مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

خرید مکمل اصل

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۴۰۰، ۰۱:۱۴ ق.ظ

خرید مکمل اصل

متقاضیان از این پس می توانند برای خرید مکمل اصل به فروشگاه آنلاین پالسی نو مراجعه نمایند و پالسی نو تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت و به صورت تضمینی به دست مشتریان می رساند. خرید مکمل اصل یکی از دغدغه های اصلی وزرشکاران و بدنسازان می باشد و گاهی اوقات مجبور هستند یک مکمل اصل را بسیار گران خریداری کنند ولی این بار پالسی نو با فروش مکمل های اصل و با کیفیت و با قیمت مناسب، مشکل ورزشکاران را حل کرده است. متاسفانه برخی از افراد سودجو مکمل های دست ساز و با کیفیت بسیار پایین و با مواد اولیه نامرغوب را درست می کنند و به اسم مکمل اصل و با قیمت پایین تر به متقاضیان می فروشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

استفاده از مکمل ها گاهی اوقات حتما ممکن است باعث مرگ افراد شود و به هیچ عنوان به دلیل ارزان بودن یک محصول و اصل بودن آن، آن را خریداری نکنید و ابتدا درباره محصول کمی تحقیق کنید و توجه داشته باشید که برای خرید مکمل های ورزشی حتما به داروخانه های معتبر و وب سایت های قابل اعتماد مراجعه نمایید. مکمل های ورزشی به دلیل این که از مواد شیمیایی تهیه می شود بسیار حساس می باشند و اگر به صورت غیر اصولی توسط افراد بی تجربه درست شود، قطعا مشکلات بسیاری را به وجود می آورد و باعث به خطر افتادن سلامتی فرد مصرف کننده می شود.

انواع مکمل ها

مکمل ها انواع مختلفی دارند و همچنین مارک های بسیاری وجود دارد و گاهی متقاضیان برای خرید آن ها به مشکل بر می خورند و افرادی که به تازگی قصد خرید این محصولات را دارند، باید حتما با افراد باتجربه مشورت داشته باشند. اولین نکته ای باید به آن توجه داشت این است که مکمل های ورزشی به تنهایی باعث حجیم شدن بافت های عضلانی نمی شود و در کنار آن ها باید از مواد غذایی مقوی و پروتئین دار استفاده کنید و مصرف مکمل ها به تنهایی باعث آسیب جدی به سلامت بدن انسان می شود. در ادامه چندین مکمل نام می بریم تا بیشتر با آن ها آشنا شوید:

  • مکمل های پروتئینی
  • مکمل های کراتین کربوهیدرات
  • مکمل های چربی سوز
  • مکمل های مولتی ویتامین
  • مکمل های آمینواسیدی
  • مکمل های ریکاوری و بازتوانی

هر کدام از محصولات فوق دارای مارک ها و انواع مختلفی می باشد که برای هر مصرف کننده متفاوت می باشد و برای خرید باید نهایت دقت را داشته باشید تا مناسب ترین و بهترین مکمل را خریداری نمایید. اگر برای خرید مکمل اصل اطلاعات کمی دارید می توانید با کارشناسان پالسی نو تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

خرید مکمل خارجی

خرید مکمل اصل

نحوه مصرف مکمل ها

مصرف مکمل ها بستگی به شرایط بدنی فرد و همچنین سن و سال دارد و مکمل ها برای افرادی با سنین پایین اصلا مناسب نمی باشد و حتی افرادی که بدن آن ها آمادگی ندارد، مصرف مکمل های قوی باعث آسیب رساندن به آن ها می شود. هر مکمل ورزشی برای مصارفی خاصی تهیه شده است و میزان مصرف آن ها بازهم به شرایطی فرد بستگی دارد. برای مثال برای مصرف یک مکمل گاهی اوقات لازم است تا یک سری مواد غذایی در یک گروه خاص بیشتر مصرف شود تا به کمک مکمل بتواند بیشتری بازدهی را داشته باشد.

همان طور که گفتیم مصرف مکمل ها به تنهایی باعث حجیم شدن عضلات و همچنین بیشتر شدن انرژی نمی شود باید به طور مرتب از مواد غذایی مغذی در کنار آن ها استفاده کرد. مکمل ها در هر پیمانه یا هر 100 گرم، ارزش غذایی یکسانی دارند و برای مصرف مکمل ها باید به ارزش غذایی آن ها دقت داشت و به صورت روزانه باید مصرف شود و تاثیر آن پس از مصرف مرتب آن ها قابل مشاهده می باشد.

مکمل ها فقط مربوط به ورزشکاران و بدنسازها نمی شود و در میان آن ها مکمل های غذایی، دارویی و حتی گیاهی وجود دارد. به طور مثال مکمل های غذایی و دارویی که شامل مکمل های چربی سوز و اشتها آور می شود ارزش درمانی دارند. فرض کنید یک نفر که دچار اضافه وزن زیادی می باشد به کمک مکمل های چربی سوز می توان وزن خود را کاهش دهد و یا افرادی که بسیار لاغر هستند یا دچار سوء تغذیه شده اند، به کمک مکمل های اشتها آور می توانند به وزن ایده آلی برسند. البته این مکمل ها باید فقط زیر نظر پزشک و میزان قابل نیاز مصرف شوند و مصرف بی رویه آن ها باعث می شود آسیب جدی به سلامت فرد وارد شود.

متاسفانه برخی از افراد برای نتیجه گیری زودتر، مکمل ها را به صورت نامنظم و بیش از حد مصرف می کنند و باعث می شود که بدن دچار یک شوک بزرگ شود و اعضای بدن انسان مانند کبد، کلیه و حتی قلب دچار نارسایی شوند. اگر تاکنون سابقه مصرف مکمل ها را نداشته اید حتما با یک پزشک تغذیه مشورت داشته باشید و حتی ممکن است مکمل ها برای برخی از افراد مضر باشد. پس از مشورت با پزشک، جهت خرید مکمل اصل حتما به داروخانه های معتبر و فروشگاه های آنلاین قابل اعتماد مراجعه نمایید و پالسی نو در این زمینه می تواند به شما کمک کند.

خرید مکمل اصل

تشخیص مکمل اصل از تقلبی

تشخیص مکمل های اصل از تقلبی برای افراد مبتدی کار سختی می باشد ولی فردی که سابقه مصرف مکمل ها را تا حدودی می تواند این دو را از هم تشخیص دهد. ارزش غذایی مکمل های تقلبی بسیار پایین و حتی مضر می باشد و گاهی اوقات حتی با یک بار مصرف ممکن است اثرات آن در فرد مصرف کننده دیده شود. شاید از نظر ظاهری مکمل های اصل با مکمل های تقلبی تفاوتی نداشته باشد ولی ارزش غذایی آن ها کاملا با یکدیگر متفاوت می باشد.

برای خرید مکمل اصل علی رغم این که باید به مراکز معتبر مراجعه کرد، باید از اصل بودن محصول اطمینان حاصل کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت پالسی نو مراجعه نمایید و یا با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی