مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

آموزش برنامه نویسی سی شارپ و کاربرد آن

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۵۵ ب.ظ

آموزش برنامه نویسی سی شارپ و کاربرد آن

بسیاری از هنرجویان سوالاتی در مورد آموزش برنامه نویسی سی شارپ و کاربرد آن دارند که ما در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

همان طور که می دانید دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ یکی از پرطرفدارترین دوره های این مجموعه به شمار می رود که هر ساله هنرجویان زیادی برای شرکت در آن متقاضی هستند.

دلیل به این استقبال، کاربرد بسیار بالای این حرفه در جامعه و کسب و کار امروزی می باشد و هر فردی که به این حرفه تسلط پیدا کند می تواند برای خود یک کسب و کار راه بیندازد.

زبان برنامه نویسی سی شارپ یک زبان ساده نمی باشد و هر کاری که فکرش را بکنید می توانید با این زبان انجام دهید اما باید به طور کامل آن را بلد باشید.

برای مثال در ادامه چندین کاری که می توانید با یادگیری زبان برنامه نویسی سی شارپ انجام دهید را برای شما شرح می دهیم تا بیشتر با آن آشنا شوید.

آموزش برنامه نویسی سی شارپ و کاربرد آن

طراحی اپلیکیشن

یکی از کاربردهای زبان برنامه نویسی سی شارپ، طراحی و توسعه اپیلیکیشن ها می باشد که می توانید در قالب اندروید و ios شروع به کار کنید.

میلیون ها اپلیکیشن در جهان وجود دارد که بسیاری از آن ها به صورت تخصصی و مخصوص کار خاصی می باشد و امروزه اکثر شغل های حرفه ای به فکر یک اپلیکیشن برای کسب و کار خود می باشند.

طراحی اپلیکیشن با زبان برنامه نویسی سی شارپ یکی از کارهایی است که می توانید انجام دهید و لازم است بدانید که بازار طراحی اپلیکیشن در ایران بسیار داغ می باشد.

طراحی سایت

برای طراحی سایت راه های مختلفی وجود دارد و یکی از این راه ها استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ برای طراحی سایت می باشد.

برای طراحی سایت افراد از راه های مختلفی مانند استفاده از وردپرس، جوملا، دروپال و پرستا شاپ که به طور آمده یک سایت را برای شما بالا می آورد استفاده می کنند.

اما شما با زبان برنامه نویسی سی شارپ می توانید صفر تا صد سایت خود را طراحی کنید و تمامی دستورات زیر نظر خودتان طراحی شود.

علاوه بر زبان برنامه نویسی سی شارپ، از دیگر زبان های برنامه نویسی هم می توانید برای طراحی سایت استفاده کنید و این کاملا بستگی به حرفه شما دارد.

طراحی بازی های ویدیویی

بازی های ویدیویی توسط زبان های برنامه نویسی مختلفی طراحی می شوند که شاید در ایران شرکت های مختلف در این زمینه سرمایه گذاری نداشته باشند اما می توانید در این زمینه فعالیت کنید.

شرکت های بزرگ طراحی بازی های ویدیویی هر کدام به روش های خاصی اقدام به طراحی بازی می کنند و می توان با زبان برنامه نویسی سی شارپ اقدام به طراحی بازی کرد.

از آن جایی که زبان برنامه نویسی سی شارپ یک زبان شی گرا می باشد، می توان با آن کارهای بزرگی انجام داد و برای این کار ابتدا باید آموزش های لازم را ببینید.

جهت شرکت در کلاس های آموزش برنامه نویسی سی شارپ می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه کرده تا بتوانید در این دوره ها ثبت نام نمایید.

آموزش برنامه نویسی اندروید

 

آموزش برنامه نویسی پایتون

  • علی عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی