مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

رفع ارورهای یخچال سامسونگ

چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۴۱ ب.ظ

یخچال های پیشرفته سامسونگ دارای یک صفحه نمایش دیجیتالی می باشند که وضعیت و عملکرد یخچال را نشان می دهد و هر مشکلی که در یخچال ایجاد شود، به صورت یک ارور با یک یا دو حرف مخفف بر روی صفحه نمایشگر یخچال سامسونگ نمایان می شود که برای رفع ارورهای یخچال سامسونگ باید از تعمیرکار متخصص کمک بگیرید و برای انجام این کار، تعمیرکار با ابزارهایی که دارد اقدام به بررسی و عیب یابی یخچال سامسونگ می کند.

با وجود صفحه نمایش دیجیتالی بر روی یخچال های پیشرفته سامسونگ، عیب یابی یخچال سامسونگ راحت تر انجام می شود و ارور دارای یک مفهوم خاصی است و زمانی که ارور بر روی صفحه نمایشگر ظاهر شود، یعنی قسمتی از یخچال دچار ایراد شده است و اگر مفهوم کدهای ارور یخچال سامسونگ را بدانید، به راحتی می توانید مشکل یخچال سامسونگ را پیدا کرده و اقدام به رفع ارورهای یخچال سامسونگ نمایید و انجام این کار زمان کمتری از شما می گیرد. یخچال یک وسیله بسیار مهم در زندگی ما می باشد و امروزه این دستگاه در تمامی خانه ها دیده می شود.

یخچال یک مکان مناسب برای نگهداری مواد غذایی برای طولانی مدت می باشد ولی زمانی که یخچال دچار خرابی می شود، برای این که مواد غذایی خراب نشوند، باید خیلی سریع برای تعمیر آن اقدام کرد. مجموعه نلی هوم نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در تهران می باشد و با تماس با کارشناسان ما و ثبت درخواست، تعمیرکاران ما در کمترین زمان و در هر کجای تهران که باشید در محل حاضر شده و اقدام به تعمیر یخچال سامسونگ شما می کنند.

ارورهای یخچال سامسونگ

رفع ارورهای یخچال سامسونگ

برای رفع ارورهای یخچال سامسونگ باید با مفهوم آن ها آشنایی داشته باشید و ما در ادامه مفهوم رفع ارورهای یخچال سامسونگ را برای شما نام می بریم. البته توجه داشته باشید که ارورهای یخچال سامسونگ در مدل های مختلف ممکن است متفاوت باشد.

نام ارور

مفهوم

E1

خطا در سنسور فریزر

E2

خطا در سنسور یخچال

E4

خطای سنسور دیفراست فریزر

E5

خطای سنسور دیفراست یخچال

E6

خطار در سنسور محیطی

E7

خطا در سنسور کشوی مجزا در داخل یخچال

E8

خطای سنسور یخ ساز یخچال

E13

خطا در سنسور رطوبت

E14

خطا در سنسور محقظه یخ ساز

E21

خرابی فن فریزر

E22

خرابی فن یخچال

E23

خطا در فن کندانسور یخچال

E24

خطا در سیستم دیفراست فریزر

E25

خطا در سیستم دیفراست یخچال

E26

خطا در عملکرد یخ ساز یخچال

E39

خطای سنسور یخ ساز

E41

خرابی برد الکترونیکی اصلی و نمایشگر

E44

مشکل بین برد الکترونیکی اصلی و برد اینورتر

E71

دمای بالای محفظه فریزر

E72

دمای بالای محفظه یخچال

E81

عدم استارت کمپرسور یخچال

E83

کنترل جریان برق ورودی به کمپرسور

E84

خطای قفل شدن موتور کمپرسور روی دور بالا

E85

خطای پایین بودن ولتاژ کمپرسور

E86

خطاب بالا بودن ولتاژ کمپرسور

سنسورهای یخچال سامسونگ

اکثر قسمت های یخچال سامسونگ دارای سنسورهای مخصوصی هستند و هر زمان که عملکرد این سنسورها با اختلال ایجاد شود، یک پیام به صورت یک ارور بر روی صفحه نمایشگر ظاهر می شود و تعمیرکار با مشاهده این ارور و دانستن مفهوم آن، اقدام به بررسی و تعمیر قسمت مورد نظر می کند. تعمیر یخچال های پیشرفته سامسونگ یک کار کاملا تخصصی و حساس می باشد و برای تعمیر آن به ابزارهای مخصوصی نیاز است. هر کدام از سنسورهای یخچال با دیگر قطعات یخچال در ارتباط هستند و زمانی که از طرف سنسور یک خطا روی صفحه نمایشگر ظاهر می شود، باید دو چیز را بررسی کرد.

اول این که ممکن است خود سنسور دچار خرابی شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد و دوم این که ممکن است قطعه مورد نظر و متصل به سنسور دچار خرابی شده است که با بررسی این موضوع می توان هر دو مشکل را برطرف کرد. مجموعه نلی هوم یک مرکز تخصصی در زمینه تعمیرات لوازم منزل به ویژه تعمیر یخچال سامسونگ می باشد و صفر تا صد خدمات این مجموعه با بهترین کیفیت و به صورت تضمینی به مشتریان عزیز ارائه می شود و همه روزه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست تعمیرات یخچال سامسونگ می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی