مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

یادگیری برنامه نویسی

دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۸:۱۷ ب.ظ

یادگیری برنامه نویسی

اگر قصد یادگیری برنامه نویسی را دارید ابتدا باید هدف خود را مشخص کنید و برنامه نویسی یکی از تخصص هایی است که می توان از طریق آن درآمد بسیار خوبی به دست آورد و آینده بسیار درخشانی هم دارد و کسی که به خوبی به زبان برنامه نویسی تسلط داشته باشد، دیگر دغدغه داشتن یک شغل را ندارد و به راحتی می تواند در اکثر شرکت های برنامه نویسی مشغول به کار شود. قبل از یادگیری برنامه نویسی ابتدا باید تصمیم بگیرید که قصد دارید در چه حوزه ای به صورت تخصصی فعالیت کنید و برنامه نویسی یکی از تخصص هایی است که در چندین شاخه از آن استفاده می شود.

در جهان چندین زبان برنامه نویسی وجود دارد که برخی از آن ها به صورت تخصصی مربوط به یک شاخه و برخی دیگر در چندین شاخه استفاده می شوند و سختی یا آسان بودن یادگیری آن بستگی به استعداد شما دارد. با این که هر زبان برنامه نویسی در یک شاخه بخصوص بسیار کاربردی می باشد نمی توان گفت که کدام زبان برنامه نویسی بهترین و محبوب ترین زبان در جهان می باشد و زبان های برنامه نویسی از نظر بهتر بودن اصلا با یک دیگر قابل مقایسه نمی باشند.

حال اگر قصد یادگیری برنامه نویسی را دارید ما به شما دوره های آموزش برنامه نویسی در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب را پیشنهاد می کنیم و برای یک شروع قدرتمند می توانید در این دوره ها شرکت نمایید. دوره های آموزش برنامه نویسی هر ساله در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب زیر نظر برترین اساتید این مجموعه برگزار می گردد و هنرجویان با بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی این دوره ها را پشت سر می گذارند. جهت شرکت در دوره آموزش برنامه نویسی می توانید بر روی ثبت نام کلیک نمایید.

فعالیت های مربوط به برنامه نویسی

یادگیری برنامه نویسی

قبل از این که برای یادگیری برنامه نویسی اقدام کنید بهتر است اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید و بهتر است بدانید که کدام زبان های برنامه نویسی مخصوص فعالیت در چه شاخه هایی می باشد و این که شما قصد یادگیری کدام زبان برنامه نویسی را دارید. در ادامه چندین شاخه مربوط به زبان های برنامه نویسی را برای شما شرح می دهیم.

طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن این روزها جزء فعالیت اصلی افرادی است که به زبان های برنامه نویسی تسلط دارند و اپلیکیشن ها روز به روز در حال افزایش و پیشرفته شدن می باشند و تمامی این ها به کمک زبان های برنامه نویسی می باشد. طراحی و توسعه اپلیکیشن یک شغل بسیار پر درآمد می باشد و اگر به خوبی در بازار کار آن مشغول شوید، می توانید پروژه های بزرگی را انجام دهید و در حال حاضر اکثر شرکت ها و سازمان جهت ارائه خدمات خود به مشتریان به دنبال طراحی اپلیکیشن تخصصی می باشند و اگر به زبان های برنامه نویسی تسلط داشته باشید می توانید در شاخه فعالیت کنید.

چند زبان برنامه نویسی مربوط به طراحی اپلیکیشن هستند که با آن می توانید هر اپلیکیشنی را طراحی کنید و به طور مثال زبان های برنامه نویسی C، C++، C#، java، java Script، Kotlin و Swift مخصوص طراحی اپلیکیشن های اندروید و IOS می باشند. با یادگیری یکی از زبان های فوق می توانید در حوزه طراحی اپلیکیشن مشغول به کار شوید و البته توجه داشته باشید به غیر از طراحی اپلیکیشن می توان با زبان های نام برده در حوزه های دیگری هم مشغول به کار شوید.

طراحی وب سایت

یادگیری برنامه نویسی

راه های زیادی برای طراحی وب سایت وجود دارد که طراحی وب سایت با زبان برنامه نویسی یکی از آن ها می باشد و این که چندین زبان برنامه نویسی برای طراحی وب سایت وجود دارد به کمک آن ها می توانید یک سایت کامل طراحی کنید. از زبان های برنامه نویسی برای طراحی وب می توان زبان برنامه نویسی PHP، پایتون، سی شارپ و جاوا را نام برد و این که زبان برنامه نویسی PHP مخصوص طراحی وب می باشد و از نظر بسیاری از برنامه نویسان، این زبان بسیار مناسب برای برنامه های تحت وب می باشد.

طراحی نرم افزار کامپیوتر

نرم افزارهای های کامپیوتر هم با زبان های برنامه نویسی طراحی می شوند و در سال های اخیر شاهد پیشرفته ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای کامپیوتری بوده ایم که در صنعت های مختلف مورد استفاده قرار گرفته اند. از زبان های برنامه نویسی مناسب برای طراحی نرم افزار کامپیوتر می توان به زبان های C، C#، java، java script و پایتون اشاره کرد.

حالا با مطالعه این مطلب می توانید برای یادگیری برنامه نویسی تصمیم گیری کنید و برای شروع یک زبان را انتخاب کنید. شما می توانید دوره های آموزش برنامه نویسی را در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب بگذرانید و پس از پایان دوره از طرف این مجموعه یک مدرک معتبر دو زبانه به هنرجویان ارائه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

تلفن تماس: 66939772 - 66933439

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی