مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

دلایل خالی شدن باتری خودرو

يكشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۳۴ ب.ظ

دلایل خالی شدن باتری خودرو

باتری خودرو یکی از مهمترین اجزای ماشین محسوب می شود و بدون آن ماشین روشن نخواهد شد و ما امروز قصد داریم تا دلایل خالی شدن باتری خودرو را برای شما شرح دهیم.

قبل از آن که دلایل باتری خودرو را برای شما شرح دهیم لازم است که اطلاعاتی در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم و امیدواریم که مورد قبول شما واقع شود.

خودرو برق خودرو را از طریق باتری تامین می کند و باتری برای شارژ به یک دینام نیاز دارد که با روشن شدن خودرو باتری شروع به شارژ شدن می نماید.

سیستم روشنایی خودرو، کولر، ضبط ماشین، بخاری،بالابر شیشه و ... تمامی این ها باتری کار می کنند و بدون باتری نمی توان با آن ها کار کرد.

طول عمر باتری خوردو با دیگر خودروها متفاوت می باشد و طول عمر آن به میزان مصرف، شارژ و دشارژ، منطقه تردد (مناطق گرمسیر و سردسیر) میزان استفاده و ... بستگی دارد.

اما برخی اوقات باتری خودرو شما به صورت ناگهانی تخلیه می شود و برای همین باید تمامی موارد را بررسی کنید تا ایراد این کار را در خودرو خود پیدا کنید.

پایان یافتن طول عمر باتری

یکی از دلایل خالی شدن باتری خودرو می تواند نشان دهنده پایان یافتن طول عمر باتری خودرو باشد که در این صورت باتری شما کارکرد سابق را نخواهد داشت و کم کم قابل استفاده نخواهد بود.

اگر دلیل خالی شدن باتری خودرو این باشد شما باید یک باتری نو با توجه به مشخصات خودرو خود خریداری نمایید و برای این کار می توانید به فروشگاه سحر باتری سپند مراجعه نمایید.

برق دزدی

برق دزدی یه اصطلاح می باشد و در مواقعی به کار می رود که باتری خودرو شما به طور ناگهانی تخلیه می شود و شما نمی دانید علت آن چیست.

اصطلاح برق دزدی یعنی این که زمانی که خودرو شما خاموش است و باتری عمل شارژ را انجام نمی دهد، انرژی باتری خودرو شما توسط یکی از اجزای برقی ماشین مصرف می شود.

گاهی اوقات برق دزدی شامل اشتباهات سهوی مالک خودرو می باشد و به طور مثال ممکن است مالک خودرو فراموش کند تا چراغ های خودرو را خاموش کند.

اما اگر برق دزدی توسط یکی از اجزای خودرو اتفاق بیوفتد باید به سرعت آن را بر طرف سازید و این کار ممکن است به مرور زمان باتری خودرو شما را از بین ببرد.

برق دزدی ممکن است به دلیل روشن موندن چراغ خودرو، ضبط ماشین، چراغ داخل صندوق عقب، دزدگیر، قفل مرکزی و دلایل مختلف دیگری باشد.

برای این که معلوم شود مشکل شما کدام یک از موارد ذکر شده می باشد باید خودرو خود را به یک متخصص نشان دهید تا دلیل خالی شدن باتری شما را تشخیص و برطرف سازد.

ناسازگاری باتری با خودرو

هر خودرویی باید باتری مورد نظر خود را داشته باشد و باید آمپر باتری با خودرو سازگاری داشته باشد و در غیر این صورت باتری شما آسیب خواهد دید.

اگر خودرو شما از نظر سیستم برقی پر مصرف می باشد شما باید یک باتری با آمپر بالا برای آن خریداری نمایید و اگر آمپر باتری شما پایین باشد به سرعت باتری تخلیه خواهد شد.

حتی ممکن است زمانی که خودرو روشن است باتری شما از کار بیوفتد و نیروی آن تخلیه شود و دلیل آن مصرف بیش از حد خودرو شما می باشد.

برای خرید باتری خودرو نهایت دقت را داشته باشد و قبل از خرید حتما کاتالوگ باتری را مطالعه نمایید و یا از افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید.

شما می توانید جهت خرید باتری خودرو به شرکت سحر باتری سپند مراجعه کرده و باتری مورد نظر خود را خریداری نمایید و همچنین می توانید سوالات خود را با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و یا از دیگر مطالب سایت استفاده نمایید.

  • علی عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی