مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

آموزش فتوشاپ گام به گام

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۵:۵۱ ب.ظ

آموزش فتوشاپ گام به گام

آموزش فتوشاپ گام به گام زیر نظر اساتید برجسته فتوشاپ ایران  در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، در پایان این کلاس به هنرجویان مدرک معتبر اعطا می شود.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب که یکی از معتبر ترین آموزشگاه ها می باشد، با هدف پرورش متخصصین جدید و ورود آن ها به بازار کار.

کلاس های آموزشی مختلفی از جمله آموزش فتوشاپ، آموزش افترافکت، آموزش نرم افزار 3D Max، آموزش طراحی لباس و... را برای علاقمندان برگزار می کند.

یکی از ویژگی های مهم کلاس های آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اعطای مدرک دو زبانه ی مجتمع فنی تهران که مدرک معتبر بین المللی است، می باشد.

بیشتر بخوانیم: بلیچینگ، دستکش لاتکس

با فتوشاپ بیشتر آشنا شویم!

فتوشاپ محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار کمپانی Adobe است که تولید آن انقلابی عظیم در عکاسی، ویرایش و طراحی تصاویر ایجاد کرده است.

این نرم افزار دارای ابزار های زیاد، امکانات فوق العاده و قابلیت های بیشماری است که اکثراً برای خلق آثار گرافیکی و تدوین و ویرایش عکس مورد استفاده قرار می گیرد.

فتوشاپ تخصصی ترین نرم افزار در زمینه ساخت تصاویر دو بعدی است که در بروزرسانی های جدید، امکانات سه بعدی را ساپورت می کند.

عکاسان، انیماتورها، طراحان وبسایت، ناشران کتاب و... همه به نوعی به نرم افزار فتوشاپ برای پیش بردن کار های خود احتیاج دارند.

همچنین افرادی که علاقمند به کار با نرم افزار افترافکت می باشند، به آن ها توصیه می شود حتماً کار با فتوشاپ را آموزش ببینند، زیرا این دو نرم افزار تعامل بسیار خوبی با یکدیگر دارند.

آموزش فتوشاپ گام به گام

نحوه ثبت نام در کلاس آموزش فتوشاپ گام به گام

برای حضور در کلاس آموزش فتوشاپ گام به گام می توانید با کلیک برروی لینک ثبت نام، مراحل نام نویسی را طی نمایید.

همچنین شما می توانید با مراجعه به ساختمان مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، همکاران ما می توانند به صورت حضوری شما را در کلاس ها ثبت نام نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد نحوه برگزاری کلاس های آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب با شماره تلفن های 66929920 – 66933379 تماس حاصل فرمایید.

  • علی عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی