مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

پیشرفت سی شارپ در ایران

يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۲۷ ق.ظ

شاید کمتر کسی فکر می کرد روزی که سی شارپ شروع به کار کند در ایران طرفداران بسیاری پیدا کند و حالا یکی از اصلی ترین زبان های برنامه نویسی محسوب می شود. سی شارپ در سال 2000 میلادی توسط شرکت مایکروسافت توسعه یافت و این زبان بر پایه زبان های C و C++ پایه گذاری شده است اما کار کردن با سی شارپ نسبت به دو زبان نام برده بسیار راحت تر می باشد. سی شارپ به عنوان زبان رسمی فریم ورک .NET شناخته می شود و پروژه های نوشته شده در فریم ورک .NET در ویندوز اجرا می شود و با این حال سی شارپ یکی از زبان های رسمی توسعه ویندوز به شمار می رود.

پیشرفت سی شارپ در ایران به میزان قابل توجهی می باشد به طوری که اکثر برنامه نویسان با این زبان های مختلفی را مسلط هستند، علاقه دارند تا زبان سی شارپ را هم بیاموزند و از آن در پروژه های خود استفاده کنند. این زبان برای افرادی که به تازگی قصد ورود به حوزه برنامه نویسی دارند بسیار مناسب می باشد و می توانند به خوبی با نحوه کدنویسی و طراحی برنامه آشنا شوند.

فریم ورک ASP.NET در سی شارپ، دومین فریم ورک بک اند بزرگ در اینترنت می باشد و فقط زبان PHP از این زبان محبوبیت بیشتری دارد. سرویس اپ مایکروسافت برای سفحات وب داینامیک ASP.NET می باشد و در این بین سی شارپ در برنامه نویسی این فریم ورک نقش اصلی را بر عهده دارد. فریم ورک ASP.NET Core که از همین خانواده است انعطاف بیشتری را به توسعه وب بخشیده است و روی پلفرم های مختلفی اجرا می شود و برنامه نویس می تواند وب سایت های ASP.NET Core MVC را در سیستم عامل های مختلفی مانند مک یا لینوکس برای هر سروری توسعه دهد.

دوره های آموزش برنامه نویسی در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

پیشرفت سی شارپ در ایران

از سی شارپ برای چه کارهایی استفاده می شود؟

از زمان پیشرفت سی شارپ در ایران می توان گفت که از این زبان برای توسعه اپ برای اندروید و iOS استفاده می شود و در این زمینه شرکت های بسیاری در داخل ایران فعالیت می کنند. سی شارپ یکی از بهترین زبان های برای طراحی و توسعه اپلیکیشن های موبایل می باشد و همین موضوع باعث شده تا روز به روز بر تعداد اپلیکیشن های داخلی افزوده شود و هر شرکتی برای ارائه خدمات خود به متقاضیان، از یک اپلیکیشن تخصصی استفاده می کند.

بد نیست بدانید که اپلیکیشن های اندروید معمولا با زبان جاوا و اپلیکیشن های iOS اغلب با سویفت توسعه پیدا می کنند. سی شارپ با ویژگی هایی که دارد می تواند به برنامه نویس در توسعه یک اپ کمک کند و این حوزه یکی از شغل های موفق و پردرآمد در ایران محسوب می شود و کسانی که به طور کامل به این زبان تسلط دارند می توانند در این زمینه فعالیت کنند.

آینده سی شارپ

سی شارپ در سال 2000 میلادی کار خود را شروع کرد یعنی حدود 20 سال از عمر آن می گذرد و می توان گفت که سی شارپ یک زبان جوان می باشد که آینده ای درخشان تر در انتظار آن می باشد. با این که 20 سال از توسعه این زبان گذشته ولی پیشرفت قابل توجهی در این مدت در این زبان دیده شده است و همچنین به پیشرفت سی شارپ در ایران کمک می کند. افرادی که در گذشته یا به تازگی این زبان را یاد گرفته اند به آینده ی آن امیدوار باشند و یکی از ویژگی های مهم سی شارپ، پشتیبانی توسط شرکت مایکروسافت که یکی از بزرگترین شرکت های جهان می باشد، انجام می شود. با تفاسیر می توان گفت که سی شارپ به این زودی ها از رده خارج نمی شود و می توان روی آن سرمایه گذاری بلند مدت کرد.

آموزش برنامه نویسی سی شارپ

برای یادگیری سی شارپ علاقمندان می توانند در دوره های آموزش برنامه نویسی شارپ در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت داشته باشند. این دوره ها هر ساله زیر نظر برترین اساتید این مجموعه برگزار می گردد و در پایان دوره یک مدرک معتبر دو زبانه به هنرجویان ارائه می شود و این مدرک معتبرترین مدرک فنی در کشور محسوب می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شروع دوره ها می توانید با شماره های 66933439-021 و 66939772-021 تماس حاصل نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی