مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

بهترین روش آموزش طراحی وب

يكشنبه, ۸ فروردين ۱۴۰۰، ۰۵:۴۳ ب.ظ

بسیاری از هنرجویان برای یادگیری طراحی وب به دنبال بهترین روش آموزش طراحی وب می باشند و ما قصد داریم در این مطلب به این موضوع بپردازیم. بهترین روش آموزش طراحی وب به گونه ای باید باشد که هنرجو هنگام یادگیری بتواند همان کار را انجام دهد. یعنی آموزش باید به صورت پروژه محور باشد و پس از یادگیری یک مطلب، همان موضوع را به صورت عملی انجام دهد تا به طور کامل روش انجام آن را متوجه شود. آموزش های عملی در سال های اخیر نشان داده است که درصد یادگیری بسیار زیادی نسبت به آموزش تئوری دارد و آموزش عملی یک تجربه اولیه برای هنرجو محسوب می شود.

دوره آموزش طراحی وب در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب هر ساله زیر نظر برترین اساتید کشور و با بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می شود. دوره های آموزش طراحی وب به صورت عملی و پروژه محور آموزش داده می شود و این روش باعث می شود تا هنرجو تمامی مطالب را با مثال عملی و همچنین انجام کار عملی یاد بگیرد و همین سبب می شود تا مطالب به خوبی انتقال داده شود. جهت شرکت در دوره های آموزش طراحی وب می توانید رو ثبت نام کلیک نمایید.

بهترین روش آموزش طراحی وب

چرا طراحی وب؟

طراحی وب مانند هزاران حرفه دیگر هم یک تخصص بسیار خوب محسوب می شود و بازار کار آن در داخل ایران هم به خوبی جا افتاده است و متقاضیان بسیاری در این تخصص وجود دارد. رقابت بسیار جذابی در زمینه طراحی وب وجود دارد و طرح ها و سلیقه ها در این زمینه باعث شده تا مشتریان بسیاری برای انجام پروژه های خود به دنبال ماهرترین افراد باشند. طراحی وب در سراسر دنیا یه حرفه شناخته شده و محبوب محسوب می شود و از آن می توان درآمد بسیار خوبی به دست آورد.

این روزها که اکثر جوانان به دنبال یه شغل خوب هستند، می توانند با یادگیری یک تخصص مانند طراحی وب، یک شغل بسیار خوب پیدا کنند. داشتن تخصص در یک زمینه برای پیدا کردن یک شغل بسیار کارآمد می باشد و می توان یک رزومه عالی حساب کرد. حالا طراحی وب یک دنیای بسیار بزرگی دارد که هر گوشه و کنار مربوط به یک موضوع خاص می باشد که هر کدام از آن ها، طرفداران خاص خود را دارد.

طراحی وب شامل طراحی وب با زبان های برنامه نویسی، طراحی وب با سیستم مدیریت محتوای آماده، پشتیبانی وب، بهینه سازی وب، امنیت وب و ... می باشد. طراحی وب با زبان های برنامه نویسی به دسته های مختلفی تقسیم می شود و با چندین زبان برنامه نویسی می توان وب سایت طراحی کرد. در دوره آموزش طراحی وب چندین زبان برنامه نویسی به هنرجویان آموزش داده می شود که پس از یادگیری آن، می توانند هر وب سایتی را طراحی کنند.

سرفصل دوره آموزش طراحی وب

  • آشنایی با مفهوم، تاریخچه وب و زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری لازم برای ایجاد و نگهداری وب سایت ها
  • معرفی مفاهیم شبکه ای مربوط به طراحی وب
  • معرفی مفاهیم نرم افزاری مربوط به طراحی وب
  • بررسی مفاهیم Responsive، Search Engine، SEO، Cascading Style Sheet، UX، UI و Markup Language
  • بررسی نسخه های HTML
  • آموزش روش آماده سازی بستر طراحی وب و نرم افزارهای مربوط
  • بررسی استفاده از فونت، رنگ، آیکون ها و فونت های گوگل
  • بررسی مفاهیم تصویر به صورت کلی
  • بررسی Site Map، منو و تگ Table
  • آشنایی با Ajax
  • آشنایی و بررسی مفاهیم CSS
  • آشنایی و آموزش Boot Strap
  • آشنایی و آموزش jQuery
  • و ...

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب با بهترین روش آموزش طراحی وب در خدمت شما عزیزان می باشد و جهت یادگیری این حرفه می توانید در این دوره ها شرکت داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها و تاریخ برگزاری آن های می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی