مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

آموزش ثبت نام وقت سفارت ایتالیا

چهارشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۴۵ ب.ظ

آموزش ثبت نام وقت سفارت ایتالیا

در این مطلب میخواهیم به آموزش ثبت نام وقت سفارت ایتالیا بپردازیم، امیدواریم برای شما عزیزان مفید واقع شود. گرفتن وقت سفارت ایتالیا به آسانی امکان پذیر نمی باشد زیرا به دلیل حجم زیادی از درخواست متقاضیان تمام وقت های سفارت ایتالیا  بعد از باز شدن سایت به سرعت پرمی شود.

در زمان گذشته برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا متقاضیان باید به صورت حضوری به سفارت مراجعه می کردند و زمان طولانی صرف گرفتن وقت سفارت ایتالیا می کردند اما امروزه وقت سفارت ایتالیا آنلاین انجام می گیرد.

شخص متقاضی با ساخت یک اکانت در سایت سفارت ایتالیا میتواند وقت سفارت ایتالیا را رزرو کند. سفارت وقت های آزاد خود را در اختیار متقاضی قرار می دهد که شخص براساس وقت های آزاد سفارت و وقت سفر خود یکی از گزینه ها را انتخاب می کند.

سفارت در صورت پذیرفتن درخواست متقاضی تاییدیه ای برای شخص می فرستد و شخص میتواند به سفارت مراجعه کند اما در صورت نپذیرفتن درخواست متقاضی تاییدیه ای نمیفرستد و شخص باید دوباره برای وقت سفارت درخواست دهد.آموزش ثبت نام وقت سفارت ایتالیا

در صورت دریافت تاییدیه شخص برای انجام مراحلی از قبیل انجام مصاحبه و دادن مدارک لازم و… در زمان مشخصی که سفارت تعیین کرده به سفارت ایتالیا مراجعه کند. وجود مدارک کامل و بی نقص در روز مصاحبه بسیار ضروری و حائز اهمیت می باشد و در صورت وجود نقص در مدارک مسبب رد تقاضای ویزای شخص می شود.

همچنین مصاحبه شخص با افسر مربوطه بسیار سرنوشت ساز میباشد و شخص باید دقت کافی  و صداقت کامل را در مصاحبه داشته باشد و با رعایت کردن این اصول و قوائد شانس درخواست ویزا شخص افزایش می یابد. شخص می تواند فرم درخواست ویزا را در روز مصاحبه دریافت کند و بدون هیچ کمی و کاستی فرم را تکمیل کند.

مدارک مورد نیازبرای گرفتن وقت سفارت

  • اصل گذرنامه به همراه امضاء شخص به همراه گذرنامه های قبلی
  • شش قطعه عکس ۳ در۴ رنگی
  • اصل شناسنامه به همراه کپی تمام صفحات
  • برای افراد زیر۱۸ سال بدون همراهی یکی از والدین رضایت نامه محضری ضروری می باشد

مشاورین ما آماده یاری کردن شما دوستان عزیز در این زمینه می باشند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۲۸۹۰۵۱۵ تماس حاصل فرمایید.

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت یونان

ویزای کانادا

ویزای توریستی کانادا

  • علی عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی