مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

هزینه وقت سفارت ایتالیا

سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۵۲ ب.ظ

هزینه وقت سفارت ایتالیا

هزینه وقت سفارت ایتالیا برای بررسی درخواست فرد متقاضی اخذ می شود. فردی که قصد سفر به کشور توسعه یافته ایتالیا را دارد باید اقدام به گرفتن یا روادید این کشور کند. اما این کار مستلزم گرفتن وقت سفارت ایتالیا می باشد.

روند گرفتن ویزای ایتالیا هزینه های جداگانه ای را دارد اگر شما قصد گرفتن وقت سفارت ایتالیا و ویزای ایتالیا را دارید بایستی حتما از کارشناسان در این زمینه مشاوره بگیرید تا در طی این روند هزینه بسیار زیادی را محتمل نشوید.

اگر فردی در اطلاعات کافی درباره شرایط گرفتن وقت سفارت و هزینه های وقت سفارت ایتالیا نداشته باشد احتمالاً در گرفتن ویزا موفق نخواهد بود و هزینه ای را که بابت وقت سفارت پرداخت کرده است به وی برگردانده نخواهد شد.

اگر شخص متقاضی دوباره اقدام به گرفتن وقت سفارت بدون داشتن اطلاعات کافی کند این روند شکست خوردن و پرداخت هزینه وقت سفارت ایتالیا ادامه دار خواهد بود.

شما می توانید برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا از کارشناسان ما یاری گرفته تا در روند گرفتن وقت سفارت ایتالیا به مشکل بر نخورید. کارشناسان ما همه روزه آماده پاسخ گویی با شما می باشند و شما می توانید با شماره تلفن ۲۲۸۹۰۵۱۵-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.هزینه وقت سفارت ایتالیا

هزینه وقت سفارت ایتالیا توریستی

وقت سفارت ایتالیا توریستی مناسب برای افرادی می باشد که قصد گرفتن ویزای توریستی این کشور برای ورود به خاک ایتالیا برای اهداف گردشگری است. با گرفتن ویزای توریستی ایتالیا شما می توانید چند روز تا چند ماه را در این کشور اقامت داشته باشید. هزینه وقت سفارت ایتالیا توریستی برابر با ۹۵۰ هزار تومان می باشد که البته این مبلغ را باید به یورو به حساب سفارت ایتالیا پرداخت کرد.

هزینه وقت سفارت ایتالیا تجاری

وقت تجاری سفارت ایتالیا مناسب افرادی می باشد که قصد گرفتن ویزای تجاری کشور ایتالیا را دارند و از طریق یک کارفرمای مقیم ایتالیا استخدام شده باشد ویا کارفرما برای وی دعوت نامه کاری یا همان تجاری فرستاده باشد. شما با دریافت ویزای تجاری کشور ایتالیا می توانید برای مدت طولانی در این کشور اقامت داشته باشید. هزینه وقت سفارت ایتالیا تجاری برابر با ۳۵۰ هزار تومان می باشد.

وقت سفارت ایتالیا

وقت سفارت یونان

ویزای کانادا

ویزای توریستی کانادا

  • علی عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی