باشد و در زمان مشاهده این ارور باید آن را جدی بگیرید. برای رفع این مشکل، تعمیرکار تمامی قسمت های ورودی و خروجی آب دستگاه را بررسی می کند تا نشتی آب را پیدا کند.

ارور PF: اعمال ولتاژ نامناسب به بخش تغذیه برد الکترونیکی و برای جلوگیری از پیش آمدن این مشکل، باید حتما از یک محافظ برق مخصوص ماشین لباسشویی استفاده نمایید.

مجموعه نلی هوم

مجموعه نلی هوم سال ها تجربه و سابقه کار در زمینه تعمیرات لوازم منزل دارد و شما می توانید برای رفع ارورهای ماشین لباسشویی ال جی به این مجموعه مراجعه نمایید و تعمیرکاران ما در کمترین زمان در محل حضور یافته و اقدام به تعمیر دستگاه شما می کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعمیر ماشین لباسشویی ال جی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی