مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

وقت سفارت ایتالیا شینگن

دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۰۷ ب.ظ

گرفتن وقت سفارت ایتالیا شینگن

متقاضیانی که قصد اخذ ویزای شینگن کشور ایتالیا را دارند باید برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا شینگن اقدام کنند. طبق توافق کشور های عضو اتحادیه شینگن، مردم یکی از کشور های عضو اتحادیه شینگن برای سفر به دیگر کشور هایی که عضو این اتحادیه می باشند، مجبور به دریافت ویزا نمی باشند. اما مردمی که تبعه کشور های خارج از اتحادیه شینگن هستن ملزم به دریافت ویزایی به نام ویزای شینگن می باشند.

ایتالیا یکی از کشور های عضو اتحادیه شینگن است پس افرادی که بتوانند وقت سفارت ایتالیا شینگن و ویزای شینگن این کشور را دریافت کنند می توانند به کشور هایی همچون اسپانیا، پرتغال، سوئد، نروژ، هلند، بلژیک، اتریش، یونان، دانمارک، فرانسه، آلمان و دیگر کشور های عضو این اتحادیه بدون اخذ ویزای این کشور ها سفر کنند. بنابراین گرفتن ویزای شینگن ایتالیا نه تنها مجوز ورود به کشور ایتالیا می باشد بلکه مجوز ورود به چندین کشور بزرگ و کوچک اروپایی است.

وقت سفارت ایتالیا شینگن


انواع ویزا و وقت سفارت ایتالیا شینگن

ویزای شینگن کشور ایتالیا بسته به هدف فرد از سفر به ایتالیا در چهار نوع متفاوت وجود دارد.

  • شخصی که قصد اقامت در شهر های ایتالیا را ندارد و ویزای شینگن ایتالیا را مجوزی برای سفر به دیگر کشور های عضو اتحادیه شینگن قرار داده است باید برای گرفتن ویز ای شینگن ایتالیا از نوع A و B اقدام کند. ویزا نوع A برای افرادی صادر می شود که قصد خروج از فرودگاه را ندارند و دوباره قصد سفر از فرودگاه به دیگر کشور های عضو اتحادیه شینگن را دارند. ویزا نوع B مناسب برای افرادی است که باید از فرودگاه خارج شده و از راه زمینی به دیگر کشور های عضو اتحادیه شینگن سفر کنند.
  • افرادی که قصد سفر گردشی به ایتالیا را دارند می بایست ویزای شینگن نوع C را دریافت کنند.
  • و در نهایت افرادی که برای تحصیل و کار و اقامت طولانی مدت به ایتالیا سفر می کنند باید ویزای شینگن ایتالیا نوع D را دریافت کنند.

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت یونان

ویزای کانادا

ویزای توریستی کانادا

  • علی عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی