مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

دوره های آموزش مایکروسافت

چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۵۹ ق.ظ

دوره های آموزش مایکروسافت

دوره های آموزش مایکروسافت جزوه دوره های زیر مجموعه مهندسی شبکه می باشد که در ایران هم به صورت پیشرفته به آن پرداخته می شود و با یادگیری اصولی آن می توان به راحتی در داخل ایران صاحب یک شغل عالی شد و حتی می توان در خارج از ایران هم در ایران زمینه در سطح بالاتری مشغول به کار شد. مایکروسافت یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده سیستم عامل و نرم افزارهای رایانه ای می باشد و همچنین در زمینه تجهیزات کامپیوتری هم فعالیت می کند و از پر فروش ترین محصولات این شرکت می توان به سیستم عامل ویندوز و نرم افزار آفیس اشاره کرد.

این روزها کمتر کسی هست که با نام مایکروسافت و مدیرعامل آن آشنایی نداشته باشد و مایکروسافت در زمینه شبکه جزوه موفق ترین شرکت ها بوده است. در ایران دوره های مایکروسافت در سطح های مختلفی برگزار می شود و هنرجویانی که به این حرفه علاقمند هستند می توانند با شرکت در دوره های آموزشی در این حرفه مشغول به کار شوند. مایکروسافت در ایران آینده بسیار درخشانی دارد و می توان از طریق آن درآمد بسیار بالایی به دست آورد و همچنین اگر روزمه خوبی از خود داشته باشید به راحتی می توانید در خارج از ایران هم فعالیت کنید.

دوره های آموزش مایکروسافت هر ساله در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب زیر نظر اساتید برجسته کشور در یک محیط کاملا آموزشی به همراه بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می شود. یکی از مزیت های گذراندن دوره های آموزش مایکروسافت در این مجموعه این است که در پایان دوره یک مدرک معتبر دو زبانه به هنرجویان ارائه می شود و مدارک مورد تایید شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی در ایران می باشد و حتی این مدارک در خارج از ایران هم ارزش بالایی دارد. برای شرکت در دوره های آموزش مایکروسافت از زیر مجموعه دوره های مهندسی شبکه می توانید از طریق وب سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام نمایید.

آموزش مهندسی شبکه

دوره MCSA

برای ورود به دوره های آموزش مایکروسافت، ابتدایی ترین دوره آن MCSA نام دارد (Microsoft Certified Solutions Associate) و پس از گذراندن این دوره به هنرجویان مدارک این دوره ارائه می شود. دوره MCSA شامل چند آزمون می باشد و هنرجو باید نمره قبولی در تمامی آزمون ها را به دست آورد تا بتواند به دوره ها پیشرفته تر ورود کند. برای این که به طور کامل به این حرفه مسلط شوید، باید تمام تمرکز و تلاش خود را روی این موضوع بگذارید و از هر منبعی برای افزایش دانش و اطلاعات خود در این زمینه استفاده کنید.

دوره MCSE

پس از این که دوره ی MCSA را با موفقیت پشت سر گذاشتید، می توانید در دوره ی پیشرفته تر مایکروسافت یعنی دوره MCSE (Microsoft Certified Solutions Expert) شرکت نمایید و دوره MCSA پیش نیاز دوره MCSE می باشد. این دوره سطح پیشرفته ی دوره مایکروسافت می باشد که هنرجویان پس از آموزش با گذراندن یک آزمون می توانند به این مدرک دست پیدا کنند. پس از گذراندن این دو دوره شما یک مهندس شبکه در زمینه مایکروسافت می باشید که از این پس می توانید در حوزه شبکه در زمینه مایکروسافت فعالیت کنید. درآمد یک مهندس شبکه در ایران بسیار بالا می باشد و البته این درآمد با انجام پروژه های بیشتر افزایش پیدا می کند.

موقعیت های شغلی

دوره های آموزش مایکروسافت

بازار کار مهندسی شبکه مایکروسافت به گونه ای است که تمامی شرکت ها و سازمان ها برای تکمیل نیروی خود به دنبال افراد متخصص در این زمینه هستند و اگر فردی اطلاعات کمی در این حوزه داشته باشد، به محض ورود به بازار کار این حرفه شکست می خورد و حتی بسیاری از شرکت ها سختگیری های زیادی برای جذب نیرو در این زمینه دارند. هنرجویان با گذراندن هر دو دوره ی آموزشی مایکروسافت و دریافت مدرک آن ها می توانند به عنوان کارشناس ارشد راه اندازی و پشتیبانی سرویس های شبکه مبتنی بر سیستم عامل ویندوز در شرکت ها و سازمان ها مشغول به کار شوند.

تمامی کسانی که به این حرفه علاقمند هستند با رعایت پیش نیاز دوره می توانند در این دوره ها شرکت داشته باشند و فرقی نمی کند که مدرک تحصیلی دانشگاهی شما در چه زمینه ای باشد ولی اغلب هنرجویان این حرفه معمولا دانشجویان رشته های کامپیوتر، IT، ICT، شبکه، نرم افزار و سخت افزار می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی می توانید با کارشناسان مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب تماس حاصل نمایید.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439 – 66576455

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی