مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

وقت سفارت ایتالیا آنلاین

پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۰۱ ب.ظ

گرفتن وقت سفارت ایتالیا آنلاین

دراین مطلب می خواهیم به یکی از روش های گرفتن وقت سفارت ایتالیا یعنی وقت سفارت ایتالیا آنلاین بپردازیم. همانطور که می دانید هر فردی برای سفر به کشور ایتالیا به هر عنوانی نیاز به گرفتن ویزا و وقت سفارت این کشور دارد.

گرفتن وقت سفارت ایتالیا به دو روش حضوری و آنلاین امکان پذیر است. نحوه گرفتن وقت سفارت ایتالیا آنلاین به این گونه می باشد که فرد متقاضی باید بعد از باز شدن سایت سفارت ایتالیا به سایت مراجعه کرده ابتدا برای خود یک حساب کاربری ساخته که مراحل توضیح داده شده در ادامه را باید طی کند تا حساب کاربری به درستی ساخته شود، ابتدا برای گرفتن یکی از وقت های

  • وقت سفارت ایتالیا توریستی: وقت توریستی ایتالیا برای افرادی مناسب است که با اهداف گردشگری در کشور ایتالیا، قصد اقامت چند روز تا چند ماه را دارند.
  • وقت تجاری سفارت ایتالیا: وقت تجاری سفارت ایتالیا مناسب برای افرادی است که از طرف یک شخص در ایتالیا به عنوان کارفرما استخدام شده و دعوت نامه دارند.
  • وقت توریستی خانوادگی: وقت توریستی خانوادگی نیز مناسب برای افرادی است که تمایل به سفر گردشی به همراه خانواده به ایتالیا را دارند.

پس از انتخاب یکی از گزینه های وقت سفارت ایتالیا فرد متقاضی می بایست مشخصات پاسپورتش را در فیلد های مشخص شده وارد کند که پس از اتمام این روند، مراحل ساخت حساب کاربری به پایان رسیده و حساب ایجاد می شود.

وقت سفارت ایتالیا آنلاین

اما دشواری کار بعد از ساختن حساب کاربری شروع می شود. حال فردی که حساب کاربری برای خود ایجاد کرده باید به بخش تقویم سفارت برود و منتظر باز شدن ظرفیت ماه های در پیش رو بماند که این روند چک کردن باز شدن ظرفیت ممکن است بیش از یک ماه طول بکشد این هم باید اضافه کرد که باز شدن ظرفیت ماه های بعدی زمان و تاریخ دقیقی ندارد و به دلیل حجم بالای متقاضیان بعد از باز شدن ظرفیت ها در کوتاه ترین زمان ممکن ظرفیت ها به طور کامل تکمیل می شود.

برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا آنلاین بهتر است از کارشناسان و متخصصان در این زمینه یاری بگیرید مشاوران ما آماده یاری کردن شما دوستان عزیز در این زمینه می باشند.

تلفن تماس: 02122890515

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت یونان

ویزای کانادا

ویزای توریستی کانادا

  • علی عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی