مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

مطالب و اخبار روز

مطالب آموزشی، اخبار، تبلیغات و فروش محصولات

گرفتن وقت سفارت ایتالیا

يكشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۳۳ ب.ظ

گرفتن وقت سفارت ایتالیا

گرفتن وقت سفارت ایتالیا جهت دریافت ویزاهای مختلف از جمله ویزاهای توریستی، تحصیلی و تجاری تعیین می شود. تمامی کسانی که میخواهند به کشور ایتالیا سفر کنند، باید مدارک مورد نیاز مختلفی را تهیه کنند که یکی از آنها تکمیل فرم آنلاین می باشد. همچنین، متقاضیان می بایست برای دریافت ویزای ایتالیا اقدام کنند که برای اخذ ویزای ایتالیا به اخذ وقت سفارت ایتالیا نیاز می باشد.

گرفتن وقت سفارت ایتالیا

نحوه گرفتن وقت سفارت ایتالیا

برای گرفتن ویزای ایتالیا میتوانیم با مراجعه به سفارت این کشور آن را تهیه نمود اما قبل از آن باید وقت سفارت ایتالیا را داشته باشیم. گرفتن وقت سفارت ایتالیا را میتوان به صورت اینترنتی رزرو کرد یعنی ابتدا باید در سایت سفارت ایتالیا یک حساب کاربری ساخته و سپس تقاضای خود را برای وقت سفارت ایتالیا به آن ها ارائه دهیم.

در ضمن باید توجه داشت که سفارت خانه هیچ استثنایی ندارد. برای این که مشکلی در دریافت ویزا پیش نیاید باید دقت کافی را در زمان تکمیل کردن فرم اولیه را داشته باشید. برای این که در این امر خطایی رخ ندهد شما می توانید از کارشناسان با تجربه کمک بگیرید. این افراد با تجربه هایی که دارند می توانند مسافران را راهنمایی کنند.

پس از انجام مراحل فوق نوبت به تعیین وقت سفارت از کشور ایتالیا می رسد. سیستم وقت دهی سفارت نوبت های خود را بدون هماهنگی های قبلی و به صورت تصادفی می دهد و برای این که نوبت شما هر چه سریع تر تعیین شود، لازم است که شما فرم آنلاین را خیلی سریع به سفارت خانه تحویل دهید.

پس از آن که وقت داده شده از طرف سفارت ایتالیا تایید شد، شما باید برای انجام کارهای مختلفی از جمله مصاحبه، انگشت نگاری و ارائه دادن بقیه ی مدارک مورد نظر در تاریخ و ساعت تعیین شده به سفارت ایتالیا مراجعه بفرمایید. حال اگر مصاحبه به خوبی انجام شود و مدارک برای دریافت ویزا کامل باشد شما موفق به اخذ ویزای شینگن ایتالیا خواهید شد.

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت یونان

ویزای کانادا

ویزای توریستی کانادا

  • علی عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی