مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ال جی

يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۰۳:۱۲ ق.ظ

ماشین های لباسشویی پیشرفته ال جی دارای چندین برنامه شستشو می باشد و این برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ال جی به گونه است که هر کدام از آن ها مخصوص لباس های مخلتف با زمان های شستشوی متفاوت می باشد و این باعث می شود تا شما بتوانید لباس های متفاوت خود را از هم جدا کنید برای شستشوی هر کدام از آن ها، از یک برنامه ی مناسب استفاده کنید. استفاده از برنامه های شستشو باعث می شود تا تمامی لباس ها را به صورت یک جا و با زمان زیاد شستشو دهید و ممکن است برخی از لباس ها در زمان کمتری تمیز شوند و این بستگی به نوع لباس و برنامه ی شستشو دارد.

مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که برنامه های شستشو به صورت انگلیسی بر روی ماشین لباسشویی ال جی می باشد و ممکن است هر فردی مفهوم این برنامه های شستشو را ندارند. ما در این مطلب قصد داریم تا تمام برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ال جی را برای شما شرح دهیم و از این پس با مطالعه این مقاله می توانید بهترین برنامه را برای شستشوی لباس های خود انتخاب کنید.

مجموعه نلی هوم یک مرکز تخصصی تعمیرات لوازم منزل می باشد و همچنین این مجموعه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران است و اگر ماشین لباسشویی شما مشکلی داشته باشد، می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته تا در کمترین زمان برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی شما اقدام نمایند. نلی هوم تمامی خدمات تعمیر خود را با بهترین کیفیت و به صورت تضمینی به مشتریان خود ارائه می دهد و در صورتی که برای ماشین لباسشویی خود به قطعات جدید نیاز داشته باشید، برای این کار می توانید از این مجموعه کمک بگیرید.

مفهوم برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ال جی

برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ال جی

Cotton: مناسب برای لباس های رنگی مانند پیراهن، شلوار و لباس راحتی و همچنین لباس های کتان سفید.

Cotton Eco: مناسب برای لباس های پنبه ای با دمای 40 درجه سانتی گراد و با مصرف حداقل انرژی، عملکرد شستشوی بهینه ای را ارائه می کند.

Easy Care: مناسب برای لباس های پلی استر، پلی آمید و اکریلیک و دمای 40 درجه سانتی گراد. مناسب برای پیراهن های پر مصرف روزانه که نیازی به اتو کشیدن ندارند.

Mix: این برنامه مناسب برای انواع لباس به غیر از جنس ابریمشی ظریف، لباس های تیره، لباس های ورزشی، پشمی و تر می باشد و در دمای 40 درجه سانتی گراد.

Baby Care: همان طور که از نامش پیداست مناسب برای لباس های کودکان می باشد و در دمای 60 درجه سانتی گراد است و با این برنامه لکه های چربی به راحتی شسته می شوند و همچنین آبکشی بهتر برای اقلام بزرگ مانند روکش لحاف و متکا است.

Skin Care: این برنامه مناسب با لباس هایی هستند که به صورت مستقیم با پوست سروکار دارند که شامل لباس زیر، دستمال، حوله، ملحفه و بالش می باشد و دمای شستشوی آن 40 درجه سانتی گراد است.

Hygiene: مناسب برای لباس های پنبه ای، لباس زیر، رو تختی و روکش باشت و دمای 60 درجه سانتی گراد.

Duvet: مناسب برای موارد رخت خواب مانن بالش، پتو، رو تختی و رو مبلی و دمای 40 درجه سانتی گراد

Sports Wear: مناسب برای شستشوی لباس های ورزشی و کتانی در دمای 40 درجه سانتی گراد.

Delicate: مناسب برای لباس هایی با جنس پارچه حساس و دمای 30 درجه سانتی گراد.

Wool: مناسب برای لباس های پشمی و دمای 40 درجه سانتی گراد.

Quick 30: برنامه ی شستشوی 30 دقیقه ای برای لباس هایی که کثیفی کمی دارند و در دمای 30 درجه سانتی گراد.

Intensive 60: برنامه ی شستشوی ماشین لباسشویی ال جی در 60 دقیقه مناسب لباس هایی که کثیفی زیادی دارند و دمای 60 درجه سانتی گراد.

Rinse + Spin: برنامه آبکشی و خشک کن و مناسب برای لباس هایی که فقط به آبکشی نیاز دارند.

Direct Wear: مخصوص لباس های پلی استر، بلوز و پنبه و دمای 20 درجه سانتی گراد.

Stain Care: مناسب لباس هایی با جنس پارچه مختلف پنبه و لباس های غیر ظریف و دمای 40 درجه سانتی گراد.

Silent Wash: مناسب برای لباس های پنبه ای ترکیبی، پلی استر ترکیبی و بلوز و دمای 40 درجه سانتی گراد.

Dark Wash: مناسب لباس های تیره رنگ پنبه ای یا ترکیبی و دمای 20 درجه سانتی گراد.

Download Cycle: در صورت دانلود برنامه شستشو، روی این گزینه فعال می شود و به صورت پیش فرض بر روی برنامه آبکشی و خشک کن قرار دارد.

Bedding: مناسب برای رو تختی، روکش بالش، رو لحافی و ... مناسب است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ال جی و تعمیر ماشین لباسشویی ال جی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی