مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

تعمیر لاستیک درب یخچال سامسونگ

شنبه, ۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۰۱ ب.ظ

تعمیر لاستیک درب یخچال سامسونگ پس از چند سال استفاده از آن اجباری می باشد و لاستیک درب یخچال سامسونگ پس از چند سال استفاده ممکن است دچار پوسیدگی شود و یا این که حالت اولیه خود را از دست بدهد. لاستیک درب یخچال سامسونگ با این که یکی از اجزای ساده یخچال محسوب می شود، ولی اهمیت آن بسیار بالا است و اگر لاستیک درب یخچال دچار پوسیدگی، پارگی یا تغییر حالت شده باشد، باید فورا آن را تعویض کرد.

لاستیک درب یخچال باعث می شود زمانی که درب یخچال بسته می شود، لاستیک با آهنربایی که دارد، محکم درزهای یخچال را بپوشاند تا هوای داخل آن خارج نشود. کوچکترین درزی از لاستیک اگر به خوبی بسته نشده باشد، هوای داخل یخچال از آن خارج می شود و در نتیجه باعث می شود تا هوای داخلی یخچال گرم شود و مواد غذایی خراب شوند. در یخچال های پیشرفته که دارای سنسور می باشند، اگر درجه یخچال از حد استاندارد پایین تر بیاید، موتور و سیستم دیفراست یخچال هوای از دست رفته را جبران می کنند و این بیشتر برای مواقعی است که درب یخچال را باز می کنیم.

اگر قسمتی از لاستیک درب یخچال باز باشد، هوای داخلی یخچال از آن خارج می شود و موتور و سیستم دیفراست برای جبران این از دست رفتگی بیشتر کار می کنند. این خرابی کوچک باعث می شود تا همین طور هوای خنک از یخچال خارج شود و موتور و سیستم دیفراست همچنان به کار خود ادامه دهند و اگر موتور به صورت یک سره کار کند، باعث بالا رفتن حرارت آن می شود و در مدت زمان کوتاهی دچار خرابی می شود. متاسفانه بسیاری از مردم با به تاخیر انداختن تعمیرات یخچال سامسونگ باعث می شوند تا یخچال آسیب بیشتری ببیند و همین باعث می شود تا هزینه های بیشتری برای تعمیر آن بپردازید.

علائم خرابی لاستیک درب یخچال سامسونگ

تعمیر لاستیک درب یخچال سامسونگ

بررسی لاستیک درب یخچال سامسونگ آسان می باشد و شما هم می توانید این کار را انجام دهید. ابتدا دور تا دور لاستیک درب یخچال را بررسی کنید و هر گونه پارگی، پوسیدگی، سوراخ شدن و تغییر حالت لاستیک درب را مشاهده کردید، باید برای تعویض آن اقدام نمایید. اگر لاستیک درب یخچال سامسونگ به ظاهر سالم بود، درب یخچال را ببندید و حالا دوباره بررسی کنید که از بین درزهای لاستیک هوایی خارج می شود یا خیر. البته یک سره کار کردن موتور یخچال و گرم بودن هوای داخلی یخچال می تواند از علائم خرابی لاستیک درب یخچال سامسونگ باشد.

اگر به دنبال یک مرکز تخصصی برای تعمیر لاستیک درب یخچال سامسونگ خود هستید، می توانید به مجموعه نلی هوم مراجعه نمایید و این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه تعمیرات یخچال سامسونگ در تهران فعالیت می کند و در هر کجای تهران که باشید می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا برای تعمیر لاستیک درب یخچال سامسونگ شما اقدام نمایند. مجموعه نلی هوم تمامی خدمات تعمیر یخچال سامسونگ خود را با بهترین کیفیت و به صورت تضمینی به شما مشتریان عزیز ارائه می کند و دیگر لازم نیست نگران خرابی و تعمیرات یخچال سامسونگ خود باشید.

انواع لاستیک درب یخچال سامسونگ

تعمیر لاستیک درب یخچال سامسونگ

برای تعمیر لاستیک درب یخچال سامسونگ باید حتما از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید برای انجام این کار به ابزارهای مخصوصی نیاز است که تعمیرکاران همراه خود دارند. لاستیک های درب یخچال سامسونگ معمولا دو نوع می باشند که در نوع اول لاستیک ها با پیچ به بدنه وصل می شوند و در نوع دوم، لاستیک درب یخچال به صورت پرسی یا چسب در کارخانه به بدنه متصل می شوند. سایز و ابعاد لاستیک یخچال سامسونگ متفاوت می باشد و در زمان خرید لاستیک درب یخچال باید مدل یخچال خود را به یاد داشته باشید.

اگر به تعمیر لاستیک درب یخچال سامسونگ نیاز داشتید، می توانید با تماس با کارشناسان نلی هوم تمامی کارها را به ما بسپارید و تعمیرکاران ما در کمترین زمان در محل حاضر شده و اقدام به تعمیر یخچال سامسونگ شما می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی