مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

آموزش نرم افزار 3D Max به صورت کاربردی

چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۱۷ ب.ظ

آموزش نرم افزار 3D Max به صورت کاربردی

آموزش نرم افزار 3D Max به صورت کاربردی توسط اساتید مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب در یک دوره ی 100 ساعته برگزار می شود.

تمامی افرادی که کارهای طراحی مانند طراحی داخلی و خارجی، طراحی صنعتی و طراحی سه بعدی انجام می دهند می توانند در این دوره ها شرکت نمایند.

کار با نرم افزار کمک بسیاری به طراحان از جمله معماران، گرافیست ها، فیلم سازان و انیمیشن سازان نموده است به طوری که می توان با این نرم افزار طراحی های خود را به راحتی انجام دهند.

اما برای یادگیری آموزش نرم افزار 3D Max به صورت کاربردی باید به یک موسسه ی آموزشی مراجعه نمایند که تمامی نکات را به آن ها آموزش دهد.

هر ساله افراد زیادی برای شرکت در دوره های آموزش نرم افزار 3D Max به صورت کاربردی به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه می نمایند.

شما نیز می توانید برای شرکت در این دوره ها از طریق همین سایت اقدام به ثبت نام نمایید و شامل تخفیفات این مجموعه نیز می شوید.

آموزش نرم افزار 3D Max به صورت کاربردی

نرم افزار 3D Max چطور به کمک طراحان آمده است؟

نرم افزار 3D Max با قابلیت های ویژه ای که دارد این امکان را به طراحان می دهید تا طراحی خود را با جزییات کامل و به صورت سه بعدی ترسیم نمایند.

در گذشته که نرم افزار طراحی وجود نداشت طراحان کارهای خود را بر روی کاغذ ترسیم می کردند که این کار علاوه بر دشواری، جزییات کمتری را نشان می داد.

بعدها با پیدایش نرم افزارهای طراحی از جمله نرم افزار 3D Max طراحان توانستند کارهای خود را گسترش دهند و برای انجام کارهای خود از نرم افزار کمک می گرفتند.

با کمک نرم افزار 3D Max طراحان توانستند انواع انیمیشن ها، بازی های کامیپوتری، کارهای سه بعدی و ... را به ثبت برسانند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

  • علی عباسی

نظرات  (۱)

مفید بود ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی