مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

تعیین وقت سفارت ایتالیا

يكشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۴۰ ب.ظ

زمان مناسب برای تعیین وقت سفارت ایتالیا

برای نوبت گیری و تعیین وقت سفارت ایتالیا یک نکته وجود دارد و آن زمان و تاریخی است که برای اخذ ویزای ایتالیا اقدام به دریافت وقت سفارت ایتالیا می کنید.
اگر برای شما دعوتنامه ای در خصوص سفر به کشور ایتالیا ارسال شده باشد شما باید به تاریخ آن توجه داشته باشید.

فرد متقاضی زمانی که برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا اقدام می نماید، باید توجه داشته باشد که سیستم نوبت دهی به صورت تصادفی به شما نوبت می دهد و این امکان وجود دارد که دعوتنامه شما باطل شود.

به طور مثال اگر 20 روز به تاریخ دعوتنامه شما مانده است، سیستم نوبت دهی ممکن است برای یک یا دو ماه آینده به شما نوبت دهد. در این صورت دعوتنامه ی شما تا آن موقع باطل خواهد شد.

اگر شرکت و یا یکی از نزدیکانتان قصد دارند برای شما دعوتنامه ارسال کنند، شما سعی کنید زمان سفر خود را حداقل دو ماه زودتر از دریافت دعوتنامه انتخاب کنید.
از آنجایی که ممکن تعیین وقت سفارت ایتالیا به طول بینجامد، می توانید با کمک همکاران ما هماهنگی های لازم جهت تعیین وقت سفارت ایتالیا انجام داده و می توانید جهت پاسخ سوال های خود با تماس بگیرید.

 تعیین وقت سفارت ایتالیا

روند تعیین وقت سفارت ایتالیا

در حال حاضر نوبت دهی سفارت ایتالیا از طریق آژانس ها انجام می گیرد و باید توجه داشت که گرفتن نوبت کار دشواری است. به طور معمول سیستم نوبت دهی، وقت را برای 1 تا 3 هفته آینده به شما می دهند.

به دلیل این که متقاضیان بسیار زیادی در این باره وجود دارد، اکثر وقت ها پر می باشند و شما برای گرفتن وقت باید منتظر بمانید تا وقت جدید باز شود. این امر بر عهده سفارت می باشد و هر وقت که صلاح بداند وقت جدید بر روی سایت می گذارد.

اگر چه شما وقت این کار را نداشته باشید می توانید با مشاورین ما تماس گرفته تا ما برای شما این کار را انجام دهیم.
تلفن تماس: 22890515-021

وقت سفارت یونان

وقت سفارت کانادا

ویزای کانادا

ویزای توریستی کانادا

  • علی عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی