مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

تعمیر ماشین ظرفشویی ایستاده

سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۰۸:۱۱ ب.ظ

ماشین ظرفشویی ایستاده یکی از کاربردی ترین دستگاه ها در آشپزخانه به شمار می رود که با توجه به ابعاد و ظرفیت آن، می تواند تعداد بسیار بالایی از ظروف را داخل خود جای دهد و با کمترین مصرف آب و انرژی، ظرف ها را به طور کامل تمیز می کند و دیگر نیازی نیست زمان و آب زیادی برای شستشوی ظرف ها اختصاص دهید. ماشین ظرفشویی ایستاده اغلب برای آشپزخانه های بزرگ مناسب می باشد و در اکثر موارد ماشین ظرفشویی ایستاده به صورت توکار می باشد و فضای اضافی در آشپزخانه اشغال نمی کند.

تعمیر ماشین ظرفشویی ایستاده یک کار کاملا تخصصی می باشد که برای تعمیر آن باید از تعمیرکاران متخصص کمک گرفت و شرکت نلی هوم صفر تا صد خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ایستاده را در منزل شما ارائه می دهد و دیگر نیازی به جا به جایی و انتقال ماشین ظرفشویی به تعمیرگاه ها نمی باشد و مجموعه نلی هوم خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ایستاده را با بهترین کیفیت و به صورت تضمینی به شما ارائه می دهد و به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشیم.

ماشین ظرفشویی ایستاده در مدل های مختلف توسط برندهای زیادی ساخته می شود و اکثر آن ها کیفیت بسیار بالایی دارند و تا چند سال بدون مشکل برای شما کار می کند. خرابی ماشین ظرفشویی ایستاده به دلایل مختلفی بستگی دارد که یکی از این دلایل می توانید استفاده نادرست از دستگاه باشد که باعث کاهش عمر آن و خرابی زودرس قطعات می شود و شما باید برای تعمیر ماشین ظرفشویی ایستاده اقدام نمایید. برای پیدا کردن مشکل و خرابی های ماشین ظرفشویی باید ابتدا آن را عیب یابی کرد و این کار توسط تعمیرکاران نلی هوم انجام می شود.

عیب یابی ماشین ظرفشویی ایستاده

تعمیر ماشین ظرفشویی ایستاده

نشتی آب از ماشین ظرفشویی: نشتی آب یکی از شایع ترین مشکلات ماشین ظرفشویی می باشد و اگر به موقع تعمیر آن اقدام نشود، می تواند خسارت بیشتری به ماشین ظرفشویی وارد کند. برای عیب یابی این مشکل ابتدا باید چند مورد بررسی شود و خرابی لاستیک درب ماشین ظرفشویی، خرابی شلنگ تخلیه، عدم بسته شدن درب ماشین ظرفشویی و معیوب بودن ماشین ظرفشویی از علت های این مشکل می باشد.

عدم شستشوی تمیز ظرف ها: زمانی که با این مشکل رو به رو می شوید، تعمیرکار ابتدا سوالاتی در مورد مواد شوینده و برنامه شستشو از شما می کند و در صورتی که مشکلی نبود، عملکرد ماشین ظرفشویی را مورد بررسی قرار می دهد تا علت این مشکل را پیدا کند.

روشن نشدن ماشین ظرفشویی: روشن نشدن ماشین ظرفشویی به دلایل مختلفی مانند خرابی پریز یا دو شاخه برق، خرابی رله استارت، فیوز حرارتی، سلکتور یا محافظ برق باشد و عیب یابی آن توسط تعمیرکاران انجام می شود.

وجود بوی ناطبوع در ماشین ظرفشویی: علت این مشکل فیلتر تخلیه می باشد و در هر بار شستشو، پسماندهای ظروف به فیلتر تخلیه گیر می کنند و پس از مدتی باعث می شود تا بوی نامطبوعی در ماشین ظرفشویی ایجاد شود و برای برطرف کردن این مشکل باید فیلتر تخلیه را تعویض کنید.

صدای زیاد ماشین ظرفشویی هنگام کار: این مورد مشکل بسیاری از دارندگان ماشین ظرفشویی می باشد و علت این مشکل می تواند به دلیل جایگذاری غلط ظروف داخل دستگاه، تراز نبودن پایه های ماشین ظرفشویی و یا خرابی یکی از قطعات باشد و باید توسط تعمیرکار بازبینی شود.

عدم ورود آب به دستگاه: زمانی که شما برنامه شستشو را انتخاب و کلید استارت را می زنید، باید ابتدا آب وارد ماشین ظرفشویی شود اما به دلایلی ممکن است این کار به درستی انجام نشود و علت آن خرابی برد الکترونیکی، خرابی قفل درب ماشین ظرفشویی، معیوب بودن شیر ورودی آب و یا عدم اتصال شلنگ های ورودی آب می باشد.

تعمیر ماشین ظرفشویی ایستاده با نلی هوم

تعمیر ماشین ظرفشویی ایستاده

اگر به دنبال یک مرکز تعمیر لوازم منزل می باشید، می توانید به مجموعه نلی هوم مراجعه کنید و شرکت نلی هوم خدمات تعمیر لوازم منزل خود را در تمامی نقاط تهران به مشتریان ارائه می دهد. از مزیت های تعمیر ماشین ظرفشویی ایستاده با نلی هوم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مناسب بودن هزینه تعمیرات
  • تعمیر ماشین ظرفشویی ایستاده در منزل و نظارت بر عملکرد تعمیرکاران
  • استفاده از قطعات اورجینال به صورت تضمینی
  • انجام تعمیرات در کمترین زمان
  • بدون نیاز به انتقال دستگاه به تعمیرگاه

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ایستاده می توانید با کارشناسان نلی هوم تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی