مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

کلاس طراحی سایت با وردپرس

پنجشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۲:۲۷ ق.ظ

کلاس طراحی سایت با وردپرس

کلاس طراحی سایت با وردپرس به صورت عملی و با بهترین سیستم های آموزشی در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود و تمامی علاقمندان به یادگیری این حرفه می توانند در این دوره ها شرکت نمایند. یکی از نکات مثبت این کلاس این است که هنرجویان می توانند همزمان به صورت عملی تمامی نکاتی که اساتید در کلاس ها مطرح می کنند در سیستم انجام دهند و همان لحظه کار با آن را یاد می گیرند. آموزش های عملی نشان داده است که درصد یادگیری را بالاتر می برد و هنرجو با فضای برنامه آشنا می شود و برای اولین بار به صورت عملی آن را آموزش می بیند.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا می باشد که به کمک آن می توانید یک وب سایت را مدیریت کنید و همچنین امکاناتی در اختیار شما می گذارد که می توانید سایت خود را شخصی سازی کنید. کار کردن با وردپرس بسیار لذت بخش می باشد و اگر به خوبی آن را یاد بگیرید می توانید ساعت ها بدون خستگی با آن مشغول باشید. یادگیری وردپرس این روزها یک تخصص مهم و کاربردی محسوب می شود و اکثر سایت هایی که به تازگی تاسیس می شوند از سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهره می برند اما تمامی کسانی که یک وب سایت با وردپرس تاسیس می کنند کار با آن را بلد نیستند.

به طور مثال زمانی که یک شرکت یا یک نفر قصد راه اندازی یک وب سایت را دارند، از یک فرد کار بلد و با تجربه برای انجام این کار کمک می گیرند و این فرد در ازای انجام طراحی سایت با وردپرس، مبلغی را دریافت می کند.شما هم می توانید با یادگیری وردپرس به صورت کاملا حرفه ای در این زمینه فعالیت کنید و سایت های متفاوتی را طراحی کنید. در روزهایی که اکثر کسب و کارها به سمت کسب و کارهای اینترنتی پیش می روند، بازار کار طراحی سایت بسیار پر تقاضا می باشد و می توان به صورت جدی در این بازار فعالیت کرد.

آموزش وردپرس

کلاس طراحی سایت با وردپرس

آموزش وردپرس به چندین دسته تقسیم می شود و هر بخش بسیار مهم می باشد چرا که برای طراحی یک سایت با وردپرس باید تمامی این بخش هایی که یاد می گیرید را انجام دهید. در ادامه مطالب مهمی که در کلاس طراحی سایت با وردپرس به شما آموزش داده می شود را شرح می دهیم.

  • خرید هاست و دامنه

هر سایتی به یک فضا که هاست نام دارد نیاز دارد و حجم این هاست بستگی به میزان استفاده شما از سایت دارد و دامنه هم آدرس اینترنتی است که برای سایت انتخاب می کنید و اولین قدم برای تاسیس یک سایت، داشتن یک هاست و دامنه می باشد.

  • راه اندازی وردپرس

پس از خرید هاست و دامنه باید از وب سایت وردپرس آخرین نسخه وردپرس را به صورت رایگان دانلود کنید. توجه داشته باشید که از هیچ سایت دیگری نسخه وردپرس را تهیه نکنید و ممکن است تغییرات در نسخه وردپرس به وجود آورده باشند که برای شما مشکل ساز باشد. پس از دریافت وردپرس باید اطلاعات را طبق درخواست های وردپرس وارد نمایید و پس از وارد منو پیشخوان وردپرس خواهید شد.

  • قالب

وردپرس در ابتدای شروع هیچ قالبی ندارد ولی می توانید از قالب های رایگان خود وردپرس استفاده نمایید که البته بسیاری از کاربران از قالب های پیشنهادی وردپرس استفاده نمی کنند. برای خرید قالب می توانید به وب سایت معتبر مراجعه کنید و هر قالبی که به آن علاقه دارید خریداری کرده و بر روی سایت بارگذاری کنید. نحوه بارگذاری قالب بر روی وب سایت به طور کامل در کلاس طراحی سایت با وردپرس به هنرجویان آموزش داده می شود.

  • افزونه ها

وردپرس افزونه های بسیاری دارد که هر کدام از آن کارایی خاصی دارند و وجود چند افزونه کاربردی در هر سایتی ضروری می باشد. افزونه فرم تماس، افزونه سئو، افزونه ووکامرس، افزونه های صفحه ساز و افزونه های اسلایدر از مهمترین افزونه هایی هستند که اکثر کاربران از آن ها در سایت خود استفاده می کنند. وردپرس هزاران افزونه دارد اما نیازی به نصب آن نیست و هر سایتی فقط باید افزونه های مورد نیاز خود را نصب کند.

  • نوشته ها

در منوی وردپرس گزینه های بسیاری دیده می شود که یکی از آن ها نوشته ها می باشد و شما هر مطلبی که بخواهید بر روی وب سایت منتشر کنید از این قسمت باید استفاده کنید. در نوشته ها شما با یک منو شبیه به منوی ورد رو به رو می شوید و می توانید نوشته خود را به همراه فیلم و عکس در سایت بارگذاری نمایید.

موارد مهمی که باید به آن ها توجه داشته باشید

  • هر سایت وردپرسی نیاز به یک پشتیبان دارد و در مواقعی سایت با مشکل مواجه شد به سرعت بتواند آن را بررسی و رفع نماید.
  • بهینه سازی سایت های وردپرسی از جمله مواردی است که باید به آن توجه داشت و اگر قصد انجام این کار را دارید حتما از افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید.
  • در بارگذاری قالب ها و افزونه ها نهایت دقت را داشته باشید از سایت های ناشناس اقدام به خرید قالب یا دانلود افزونه ها نکنید و همچنین در نصب افزونه ها در سایت دقت داشته باشید و فقط افزونه های مورد نیاز را نصب کنید و زیادی روی در نصب افزونه های می تواند اختلالاتی در سایت به وجود آورد.

در کلاس طراحی سایت با وردپرس تمامی آموزش های لازم به هنرجویان ارائه می شود و پس از پایان دوره هر فردی می توانید وب سایت مورد علاقه خود را راه اندازی کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی می توانید با کارشناسان مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب تماس حاصل نمایید.

تلفن تماس: 66939772 - 66933439

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی