مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

تزریقات در منزل با پالسی نو

چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۱:۲۶ ق.ظ

تزریقات در منزل با پالسی نو

دیگر نیازی نیست تا برای انجام تزریقات به مراکز پزشکی مراجعه کنید و این بار می توانید با خدمات تزریقات در منزل با پالسی نو این کار را در منزل انجام دهید. پیش از این برای انجام تزریقات باید حتما به مراکز درمانی مراجعه می کردید ولی این بار بدون نیاز به خارج شدن از منزل و پرداخت هزینه های اضافی، می توانید این کار را توسط پرسنل متخصص در منزل انجام دهید. همچنین با شیوع ویروس کرونا، مراکز درمانی یکی از محیط های پرخطر محسوب می شود و تا جایی که امکان دارد باید از مراجعه به این مراکز خودداری کرد.

زمانی که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرد، انواع خدمات درمانی در منزل توسط موسسات پزشکی رونق گرفت و این بار این خدمات توسط شرکت پالسی نو به متقاضیان ارائه می گردد. اکثر ما در طول زندگی ممکن است بیمار شویم و پزشک برای درمان بیماری، آمپول های درمانی تجویز کند برای تزریق آن باید به مراکز درمانی مراجعه کرد. گاهی اوقات شدت بیماری امکان خارج شدن از منزل را به بیمار نمی دهد و مجبور است که در منزل دوران درمان خود را پشت سر بگذارد و برای تزریق آمپول های درمانی می تواند از خدمات تزریقات در منزل استفاده نماید.

با این کار نیازی به خارج شدن از منزل نمی باشد و می توان در منزل استراحت کرد تا دوران درمان سپری شود. حتی در بسیاری از موارد، جا به جایی بیمار ممکن است باعث تشدید بیماری او شود و حتی برای ویزیت پزشک می توانید از خدمات ویزیت پزشک در منزل استفاده نمایید. این روزها خیلی راحت تر می توان با کمک خدمات پزشکی و درمانی در منزل دوران بیماری را پشت سر گذاشت و شرکت پالسی نو همیشه و همه جا آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند. جهت استفاده از خدمات تزریقات در منزل با پالسی نو می توانید درخواست خود را در این سامانه ثبت کنید.

انواع تزریقات در منزل با پالسی نو

تزریقات در منزل با پالسی نو

  • تزریقات عضلانی

تزریق عضلانی رایج ترین روش تزریق می باشد و در این تزریق، دارو در عضله و زیر بافت جلدی تزریق می شود و زمانی از این روش استفاده می شود که دارو جذب گوارشی نداشته باشد و یا این احتمال وجود داشته باشد که به آن آسیب برساند. پس از تزریق عضلانی ممکن است فرد احساس درد در مجل تزریق، سوزن سوزن شدن یا بی حسی محل، قرمزی یا تورم در ناحیه مورد نظر را داشته باشد و این عوارض طبیعی می باشد و به زودی برطرف می شود اما اگر این عوارض ادامه دار باشد باید حتما به یک پزشک مراجعه نمایید.

  • تزریقات وریدی

تزریق وریدی زمانی انجام می شود که بیمار شرایط دریافت مایعات از دهان را ندارد و پرستار تزریق وریدی را برای این دسته از افراد انتخاب می کنند که به راحتی قابل لمس باشد.

  • تزریقات داخل مفصلی

از این تزریق برای مفاصل آسیب دیده مانند بیماری های آرتروز و التهاب استفاده می شود.

  • تزریقات داخل صفاقی

از این روش برای بیماری های مبتلا به سرطان که تحت شیمی درمانی می باشند مورد استفاده قرار می گیرد.

  • تزریقات داخل جلدی

تزریقات داخل جلدی معمولا برای تشخیص و تست حساسیت استفاده می شود و در این روش ابتدا مقدار کمی از دارو را به داخل لایه های پوست تزریق می کنند. محل انجام تست بسیار مهم می باشد و معمولا این تست را در ساعد یا بالای سینه انجام می دهند.

  • تزریقات زیر جلدی

در تزریقات زیر جلدی دارو به آهستگی تزریق می شود و این نوع تزریقات در محل سطوح قدامی و طرفی ران، قسمت تحتانی دیوار شکم و بافت چربی، قسمت پایین و پشتی و خلف بازوها انجام می شود.

تزریقات در منزل شامل چه مواردی می شود

  • تزریق انواع سرم
  • تزریق آمپول های دارویی
  • واکسیناسیون
  • تزریقات برای سالمندان
  • تزریقات برای کودکان

مزیت تزریقات در منزل با پالسی نو

تزریقات در منزل با پالسی نو

بدون نیاز مراجعه حضوری به بیمارستان ها و مراکز درمانی و بدون نیاز به گرفتن نوبت. (تمامی کارها از جمله تعیین نوبت توسط اپلیکیشن پالسی نو انجام می گیرد.)

عدم پرداخت هزینه های اضافی مانند هزینه ویزیت و هزینه های حمل و نقل و بدون صف انتظار و در کمترین زمان.

مناسب برای کودکانی که با محیط بیمارستان حس خوشایندی ندارند و محیط منزل یک حس امنیت به آن ها می دهد و می توان برای کودکان این کار را در منزل راحت تر انجام داد.

مناسب برای سالمندانی که شرایط مراجعه حضوری را ندارند و تحمل صف انتظار برای تزریق برای این دسته از افراد سخت و دشوار می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی