مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

اپلیکیشن ها توسط زبان های برنامه نویسی مختلفی طراحی می شوند ولی با ظهور زبان برنامه نویسی اندروید، این مسیر کمی تغییر پیدا کرد. طراحی اپلیکیشن های اندرویدی با زبان برنامه نویسی اندروید امروزه توسط برنامه نویسان و شرکت های بسیاری انجام می شود و روز به روز بر تعداد اپلیکیشن های اندرویدی افزوده می شود. با پیدایش سیستم عامل اندروید، اپلیکیشن های اندروید جهت بالا بردن کارایی این سیستم طراحی شدند و تا به امروز پیشرفت بسیار مثبتی هم داشته است.

نقش زبان برنامه نویسی اندروید در طراحی اپلیکیشن ها بسیار کاربردی بوده است و به راحتی می توان اپلیکیشن ها را طراحی و توسعه داد. اندروید در سال های اخیر یکی از بهترین سیستم عامل ها را ارائه داده است که در اکثر تلفن های همراه هوشمند از سیستم عامل اندروید می شود و شرکت google با بروزرسانی های سیستم عامل اندروید، به رقابت با سیستم عامل IOS و ویندوز فون پرداخته است.

سیستم عامل اندروید در جهان و به ویژه در ایران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و دلیل آن راحتی کار با آن و وجود اپلیکیشن های کاربردی که در زندگی ما نقش مهمی دارند. قطعا اپلیکیشن ها بخش زیادی از کارایی یک تلفن همراه را تشکیل می دهد و نوع کارایی آن ها در تلفن همراه شما، بستگی به سلیقه و میزان کارایی شما دارد و هر اپلیکیشنی که نیاز دارید، می توانید در تلفن همراه خود نصب کرده و از آن استفاده نمایید.

اما طراحی این اپلیکیشن ها به دست برنامه نویسان انجام می شود و زبان برنامه نویسی اندروید در طراحی اپلیکیشن های اندرویدی نقش مهمی دارند. اپلیکیشن ها قابلیت توسعه در هر زمانی را دارند و پس از مدتی طراحان اپلیکیشن های اندرویدی، با توجه به بروزرسانی سیستم عامل اندروید، می توانند اپلیکیشن های خود را طبق آخرین پیشرفت های سیستم عامل اندروید ارتقا دهند و همچنین می توانند کارایی آن را افزایش دهند.

چرا زبان برنامه نویسی اندروید؟

اندروید یک سیستم عامل متن باز بر پایه لینوکس می باشد که توسط گوگل ساخته و توسعه داده شده است و از این سیستم عامل در بسیاری از گوشی های هوشمند، ساعت های هوشمند، لوازم خانگی و ... به کار رفته است. زبان رسمی برای طراحی اپلیکیشن های اندروید، جاوا و کاتلین می باشد و هر فردی که به یکی از دو زبان نام برده تسلط داشته باشد، می توانید در زمینه طراحی اپلیکیشن های اندرویدی فعالیت کند.

نقش زبان برنامه نویسی اندروید در طراحی اپلیکیشن ها

همان طور که گفتیم، یکی از ویژگی های اندروید، Open Source یا متن باز بودن آن است و برنامه نویسان در سراسر جهان می توانند به کدهای آن دسترسی داشته باشند و می توانند اپلیکیشن را توسعه و یا آن را تغییر دهند. این ویژگی مزیت ها و ضررهایی هم به همراه دارد و مزیت آن باعث بهینه سازی اپلیکیشن می شود و ضرر آن حفاظت امنیتی آن را کاهش می دهد.

اگر قصد یادگیری زبان برنامه نویسی اندروید را دارید باید از هر منبعی که دارید برای بالا بردن اطلاعات خود در این زمینه استفاده کنید. فقط به یک زبان تکیه نکنید و در صورتی که شرایطش را دارید، برای یادگیری دیگر زبان های برنامه نویسی هم اقدام کنید که در ادامه مسیر کمک بسیار زیادی به شما می کند.

ثبت نام در دوره آموزش برنامه نویسی اندروید

دوره آموزش برنامه نویسی اندروید مناسب افرادی است که قصد دارند به صورت حرفه ای این زبان برنامه نویسی را یاد بگیرند و مجتمع فنی تهران نمایندگی تهران با بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی، برگزار کننده این دوره آموزشی می باشد.

شرکت در دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مزیت های بسیاری دارد و یکی از مزیت های آن، ارائه مدرک دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران به هنرجویان می باشد که یکی از معتبرترین مدرک های فنی در کشور محسوب می شود.

جهت شرکت در دوره آموزش برنامه نویسی اندروید می توانید روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی