مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

آشنایی با دوره های آموزش گرافیک

يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۲:۴۷ ق.ظ

آشنایی با دوره های آموزش گرافیک

در این مطلب قصد دایرم به آشنایی با دوره های آموزش گرافیک بپردازیم که یکی از پر مخاطب ترین دوره های مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب محسوب می شود. دوره های گرافیک همیشه یکی از دوره های جذاب و کاربردی محسوب می شود و در این دوره ها انواع نرم افزارهای گرافیکی به هنرجویان آموزش داده می شود و هر فردی با توجه به علاقه و استعداد خود می تواند این نرم افزارها را آموزش ببیند. این روزها نرم افزارهای گرافیکی نقش ویژه ای در هنر و طراحی دارند و به کمک آن ها می توان هر نوع طرحی را با جزییات و کیفیت بسیار بالا طراحی کرد.

حتما شما هم دیده اید که در فیلم های سینمایی و انیمیشن ها جلوه های ویژه ای قرار داده می شود که تمامی آن ها به کمک همین نرم افزارها طراحی می شوند. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور نرم افزارهای گرافیکی، این حرفه در ایران بیشتر دیده شده و طرفداران بسیاری پیدا کرد و به یک تخصص تبدیل شد. با یادگیری حتی یکی از این نرم افزارهای گرافیکی می توانید درآمد بسیار خوبی کسب کنید و وارد بازار کار شوید. در ادامه با چندین نرم افزار گرافیکی پر طرفدار و کاربردی آشنا می شویم.

نرم افزار فتوشاپ

آشنایی با دوره های آموزش گرافیک

بدون شک حتما اسم فتوشاپ به گوشتان خورده است و این نرم افزار در جهان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. فتوشاپ قوی ترین و بهترین نرم افزار ویرایش و طراحی تصاویر می باشد که این روزها توسط اکثر طراحان گرافیکی مورد استفاده می باشد و با پیدایش این نرم افزار یک انقلاب بسیار بزرگ در ویرایش و طراحی تصاویر شکل گرفت. فتوشاپ یک نرم افزار پیکسلی می باشد که توسط کمپانی مشهور Adobe ساخته شده است و در حال حاضر جدیدترین نسخه آن در دسترس عموم قرار دارد. فتوشاپ با ویژگی ها و امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می دهد به یک نرم افزار فوق پیشرفته تبدیل شده است و اگر ساعت ها با آن کار کنید اصلا خستگی به سراغ شما نمی آید. برای یادگیری نرم افزار فتوشاپ باید در دوره های آموزشی شرکت نمایید و این دوره ها از مقدماتی تا پیشرفته می باشد.

نرم افزار ایلاستریتور

ایلاستریتور یک نرم افزار برداری می باشد که بر اساس معادلات ریاضی و بر پایه نقطه خط و منحنی طراحی شده است و طرفداران خاص خود را دارد. ایلاستریتور هم یک نرم افزار پیشرفته گرافیکی می باشد که برای انجام کارهای طراحی بسیار مناسب می باشد و تفاوت آن با فتوشاپ این است که در فتوشاپ که یک نرم افزاری پیکسلی می باشد کیفیت بسیار مهم است و در نرم افزار ایلاستریتور که یک نرم افزار برداری است کیفیت مطرح نیست و می توان طرح را به هر اندازه دلخواه کوچک و بزرگ کرد و هیچگونه افت کیفیتی در آن مشاهده نشود. با یادگیری ایلاستریتور می توان در حوزه های مختلفی از جمله طراحی لوگو، طراحی کاراکتر، ست اداری، طراحی بنر، طراحی کارت ویزیت و ... فعالیت کرد. همچنین در زمینه طراحی می توان در طلا سازی، طراحی کفش، طراحی پارچه و لباس و ... مناسب می باشد.

نرم افزار افترافکت

نرم افزار افترافکت یک بهترین و معروف ترین نرم افزار گرافیکی در زمینه موشن گرافی، جلوه های ویژه و کامپوزیت می باشد که مخاطبان بسیار زیادی هم دارد. اکثر جلوه های ویژه سینمایی توسط همین نرم افزار افترافکت طراحی می شوند و همین موضوع می تواند اهمیت یادگیری این نرم افزار را نشان دهد. اگر به کارهای ویرایش فیلم و تدوین آن ها علاقه مند هستید، افترافکت گزینه مناسبی می باشد و هر دفعه می توانید چیزهای جدیدی یاد بگیرید. برای کار کردن با این نرم افزار باید یک ذهن خلاق و ایده های جدید داشته باشید و همچنین بتوانید آن ها را توسط نرم افزار پیاده سازی کنید.

نرم افزار پریمیر

نرم افزار پریمیر هم یکی از محصولات شرکت Adobe می باشد و در زمینه تدوین فیلم بسیار قدرتمند می باشد. به کمک نرم افزار پریمیر می توان در حوزه های مختلف از جمله تدوین فیلم، ساخت کلیپ، موزیک ویدیو، ساخت تیزرهای تبلیغاتی، کلیپ های مستند و ... فعالیت کرد و یکی از نکته های مثبت نرم افزارهای شرکت Adobe این است که می توان از یکدگیر برای طراحی و ساخت یک اثر کمک گرفت.

آموزش سینمای دیجیتال

دیگر نرم افزارهای گرافیکی

آشنایی با دوره های آموزش گرافیک

  • ادیوس: یکی از بهترین نرم افزارهای گرافیکی در زمینه تدوین فیلم می باشد و علاقمندان به تدوین، میکس و مونتاژ می توانند با این نرم افزار کارهای خود را انجام دهند.
  • کورل دراو: کورل دراو یک نرم افزار گرافیکی بسیار خوب می باشد و این نرم افزار به صورت برداری می باشد و می توان یک تصویر را به گونه ای طراحی کرد که از کیفیت آن کاسته نشود.
  • این دیزاین: نرم افزار این دیزاین بیشتر برای صفحه بندی، تنظیم ستون و چیدمان کار استفاده می شود و از نرم افزارهای فتوشاپ و ایلاستریتور هم می توان برای تلفیق کارها با یکدگیر استفاده کرد.

مخاطبان دوره های آموزش گرافیک

آشنایی با دوره های آموزش گرافیک

اکثر مخاطبان این دوره ها، دانشجویان رشته های هنری می باشند که این نرم افزارها در طول دوران تحصیل آن ها کمک بسیار زیادی می کند و همچنین برای انجام پروژه های دانشگاهی می توانند از این نرم افزارها استفاده نمایند. یادگیری این نرم افزارها یک تخصص محسوب می شود و اگر در زمان تحصیل و یا بعد از دوران تحصیل قصد انجام کاری را داشته باشید می توانید به کمک این نرم افزارها وارد بازار کار شوید.

برای یادگیری نرم افزارهای فوق می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید و این دوره ها زیر نظر اساتید برجسته کشور و با بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می گردد و در پایان دوره یک مدرک معتبر دو زبانه به هنرجویان ارائه می شود. این دوره ها به صورت آموزش های عملی برگزار می شود و باعث می شود هنرجو مطالب را به خوبی یاد بگیرد و همچنین یک تجربه اولیه برای آن ها محسوب می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

تلفن تماس: 66939772 - 66933439

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی