مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

خرید دارو آنلاین در هر زمان

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۴۲ ب.ظ

خرید دارو آنلاین در هر زمان

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در ساعتی از شبانه روز به دارویی احتیاج پیدا کنید ولی داروخانه ها بسته باشند. درصد کمی از داروخانه ها به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند که ممکن است از محل زندگی شما دور باشد و اگر وسیله نقلیه شخصی نداشته باشید، امکان مراجعه به آن جا نمی باشد.

یکی از بهترین راه هایی که می توان داروی مورد نظر خود را بدون دردسر تهیه کرد، خرید دارو به صورت آنلاین می باشد. خرید دارو آنلاین در هر زمان امکان پذیر می باشد و مزیت های زیادی برای متقاضیان دارد. شما می توانید خرید دارو آنلاین خود را به کمک سامانه پالسی نو انجام دهید و این کار را کارشناسان ما در کمترین زمان و با کمترین هزینه برای شما انجام خواهند داد.

توجه داشته باشید که پالسی نو دارای داروخانه آنلاین نمی باشد و فقط در زمینه ارسال دارو به متقاضیان فعالیت می کند و از این پس خریداران می توانند با مراجعه به اپلیکیشن پالسی نو، درخواست خود را ثبت کنند تا داروی مورد نظر آن ها برایشان ارسال شود. داروهایی را می توان به صورت آنلاین سفارش داد که به تایید پزشک نیازی نداشته باشد و داروهایی که به نسخه نیاز داشته باشند را نمی توان به صورت آنلاین خریداری کرد.

جهت خرید دارو آنلاین می توانید به اپلیکیشن پالسی نو مراجعه نمایید.

مزیت خرید دارو آنلاین با پالسی نو

  • امکان مشاوره و راهنمایی

خریداران می توانند در صورت شک و تردید برای خرید داروی مورد نظر خود، با کارشناسان پالسی نو مشاوره کنند و برای انجام این کار می توانند با شماره 09107500967 تماس حاصل نمایند. پالسی نو آماده ارائه خدمات مشاوره ای به صورت شبانه روزی به شما عزیزیان می باشد.

  • صرفه جویی در زمان

پالسی نو این کار را برای شما در کمترین زمان انجام می دهد و دیگر نیازی نیست شما برای خرید داروی مورد نظر خود از منزل خارج شوید.

  • همیشه در دسترس

داروخانه های بسیاری کمی به صورت شبانه روزی در سطح شهر فعالیت می کنند که ممکن است دسترسی به آن ها دشوار باشد. سامانه پالسی نو با ارائه خدمات 24 ساعته این مشکل را برطرف کرده است و در هر ساعت از شبانه روز متقاضیان می توانند درخواست خود را ارائه دهند.

  • سفارش و تحویل آسان

یکی از مزیت هایی که سامانه پالسی نو دارد این است که شما فقط کافیست داروی مورد نظر خود را سفارش دهید، مبلغ آن را پرداخت کنید و سپس درب منزل تحویل بگیرید.

  • مناسب برای تمامی افراد

افراد مسن، معلول، بیمار و ناتوان که خرید داروی حضوری برای آن ها دشوار می باشد، از این پس می توانند به کمک سامانه پالسی نو داروهای خود را خریداری نمایند.

  • تضمین کیفیت محصول

پالسی نو تمامی داروهای مورد نیاز کاربران را با بالاترین کیفیت و به صورت تضمینی ارائه می دهد و در صورت نارضایتی از محصول می توانید محصول مورد نظر را بازگردانید.

محصولاتی که می توان به صورت آنلاین خریداری کرد

  • تجهیزات پزشکی و ارتوپدی
  • محصولات آرایشی و بهداشتی
  • محصولات غذایی
  • محصولات گیاهی
  • ویتامین ها
  • مکمل های دارویی
  • مکمل های بدنسازی
  • محصولات مادر و کودک

اهمیت خرید دارو آنلاین

در این روزهایی که ویروس کرونا تمامی کشور را فرا گرفته است، بهترین راه در امان ماندن از این ویروس رعایت پروتکل های بهداشتی و در خانه ماندن افراد می باشد. افرادی که در گروه های حساس قرار دارند باید در منزل بمانند و خارج شدن از منزل را به حداقل برسانند و تا جایی که امکان دارد کارها و خریدهای خود را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام دهند.

کسب و کارهای اینترنتی این روزها رونق فراوانی دارد و در مسیر ارائه خدمات به مشتریان پیشرفت بسیاری کرده اند. شما می توانید داروهای مورد نظر خود را با مراجعه به اپلیکیشن پالسی نو سفارش دهید و اگر قصد خارج شدن از منزل را دارید می توانید ماسک، دستکش و ضد عفونی کننده دست را هم به صورت آنلاین و از طریق این سامانه خریداری نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از داروهای موجود در این سامانه می توانید اپلیکیشن پالسی نو را در تلفن همراه خود نصب کرده و از خدمات آن استفاده کنید. همچنین جهت پاسخ سوال های خود می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی